Kuuvalo akvaan

peukku keskellä kämmentä

Haluaisin laittaa jonkun kivan iltavalaistuksen akvaan enkä oikeen tiedä mistä niitä saa.

Netistä olen yrittänyt selailla ja yhden nettikaupan löysin (mut en enää muista nimeä) missä niitä sinisiä sellasia olisi, mutta tietenkin vertailu olisi hyvä juttu.

Itsellä on peukut keskellä kämmentä, etten osaa väsätä ja kun tuo vesi ja sähkö ei ole niin mukava yhdistelmä tumpelon omiin rakennelmiin niin taitaa olla viisainta ostaa valmis, säästyy ainakin ikikiharoilta.

Ja minkälainen olisi sellainen joka valaisisi vähän joka kohtaa? Te kenellä on kertokaa omia kokemuksia onko hankkimisen arvoinen?

6

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fish KING
      • peukku keskellä kämmentä

tarkoitus olisi himmeä valaistus koko akvaan, tsekkasin nuo linkit, kiitos.

Onko kokemusta jos jollain teipillä laittaa valaisinkoteloon kiinni ledejä, miten mahtaa pysyä, kostuuhan ne kuitenkin....

Mitens RRR on "jouluvalot" kiinnittänyt

• RRR
        peukku keskellä kämmentä kirjoitti:

Onko kokemusta jos jollain teipillä laittaa valaisinkoteloon kiinni ledejä, miten mahtaa pysyä, kostuuhan ne kuitenkin....

Tarkotus olisi ne pistää valaisin koteloon kiinni.Mulla on toinen kotelo puinen joten siihen ainaki saa ihan kivasti kiinni..

Nyt ne on tällä hetkellä ihan vaan kansilasin päällä kahden 2-putkisien valaisimien välissä

• fish aKING
        peukku keskellä kämmentä kirjoitti:

Niimmullakii

Kävin tuolta Honkkari Konkkarista hakemassa kirkkaimmat siniset ulkovalaisin ledihässäkät mitä löysin, oon tyytyväinen. Kalat näkyy mut nei näämmua.

• RRR

Mulla ittelläni on jostain halpis kaupasta ostetut sellaset vaaleen sinisävyiset jouluvalot ja TOIMII!!!!

• uunokki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe