kaksonenn)

kerro kokemuksia

Kaloja tunnutaan pitävän mahdottomana merkkinä mitä tulee rakkauteen ja rakastamiseen. Ei me kaksostytötkään olla sieltä helpoimmasta päästä sillä saralla. Eikö oliskin aika täydellinen pari jos muutoin jutut natsaa? Kokemuksia?

7

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus puhuu

      Ei muuten tuu mitään, usko pois! Liian ailahteleva pari. Yksi vain sujuu ja sillä ei tulevaisuutta rakenneta. Olen itse täysin täynnä kalat-miestä. Outo tyyppi!

      • Nimetön

        Suhde kesti melkein pari vuotta mutta loppupeleis kaatu liikaan eroavaisuuteen... Että ei toiminu mulla, itse oon kaksosnainen..


      • sänkypuuhat.
        Nimetön kirjoitti:

        Suhde kesti melkein pari vuotta mutta loppupeleis kaatu liikaan eroavaisuuteen... Että ei toiminu mulla, itse oon kaksosnainen..

        Tapailin yhden kesän kala-miestä ja aluksi hän oli aivan ihana mutta ei mennyt kauaakaan kun rupes haukkuun mua esim. tosikoksi, itserakkaaksi jne...Enpä oo tuollaista haukkumista muitten suusta kuullut ikinä...huonot muistot vain jäi.

        Itse tämä kalamies ei ollut ollenakaan niin iloinen ja huumorintajuinen mies mitä itse väitti...eikä varsinkaan osannut keskustella mistään muusta ku pinnallisista asioista...

        Petyin pahasti!


    • muutaman asian kaloista!

      Jollei rehellisyys ole sulle tärkeä asia, anna palaa kalan kanssa. Eihän me kaksosetkaan olla paikallaan pysyvää sorttia jollei saada henkistä virikettä suhteesta. Mut jos haluat elää rehellisessä suhteessa, tuskin saat sellaisen kalan kanssa. Mustasukkaisia ovat ja samalla pelaavat itse peliä toisen selän takana.

      • hömppäiita

        vaik itse olen kyl kalanainen, mut samat kuviot ne on kalamiehilläki. Mut nyt mä oon tavannut kaksosmiehen..IHKU!ainaki vielä, ja ainaki mun mielestä. En vaa ollenkaa tiedä miten mun pitäis toimia sen kanssa. Ollaan tunnettu jo viikko!Tai tunnettu ja tunnettu, vietettii villi vkl yhdessä ja sitte se on soitellu&txt lähes jokapäivä. 1 kerta nähtiin mutta ilm. ollaan jotenkin ujoja molemmat eli oli vähän sellanen vaivautunut olo..Mistä sen voi tietää onko se kiinnostunut musta? Mutta ton kyl otan jos vaan saan, ja vinkuen.Ei parisuhteen helppo tarvi ollakkaan, kunhan on kiihkeä ja vaihteleva..kertokaapa kaksosmiehet miten teidät saa omaksi,lainaksi tai jotain...


    • Onnellisesti naimisissa

      naimisissa ja hyvin sujuu. Ongelmiakin on joskus, mutta missäpä suhteessa ei olisi. En vaihtaisi miestä mihinkään muuhun.

      • toukokuussa syntynyt kaksonen

        Hei! oon nyt seurustellu reilu neljä kuukautta melki viis kalamiehen kaas ja todella ihanaa on ollu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe