Joo elikkä joulun jälkeen lähössä lomailemaan.
Mitkäköhän ikärajat baareissa / alkoholin ostossa on? 18 / 21 ? Ja jos jollain on kokemusta niin ollaanko siellä tarkkoja tarkistetaan aina paperit yms.
Onko mahdollista käyttää tietokonetta helposti?
Nettikahviloissa, kirjastoissa yms?
Miamiin, kysymyksiä
5
1609
Vastaukset
- ikaraja
on kaikkialla 21, paperit takastetaan kaikilta jotka nayttavat nuoremmilta kuin 40v.! Taisi tulla kuiva reissu.
- usassaasunut
Raja tosiaan 21v ja tiukka. Edes paikalliseen alkoon ei saanut mennä sisälle ilman papereita :) Olin Floridassa viimeksi toukokuussa.
- usassaasunut
Hotelleissa yleensä vähintään lankanetti, usein wlan. Nettikahviloihin en ole täällä törmännyt, yliopiston kirjastoissa netit mutta sinne muilta kuin oppilailta pääsy kielletty. Osta halvalla sieltä läppäri wlan kortilla niin pääset nettiin.
- Drimutus
usassaasunut kirjoitti:
Hotelleissa yleensä vähintään lankanetti, usein wlan. Nettikahviloihin en ole täällä törmännyt, yliopiston kirjastoissa netit mutta sinne muilta kuin oppilailta pääsy kielletty. Osta halvalla sieltä läppäri wlan kortilla niin pääset nettiin.
Nojuu tais tullu kuiva reissu juuh =S
no mut kiitti infosta, kyl mä jotain keksin ;)
------
ookkei! Et satu tietää mitä hintaluokkaa noi läppärit maksaa siel? - usassaasunut
Drimutus kirjoitti:
Nojuu tais tullu kuiva reissu juuh =S
no mut kiitti infosta, kyl mä jotain keksin ;)
------
ookkei! Et satu tietää mitä hintaluokkaa noi läppärit maksaa siel?wlan läppärin saanee dollarin kurssin vuoksi alle 400 eurolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697001
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622633- 562168
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se641321Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561279- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l151158Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970