eilisestä lähtien alapäässä on kirvellyt ja vähäsen kutinaakin on ollut, mutta nyt lähes kaikki kipu on siirtynyt virtsaamiseen joka tuntuu aivan helvetilliseltä ja kirvelee silloin niin paljon että meinaa taju lähteä. alapäässä näkyy sisemmissä häpyhuulissa joku ruven tapainen haavauma, mutta epäilemättä siellä "reijän sisäpuolellakin" on joku haava. olen vasta alle 16- vuotias enkä ole ikinä harrastanut seksiä, mikään sukupuolitauti se ei siis voi olla. olen miettinyt hiivatulehdusta , mutta sattuuko siinä virtsaamisessa noin järkyttävästi? enää ei paljon kutise tai kirvele muutakun virtsatessa. vai voisiko se olla virtsarakon tulehdus, ei ole ollut mitään kuumeoireita tai vastaavaa ja jos alapäässä on haavakin ja kaikkea? tiedän että pitää jossain vaiheessa mennä lääkäriin , mutta pitäisikö odottaa että kuukautiset loppuu niin verta ei tuu virtsanäytteeseen? mitä kaikkea ne siellä lääkärissä tekee?
joku tulehdus alapäässä?
3
1056
Vastaukset
- hoitaja
Epäilisin joko pissatulehdusta tai hiivatulehdusta. Hae terveyskeskuksesta pissanäytepurkki ja vie aamuvirtsanäyte laboratorioon, selviät sillä. Jos se on hiivaa, näyte otetaan topspuikolla emättimen limakalvolta ja lähetetään labraan. Kehoitan menemään lääkäriin pikimmiten, oireet ovat tuskaiset ja apua saat vain lääkkeistä.
- ihan vaa paise
joka ois puhennut?
- nalle22
kyllä toi kuulostaa pikemminkin virtsatieinfektiolta, voi tietty olla myös hiiva tms. mutta sen sanon että virtsanäytettä ei kyl kannata antaa kuukautisten aikana, koska se näyttää silloin ihan väärää. mee silti nyt lääkäriin, ja voithan antaa sen näytteen heti kun kuukautiset loppuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808