lähtee sitten Ouluun Pohjois-Pohjanmaan yrittäjien johtoon.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 28
Vanhimmat
kovakin , kun rakastettu lähtee?
meni?
ja pusseille,
kun älykäs ja osaava ihminen lähtee.
Kaupungin johtoryhmästä ulos ois joutanu ne käräjöitsijät eikä marjo.
sivistysjohtaja pihalle ja Marjo olisi saanut jäädä.
pomo on , joka käräjöimällä valtaasa ...
ku ei saa yksityisasioitä omanaan pittää. Jussi kirijottellee palstalla kenestä yrittäjästä millonki mitä sattuu, yritäppä siinä sitte markkinoija kaupunkia ulukopuolisille. Ovat palstaa lukeneet ja ossaavat kysellä asioista vaikiasti. Ei työrauhaa, ku Jussi ahistelee yhteistyökumppaneita eli yrittäjiä.
Pitikö sinun se henkilökohtanen nimenmuutoskin tänne laittaa kaiken kansan töllisteltäväksi.
suoja koskee myös minua tällä palstalla se sinun tulee muistaa.
minä tuossa loukkasin? Julukisestihan sinä oot jussi täällä palstalla nuo herjat heittäny ja ite kajonnu toisten yksityisyytteen.
virka-aikana yksityisyyttä,mutta minulla se on yksityisyyden jatkuvasti voimassa.
kuoltas sukupuuttoon.
Kyllä jussi tiettää...
on vissi ero.Tietääkö Jussi?
lautakunnassa eli julukinen mies.
on toiminu jo vuoskymmenet.
Ja menestystä on tullu,
aevan klopaalisti.
VIRKA ei TOIMI ja teknisellä johtajalla on VIRKA ei TOIMI.
koskikin märkkinointipäällikköä.Onko virka vai toimi?Ja eikö kuulu yksityisyyven piiriin myös vappaa-aikana niin ku kaikki kaupungin työntekijät.
muuten olla.
nimistössä minun nimeä näy.
pruukata huuvella.
Oli meijänki muori tietämättään vattuperän sivveyspomo liki 60 vuotta.
Eikä kettää polttanu, vaekka joka torpassa ois tuomittavvaa harrastettu.
niiltä kirjoituksilta osin asiat on pantu jo menemään eteenpäin . Ehkäpä jotain alkaa kuuluumaan.
salaasuutesa!!!
tuolta yhtään mitään?
kyselee tieten heti, mistä sitä tullaan, joten onpahan teeveestä tuttu vastaus valamiina
pyrstön suuntaa ny vaehtaa.
Ei ennää sillee vattusille saa pyllistää.
Jokainen tekee itse valintansa missä asuu ja vaikuttaa.
Ihmisten tulemisia ja menemisiä ei tarvi täällä Jussin WartioTornista tiedottaa.
on vallan erinomaanen keksintö.
Monet pahhuuvet säästyy,
ku tiettää ,
että täällä kirijotettaan jo ennenku ehtii kunnolla tehäkkään.
Sillee rikollisuutta ehkässee.
Polliisineuvoksen arvoa ehotasin Vattusen jussille,
ku näen ansjiokkaasti toimmii.
tuosta näkyi ensinnä uutisoivan.
on tarkka ja nokka punanen.
Hyvin huomasit uutisen.
mennä minultakin.