karhu hyökkäsi

pakko tlanne

Kyllä nyt jokainen jolla on itsesuojelu vaisto ampuu hyökäävän karhun! Vai olisitteko te menneet rapsuttelemaan sitä! Ei metsästäjällä ollut muuta vaihtoehtoa! Te ollisitte nytten samassa tilanteessa karhun ruokana!!!

17

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepez

      Onneksi karhut ei yleensä hyökkäile puolustuskyvyttömien marjastajien ja muiden aseettomien metsässä kulkijoiden kimppuun, vaan valitsevat yleensä uhrikseen metsästäjiä ja niistäkin niitä joilla on riittävän tehokas ase karhunkaatoon. Jättävät meikäläiset lintupyssymiehetkin rauhaan!)

      • metsästäjä51

        Miksi tosiaankin karhu hyökkää mieluiten riittävän isokaliberisen aseen kantajan kimppuun?
        Tunnustakaa miehekkäästi, että ison aseen kanssa ja koira mukana mennään tahallaan tiedettyyn karhupaikkaan jotta päästäisiin ampumaetäisyydelle ja koko homma karhun syyksi.
        Miksi mennään muka kouluttamaan koiraa sorsanmetsästysaikaan paukut mukana ja vielä piipussa valmiina? Minä kannan yleensä kivääriä mutta paukut jätän kotiin.
        Miksi metsurit eivät törmää jatkuvasti karhunpesiin? Miksi suunnistajat, jotka liikkuvat vaarallisimmalla tavalla nopeasti ja hiljaa edeten, eivät joudu jatkuvasti hyökkäyksen kohteeksi? Suunnistajia liikkuu kesäisin kymmeniä tuhansia eikä pienemmissä tapahtumissa metsiä siivota eläimistä.
        Hävettää metsästäjänä nämä huonohermoiset miehet, sitä vaan ei uskota että valehyökkkäys on karhun rutiini ja se tekee sen selvästi rauhallisemmin kuin oikean hyökkäyksen, juuri sen verran hitaammin että koerkiää ampumaan...


      • metsästäjä67
        metsästäjä51 kirjoitti:

        Miksi tosiaankin karhu hyökkää mieluiten riittävän isokaliberisen aseen kantajan kimppuun?
        Tunnustakaa miehekkäästi, että ison aseen kanssa ja koira mukana mennään tahallaan tiedettyyn karhupaikkaan jotta päästäisiin ampumaetäisyydelle ja koko homma karhun syyksi.
        Miksi mennään muka kouluttamaan koiraa sorsanmetsästysaikaan paukut mukana ja vielä piipussa valmiina? Minä kannan yleensä kivääriä mutta paukut jätän kotiin.
        Miksi metsurit eivät törmää jatkuvasti karhunpesiin? Miksi suunnistajat, jotka liikkuvat vaarallisimmalla tavalla nopeasti ja hiljaa edeten, eivät joudu jatkuvasti hyökkäyksen kohteeksi? Suunnistajia liikkuu kesäisin kymmeniä tuhansia eikä pienemmissä tapahtumissa metsiä siivota eläimistä.
        Hävettää metsästäjänä nämä huonohermoiset miehet, sitä vaan ei uskota että valehyökkkäys on karhun rutiini ja se tekee sen selvästi rauhallisemmin kuin oikean hyökkäyksen, juuri sen verran hitaammin että koerkiää ampumaan...

        en tiennytkään,että suunnistajilla on koiria mukana.vai oletko nähnyt.on kaksi eri asiaa juosta kartan kans metässä kun taas metsästävän koiran.koira hakee hajuja ja suunnistaja kartan kans rasteja.taidat olla suomen teräshermoisin metsästäjä?sinä kannat asetta ilman panoksia mukana kun koulutat koiraa.minä taas jätän sen kokonaan pois.taidat ylpeästi kannella sitä vaikka tulis marjastaja vastaan niin voit pikkusen rintaa pullistaa ja kertoa aseesta.olet tosi metsästäjä.


      • PÄÄTELLEN KOHDANNUT
        metsästäjä51 kirjoitti:

        Miksi tosiaankin karhu hyökkää mieluiten riittävän isokaliberisen aseen kantajan kimppuun?
        Tunnustakaa miehekkäästi, että ison aseen kanssa ja koira mukana mennään tahallaan tiedettyyn karhupaikkaan jotta päästäisiin ampumaetäisyydelle ja koko homma karhun syyksi.
        Miksi mennään muka kouluttamaan koiraa sorsanmetsästysaikaan paukut mukana ja vielä piipussa valmiina? Minä kannan yleensä kivääriä mutta paukut jätän kotiin.
        Miksi metsurit eivät törmää jatkuvasti karhunpesiin? Miksi suunnistajat, jotka liikkuvat vaarallisimmalla tavalla nopeasti ja hiljaa edeten, eivät joudu jatkuvasti hyökkäyksen kohteeksi? Suunnistajia liikkuu kesäisin kymmeniä tuhansia eikä pienemmissä tapahtumissa metsiä siivota eläimistä.
        Hävettää metsästäjänä nämä huonohermoiset miehet, sitä vaan ei uskota että valehyökkkäys on karhun rutiini ja se tekee sen selvästi rauhallisemmin kuin oikean hyökkäyksen, juuri sen verran hitaammin että koerkiää ampumaan...

        "VALEHYÖKKÄÄVÄN KARHUN", JA MYÖSKIN"OIKEASTI HYÖKKÄÄVÄN KARHUN"...MITEN HELVETISSÄ OLET TÄÄLLÄ KERTOMASSA"HAVAINTOJA"KARHUN VALE-, JA OIKEASTA HYÖKKÄYKSESTÄ?
        VAI ONKO TOSIASIA SELLAINEN, ETTÄ OLETKIN JONKUN KAUPUNGIN TORNITALOSSA ASUVAN PETOJENSUOJELIJAN"VIISAUKSIA"AMMENTANUT, JA KIRJOITAT NIITÄ TÄÄLLÄ OMINA KOKEMUKSINASI???
        ON ERIKOISIA IHMISIÄ, JOTKA VÄITTÄVÄT IKÄÄNKUIN 100% TUNTEVANSA PETOELÄIMEN MIELENLIIKKEET, SEKÄ TIETÄVÄNSÄ"VARMUUDELLA"MITEN PETOELÄIN TOIMII...
        VAIKKA OLISI MITEN"HEIKKOHERMOISTA"TAHANSA, EN JÄISI ITSE TUMPUT SUORINA ODOTTELEMAAN, HYÖKKÄÄKÖ PÄÄLLE RYNNISTÄVÄ KARHU"LEIKISTI VAI OIKEASTI"...


    • mettästäjä

      Olen samaa mieltä kanssasi siitä että harva sitä karhua menee silittelemään kun se hyökkää. Mutta en ymmärrä sitä että miks pitää pennutkin sitte ampua! Orvoiksihan ne olisi jäänyt, mutta silti...

    • skeptikko

      Kyllähän se talvipesälle lahdattu karhuemo aina jälkeenpäin selitettynä muka "hyökkäsi".

      • laikaman

        Paikalla olleiden mukaan emo ammuttiin piippuetäisyydeltä, asia taatusti tutkitaan.


      • köpö

        taas yksi suojelija lisää.oletko koskaan ollut itse vastaavassa tilanteessa jos olet annappa muutama vinkki miten sait puhuttua karhulle ettei hyökkää.ei metästäjät tarkoituksella karhun pesälle mene.aian vaan puhutaan ja kirjoitellaan miten kaikki metsästäjät on tappajia.jos syöt esim:kinkkua kalkkunaa tai muuta lihaa niin eikös sekin tapeta sinun takia jotta saisit nälkäs pois.ajatelkaa nyt hemmetin suojelijat pikkusen asioita.ratti juopot tappaa ihmisiä ja te vain kirjoittelette karhun kaadoista missä metsästäjä suojeli itseensä.


    • talvipesään pään?!

      Seli,seli raukkamaisen metsästäjän söpötyksille.Karhu pentuineen ei ole kertomassa vaan "joudumme luottamaan" ítseään metsästäjäksi kutsuvan ukon höpinöihin.
      Kuka käskee pistämään päätään talviunilla olevan karhun pesään??!!Karhuvai?!
      On luonnollista,että karhu ryhtyy puolustamaan pesäänsä.
      Metästäjäälle kunnon tuomiot hätävarjelun liioittelusta,metsätysrauhan rikkomisesta.
      Sopivina rangaistuksina hirviporukalta luvat pois,aseet valtiolle,myös koirat ja rahallinen,tuntuva korvaus.

      • ei voi olla totta

        mene nyt jo ihmeessä opastamaan metsästäjiä miten osaat itse kiertää kaikki pesät.voi helvetti miten voit olla tyhmä!!!


      • alkuunkaan

        riitä!Myös mummot vankilaan,vaimot Venäjälle,lapset siperiaan,talot piiperöille,maat Ruotsalaisille,autot suohon,vuodeksi ilman ruokaa ja juomaa.
        Ja pisteenä iin päälle metsästyskielto ja vuodeksi luonnonsuojelujärjestön kausikortti.

        Jos rangaistuksia alat vaati piiperö,vaadi kunnolla.Samoin,kuin sossussa teet.


      • koomista, kuinka
        ei voi olla totta kirjoitti:

        mene nyt jo ihmeessä opastamaan metsästäjiä miten osaat itse kiertää kaikki pesät.voi helvetti miten voit olla tyhmä!!!

        toisaalta metsästäjät ovat taitavia erämiehiä: tietätävät luonnosta, eläimistä, kannansäätelystä jne. kaiken, mutta toisaalta vahingossa kävelevät karhun talvipesälle ja ihan sisään kurkkivat (tajuamatta tilannetta?).

        Eli osaatteko oikeasti lukea luontoa, vai ette?

        P.s. Liikun itse metsissä n. 1000 tuntia vuodessa. Tiedän kyllä, milloin olen esim. karhun päiväpiilon läheisyydessä ja osaan toimia sen mukaan. Tappohommiin ei ole tarvinut ryhtyä puolin tai toisin...


      • voi voi
        koomista, kuinka kirjoitti:

        toisaalta metsästäjät ovat taitavia erämiehiä: tietätävät luonnosta, eläimistä, kannansäätelystä jne. kaiken, mutta toisaalta vahingossa kävelevät karhun talvipesälle ja ihan sisään kurkkivat (tajuamatta tilannetta?).

        Eli osaatteko oikeasti lukea luontoa, vai ette?

        P.s. Liikun itse metsissä n. 1000 tuntia vuodessa. Tiedän kyllä, milloin olen esim. karhun päiväpiilon läheisyydessä ja osaan toimia sen mukaan. Tappohommiin ei ole tarvinut ryhtyä puolin tai toisin...

        taas yksi tietäjä lisää.pitäkää nyt hemmetti jonkunlaisia kursseja kun osaatte niin hyvin kulkea metsässä.eikä niitä karhuja olekkaan missään kaupunkien puskissa ja liikenteen jakajissa.taidat puheittes mukaan asua metässä.oletko kuullut vuokra asunnoista kannattaisko laittaa anomus hakee.


      • kursseja
        voi voi kirjoitti:

        taas yksi tietäjä lisää.pitäkää nyt hemmetti jonkunlaisia kursseja kun osaatte niin hyvin kulkea metsässä.eikä niitä karhuja olekkaan missään kaupunkien puskissa ja liikenteen jakajissa.taidat puheittes mukaan asua metässä.oletko kuullut vuokra asunnoista kannattaisko laittaa anomus hakee.

        järjestetään jos jonkinlaisia. Myös luonossa liikumiseen.

        Kyllähän se välillä siltä tuntuu, että metsässä asuu, mutta työt on tehtävä. Kasvillisuus ja eläinseurannat on kuitenkin tehtävä siellä metsässä; ei kaupunkien puistoissa.

        En viitsi turhaan kaupungin asuntojonoihin lähteä, kun omistusasunto löytyy jo.

        P.s. Oletko kuullut yhdyssanoista?


      • jättämätön
        koomista, kuinka kirjoitti:

        toisaalta metsästäjät ovat taitavia erämiehiä: tietätävät luonnosta, eläimistä, kannansäätelystä jne. kaiken, mutta toisaalta vahingossa kävelevät karhun talvipesälle ja ihan sisään kurkkivat (tajuamatta tilannetta?).

        Eli osaatteko oikeasti lukea luontoa, vai ette?

        P.s. Liikun itse metsissä n. 1000 tuntia vuodessa. Tiedän kyllä, milloin olen esim. karhun päiväpiilon läheisyydessä ja osaan toimia sen mukaan. Tappohommiin ei ole tarvinut ryhtyä puolin tai toisin...

        Liikun metsissä en ole tunteja laskenut, olen törmännyt karhuun. Tiedetään ettei se jälkiä juuri jätä, kun olet noin hyvä tietäjä kannattaa ainakin lotata.


      • jättää jälkiä,
        jättämätön kirjoitti:

        Liikun metsissä en ole tunteja laskenut, olen törmännyt karhuun. Tiedetään ettei se jälkiä juuri jätä, kun olet noin hyvä tietäjä kannattaa ainakin lotata.

        kuten kaikki muutkin maanpinnalla kävelevät eläimet. Jälki jää jokaisesta askeleesta. Ne jäljet on vain osattava katsoa.


      • EIVÄT OLE YHTÄ
        koomista, kuinka kirjoitti:

        toisaalta metsästäjät ovat taitavia erämiehiä: tietätävät luonnosta, eläimistä, kannansäätelystä jne. kaiken, mutta toisaalta vahingossa kävelevät karhun talvipesälle ja ihan sisään kurkkivat (tajuamatta tilannetta?).

        Eli osaatteko oikeasti lukea luontoa, vai ette?

        P.s. Liikun itse metsissä n. 1000 tuntia vuodessa. Tiedän kyllä, milloin olen esim. karhun päiväpiilon läheisyydessä ja osaan toimia sen mukaan. Tappohommiin ei ole tarvinut ryhtyä puolin tai toisin...

        ERINOMAISIA LUONNON JA ELÄINKUNNAN TUNTIJOITA KUIN SINÄ VÄITÄT OLEVASI.
        SINUNLAISESI PETOJENSUOJELIJAT SAISI KÖYTTÄÄ PAKETTIIN HAASKAN KANSSA KARHUMAASTOON. SAISITTE OIKEIN TOSISSANNE SOVELTAA NOITA ERINOMAISIA PSYKOLOGISIA TAITOJANNE PETOJEN PARISSA...KOKEILLA, SYÖKÖ KARHU TEIDÄT"LEIKISTI VAI OIKEASTI".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe