miltä miehestä tuntuu

kun panettaa?

Olen nainen ja jos olen vahvasti ihastunut / rakastunut, unelmoin miehen käsistä vartalollani ja vatsanpohjani kouristelee, mutta miltä miehestä tuntuu "panetus" - silloin kun on joku tietty nainen mielessä jota haluaisi panna? Tuntuuko se muualla kuin peniksessä? Onko nainen mielessä koko ajan? Mitä mielikuvia päässä liikkuu? Mikä on isoin unelmien kohde - sekö että pääset iho ihoa vasten vai että saat koskettaa naista joka paikkaan vai naisen sisään työntyminen vai sekö että laukeat häneen?
Kerro myös minkä ikäinen olet, ja jos et ole ihan nuorukainen, ovatko tuntemukset muuttuneet iän myötä?

106

7509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta.huvittunut

      Sana "panna" tarkoittaa pistämistä eli tässä tapauksessa penetroimista. Eikö tuon pitäisi olla aivan selvää?

      Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miten naista voi panettaa, koska ymmärtääkseni nainen ei seksissä voi penetroida yhtään mitään. Tästä olen päätellyt, että naiset kuvaavat sanalla jotain tyystin toista, minulle tuntematonta, tunnetta.

      • myös nainen

        voi penetroida vaikka millä ja vaikka mitä, ja naiset myös rakastelee keskenään eikä välttämättä miesten kanssa ollenkaan.

        Ja ihan sellaisestakin seksistä, mihin 1970 luvun seksivalistuksessa viitattiin, niin nainen voi puhua siihen sävyyn, että "panettaa". Nainen voi olla päällä aktiivisena osapuolena, tai uneksia siitä että se mies "panee". Ei ongelmaa.


      • sitten

        että panemisella naiset tarkoittavat naimista ja naimiselle muutakin kuin namisiinmenoa, eli so seksiä, eikä mitä tahansa seksiä, vaan yleensä sukupuolielimien yhteen läiskintää. Nussimista, panemista. Ku panettaa, se tarkoittaa naisen ollessa kyseessä, että haluaisi miehen panevan (kikkelin pimppaan). Muuta kysyttävää?


      • voi panna
        sitten kirjoitti:

        että panemisella naiset tarkoittavat naimista ja naimiselle muutakin kuin namisiinmenoa, eli so seksiä, eikä mitä tahansa seksiä, vaan yleensä sukupuolielimien yhteen läiskintää. Nussimista, panemista. Ku panettaa, se tarkoittaa naisen ollessa kyseessä, että haluaisi miehen panevan (kikkelin pimppaan). Muuta kysyttävää?

        (pimpin kikkeliin). Huvittuneen johtopäätelmä ei ole mitenkään perusteltavissa. Voin panna jalan sukkaan, mutta voin myös panna sukan jalkaan.


      • Asiasta.huvittunut
        voi panna kirjoitti:

        (pimpin kikkeliin). Huvittuneen johtopäätelmä ei ole mitenkään perusteltavissa. Voin panna jalan sukkaan, mutta voin myös panna sukan jalkaan.

        Minun kikkeliin ei ainakaan panna mitään! Kerran on jotain puikkoa sinne tungettu, eikä tuntunut kivalta.

        Sukkien tai kenkien laittaminen jalkaan on selkeä kieliopillinen epäjohdonmukaisuus.


      • sinun..
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Minun kikkeliin ei ainakaan panna mitään! Kerran on jotain puikkoa sinne tungettu, eikä tuntunut kivalta.

        Sukkien tai kenkien laittaminen jalkaan on selkeä kieliopillinen epäjohdonmukaisuus.

        kikkeliin edes pimppaa saa panna? No joka tapauksessa, tykkäät tai ei, niin naisia panettaa.


      • minulle,
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Minun kikkeliin ei ainakaan panna mitään! Kerran on jotain puikkoa sinne tungettu, eikä tuntunut kivalta.

        Sukkien tai kenkien laittaminen jalkaan on selkeä kieliopillinen epäjohdonmukaisuus.

        kun ainakin annat ymmärtää olevasi joku Suomen kielen parempikin tietäjä, että millä perustein sana "panna" tarkoittaisi jonkun asian jonkun toisen sisään pistämistä? Siis eikö esimerkiksi omenaa voi panna pöydälle, vaan ainostaan uuniin? hmh. Siis että voinko panna takin pääleni? Vai panenko itseni takin sisään?


      • Asiasta.huvittunut
        sinun.. kirjoitti:

        kikkeliin edes pimppaa saa panna? No joka tapauksessa, tykkäät tai ei, niin naisia panettaa.

        Että Kuu on juustosta, mutta se ei tarkoita että näin olisi. Naisen panettaminen on orwellmaisen tyypillistä doublespeakia, väitän minä. Salaliitto!


      • vänkyrä-nainen
        minulle, kirjoitti:

        kun ainakin annat ymmärtää olevasi joku Suomen kielen parempikin tietäjä, että millä perustein sana "panna" tarkoittaisi jonkun asian jonkun toisen sisään pistämistä? Siis eikö esimerkiksi omenaa voi panna pöydälle, vaan ainostaan uuniin? hmh. Siis että voinko panna takin pääleni? Vai panenko itseni takin sisään?

        kieliopillisesti hyvä synonyymi 'laittaa'-sanalle. Ei virallisissa teksteissä ainakaan panna mitään mihinkään, vaan laitetaan tai asetetaan.


      • vänkyrä-nainen
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kieliopillisesti hyvä synonyymi 'laittaa'-sanalle. Ei virallisissa teksteissä ainakaan panna mitään mihinkään, vaan laitetaan tai asetetaan.

        puhekielessäkään käytä 'panna'-verbiä muutakuin seksiin liittyvissä asioissa. En siis pane takkia päälleni, enkä pane omanaa uuniin, vaan Laitan ne sinne. :)


      • perustein?
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kieliopillisesti hyvä synonyymi 'laittaa'-sanalle. Ei virallisissa teksteissä ainakaan panna mitään mihinkään, vaan laitetaan tai asetetaan.

        Tästä tulikin Ylen kieliohjelmassa juttua, siis siitä kuinka ei enää panna mitään mihinkään, kun se sana liitetään liikaa seksiin. Ihan on jokaisen omassa päässä, jos haluaa kuvitella että vain miestä voi panettaa, tjms.


      • käveleiksentelehtijä
        perustein? kirjoitti:

        Tästä tulikin Ylen kieliohjelmassa juttua, siis siitä kuinka ei enää panna mitään mihinkään, kun se sana liitetään liikaa seksiin. Ihan on jokaisen omassa päässä, jos haluaa kuvitella että vain miestä voi panettaa, tjms.

        panna korvan taakse.


      • puolestani
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        puhekielessäkään käytä 'panna'-verbiä muutakuin seksiin liittyvissä asioissa. En siis pane takkia päälleni, enkä pane omanaa uuniin, vaan Laitan ne sinne. :)

        taidan pistää. Siis pistän takin päälleni, siis noin puhekielessä. Tai sanon, että pistä takki päälles, nii lähetää. Tai ehkä myös laita, tai lait, mutten sano pane.

        Panna on kirkonkirous, pistää pannaan :D
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Panna


      • vänkyrä-nainen
        perustein? kirjoitti:

        Tästä tulikin Ylen kieliohjelmassa juttua, siis siitä kuinka ei enää panna mitään mihinkään, kun se sana liitetään liikaa seksiin. Ihan on jokaisen omassa päässä, jos haluaa kuvitella että vain miestä voi panettaa, tjms.

        murrekysymys sitten.

        Meilläpäin ainakin laitetaan kengät jalkaan, tai jotkut sanovat 'pistetään', mutta sekin on mielestäni väärin, koska 'pistäminen' taas on pistämistä, esim. piikillä, eikä sillä pitäisi olla pukemisen kanssa mitään tekemistä.

        Ihan sama, kuin jotkut sanovat, että laitetaan kahvi 'valumaan', vaikka se on väärin kun se kahvi kuuluisi oikeaoppisesti laittaa tippumaan. :)

        Sama se mulle silti, miten ihmiset puhuu. Siis ihan sama, ei mua kiinnosta kuka panee tai tekee mitään muutakaan :)


      • korvaa kutittaa
        käveleiksentelehtijä kirjoitti:

        panna korvan taakse.

        niin panettaako sitä? Kun se haluaa, että sormi menis sinne sisään rapsuttelemaan. Eikä tartte olla oikea sormi, kyl vanupuikkokin käy :D


      • Asiasta.huvittunut
        minulle, kirjoitti:

        kun ainakin annat ymmärtää olevasi joku Suomen kielen parempikin tietäjä, että millä perustein sana "panna" tarkoittaisi jonkun asian jonkun toisen sisään pistämistä? Siis eikö esimerkiksi omenaa voi panna pöydälle, vaan ainostaan uuniin? hmh. Siis että voinko panna takin pääleni? Vai panenko itseni takin sisään?

        Sana 'panna' on siis synonyymi sanalle 'pistää'. Jos ajattelet tikaria ja maksaa, pistätkö tikarin maksaan vai maksalla tikaria? Jos ajatellaan vielä pidemmälle, mennään sanaan 'keihästää', joka vieläkin toimii seksiä ajatellen, joskin hatarammin.

        Toisekseen, en ole koskaan kuullut, että Liisa olisi pannut Mariaa. Ei kukaan puhu niin. Sen sijaan olen kuullut, että Kalle on pannut sekä Liisaa että Mariaa. Ja näiden lisäksi vielä Mikkoa perseeseen.

        Yleisessä kielenkäytössä vaikuttaisi olevan niin, että paneminen, nussiminen ja naiminen ovat asioita, joita mies tekee joko naiselle tai naisen kanssa. Myös miehet voivat naida toisiaan perseeseen, mutta naiset eivät. Panemiseen siis tarvitaan jotain, mitä miehellä on ja naisella ei. Mikähän se voisi olla?

        Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot. Olisi kuitenkin toivottavaa, että aivan kaikki kielelliset ilmaukset eivät kokisi emansipoitumista.


      • vänkyrä-nainen
        puolestani kirjoitti:

        taidan pistää. Siis pistän takin päälleni, siis noin puhekielessä. Tai sanon, että pistä takki päälles, nii lähetää. Tai ehkä myös laita, tai lait, mutten sano pane.

        Panna on kirkonkirous, pistää pannaan :D
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Panna

        meilläpäin monet käyttää myös. En oo varma, käytänkö sitä itse vai sanonko laittaa. Voi olla, että molempia. Jotkut sanat kai on sellaisia, että ne tarttuu :D


      • vänkyrä-nainen
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Sana 'panna' on siis synonyymi sanalle 'pistää'. Jos ajattelet tikaria ja maksaa, pistätkö tikarin maksaan vai maksalla tikaria? Jos ajatellaan vielä pidemmälle, mennään sanaan 'keihästää', joka vieläkin toimii seksiä ajatellen, joskin hatarammin.

        Toisekseen, en ole koskaan kuullut, että Liisa olisi pannut Mariaa. Ei kukaan puhu niin. Sen sijaan olen kuullut, että Kalle on pannut sekä Liisaa että Mariaa. Ja näiden lisäksi vielä Mikkoa perseeseen.

        Yleisessä kielenkäytössä vaikuttaisi olevan niin, että paneminen, nussiminen ja naiminen ovat asioita, joita mies tekee joko naiselle tai naisen kanssa. Myös miehet voivat naida toisiaan perseeseen, mutta naiset eivät. Panemiseen siis tarvitaan jotain, mitä miehellä on ja naisella ei. Mikähän se voisi olla?

        Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot. Olisi kuitenkin toivottavaa, että aivan kaikki kielelliset ilmaukset eivät kokisi emansipoitumista.

        kyllä synonyymi verbeille laittaa ja asettaa tai vaihtoehtoisesti nussia/naida jne..

        Pistäminen on asia ihan erikseen :)


      • käveleiksentelehtijä
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Sana 'panna' on siis synonyymi sanalle 'pistää'. Jos ajattelet tikaria ja maksaa, pistätkö tikarin maksaan vai maksalla tikaria? Jos ajatellaan vielä pidemmälle, mennään sanaan 'keihästää', joka vieläkin toimii seksiä ajatellen, joskin hatarammin.

        Toisekseen, en ole koskaan kuullut, että Liisa olisi pannut Mariaa. Ei kukaan puhu niin. Sen sijaan olen kuullut, että Kalle on pannut sekä Liisaa että Mariaa. Ja näiden lisäksi vielä Mikkoa perseeseen.

        Yleisessä kielenkäytössä vaikuttaisi olevan niin, että paneminen, nussiminen ja naiminen ovat asioita, joita mies tekee joko naiselle tai naisen kanssa. Myös miehet voivat naida toisiaan perseeseen, mutta naiset eivät. Panemiseen siis tarvitaan jotain, mitä miehellä on ja naisella ei. Mikähän se voisi olla?

        Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot. Olisi kuitenkin toivottavaa, että aivan kaikki kielelliset ilmaukset eivät kokisi emansipoitumista.

        >Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot.<

        Et siis pane pahaksesi?


      • Asiasta.huvittunut
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kyllä synonyymi verbeille laittaa ja asettaa tai vaihtoehtoisesti nussia/naida jne..

        Pistäminen on asia ihan erikseen :)

        Ainakin omassa kielenkäytössäni voin laittaa/panna/pistää kirjat reppuun, mutta en asettaa. Vastaavasti voin laittaa/asettaa kirjat pöydälle.

        Laittaa/panna/pistää tarkoittavat myös nussimista.


      • Asiasta.huvittunut
        käveleiksentelehtijä kirjoitti:

        >Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot.<

        Et siis pane pahaksesi?

        Varsinkaan samaan aikaan, kun joku toinen käyttää kieltä.


      • .......
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Sana 'panna' on siis synonyymi sanalle 'pistää'. Jos ajattelet tikaria ja maksaa, pistätkö tikarin maksaan vai maksalla tikaria? Jos ajatellaan vielä pidemmälle, mennään sanaan 'keihästää', joka vieläkin toimii seksiä ajatellen, joskin hatarammin.

        Toisekseen, en ole koskaan kuullut, että Liisa olisi pannut Mariaa. Ei kukaan puhu niin. Sen sijaan olen kuullut, että Kalle on pannut sekä Liisaa että Mariaa. Ja näiden lisäksi vielä Mikkoa perseeseen.

        Yleisessä kielenkäytössä vaikuttaisi olevan niin, että paneminen, nussiminen ja naiminen ovat asioita, joita mies tekee joko naiselle tai naisen kanssa. Myös miehet voivat naida toisiaan perseeseen, mutta naiset eivät. Panemiseen siis tarvitaan jotain, mitä miehellä on ja naisella ei. Mikähän se voisi olla?

        Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot. Olisi kuitenkin toivottavaa, että aivan kaikki kielelliset ilmaukset eivät kokisi emansipoitumista.

        Jos makaat selälläsi ja nainen tulee päällesi ja asettaa/laittaa peniksen sisäänsä niin panetko silloin naista vai paneeko nainen sinua? Vai itseään?


      • on minusta
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Sana 'panna' on siis synonyymi sanalle 'pistää'. Jos ajattelet tikaria ja maksaa, pistätkö tikarin maksaan vai maksalla tikaria? Jos ajatellaan vielä pidemmälle, mennään sanaan 'keihästää', joka vieläkin toimii seksiä ajatellen, joskin hatarammin.

        Toisekseen, en ole koskaan kuullut, että Liisa olisi pannut Mariaa. Ei kukaan puhu niin. Sen sijaan olen kuullut, että Kalle on pannut sekä Liisaa että Mariaa. Ja näiden lisäksi vielä Mikkoa perseeseen.

        Yleisessä kielenkäytössä vaikuttaisi olevan niin, että paneminen, nussiminen ja naiminen ovat asioita, joita mies tekee joko naiselle tai naisen kanssa. Myös miehet voivat naida toisiaan perseeseen, mutta naiset eivät. Panemiseen siis tarvitaan jotain, mitä miehellä on ja naisella ei. Mikähän se voisi olla?

        Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot. Olisi kuitenkin toivottavaa, että aivan kaikki kielelliset ilmaukset eivät kokisi emansipoitumista.

        enemmän synonyymi sanalla laittaa, tai astettaa. Keihästäminen panemisen vastineena on jo kaukaa haettua.

        Luulen kyllä, että lesbotkin puhut paneskeluistaan. Koska sillä nykykielessä tarkoitetaan yksinkertaisesti naimista, siksi sitä sanaa ei juuri muissa teksteissä enää näy. Onko sinusta siis väärin sanoa, että he panivat keskenään? Vai haluatko sen aina ilmaisussa hän (mies) pani häntä (nainen). Eli siis jostain syystä pitäisi ilmaista nainen kohteena ja mies tekijänä? Miksi näin?

        Entä kun puhutaan saamisesta? Jos vain miehet panevat, niin miten vain he samaan aikaan voisivat olla saajia? Jos katsotaan vain miehen panevan, niin silloin vain nainen saa, eli vastaanottaa panon.

        Lol, mikä ketju :D


      • Aurinko79-
        ....... kirjoitti:

        Jos makaat selälläsi ja nainen tulee päällesi ja asettaa/laittaa peniksen sisäänsä niin panetko silloin naista vai paneeko nainen sinua? Vai itseään?

        tuossa vois ajatella että pannaan yhdessä? Mulle ei nuo termit itsessään ole niin tärkeitä, kunhan se seksi itsessään toimii niin mulle on aivan sama kuka panee ketä.


      • .........
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Ainakin omassa kielenkäytössäni voin laittaa/panna/pistää kirjat reppuun, mutta en asettaa. Vastaavasti voin laittaa/asettaa kirjat pöydälle.

        Laittaa/panna/pistää tarkoittavat myös nussimista.

        Kunhan et pistä silmään.


      • höpötykseksi
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Ainakin omassa kielenkäytössäni voin laittaa/panna/pistää kirjat reppuun, mutta en asettaa. Vastaavasti voin laittaa/asettaa kirjat pöydälle.

        Laittaa/panna/pistää tarkoittavat myös nussimista.

        pistäminen ja laittaminen ei ole synonyymi nussimisella. Silloin täytyy olla aina selventäviä sanoja, toisin kuin panemisessa. Kaikki tietää mitä tarkoitetaan jos joku kysyy, että "panettaako"? "Tekeekö mieli pistää / laitaa?" Anteeksi kuinka?


      • vänkyrä-nainen
        on minusta kirjoitti:

        enemmän synonyymi sanalla laittaa, tai astettaa. Keihästäminen panemisen vastineena on jo kaukaa haettua.

        Luulen kyllä, että lesbotkin puhut paneskeluistaan. Koska sillä nykykielessä tarkoitetaan yksinkertaisesti naimista, siksi sitä sanaa ei juuri muissa teksteissä enää näy. Onko sinusta siis väärin sanoa, että he panivat keskenään? Vai haluatko sen aina ilmaisussa hän (mies) pani häntä (nainen). Eli siis jostain syystä pitäisi ilmaista nainen kohteena ja mies tekijänä? Miksi näin?

        Entä kun puhutaan saamisesta? Jos vain miehet panevat, niin miten vain he samaan aikaan voisivat olla saajia? Jos katsotaan vain miehen panevan, niin silloin vain nainen saa, eli vastaanottaa panon.

        Lol, mikä ketju :D

        sua :)

        Sama se silti, pääasia et pannaan ja kumpikin on tyytyväisiä itse tekemiseen ja sen tuottamaan nautintoon :D


      • tietysti
        Aurinko79- kirjoitti:

        tuossa vois ajatella että pannaan yhdessä? Mulle ei nuo termit itsessään ole niin tärkeitä, kunhan se seksi itsessään toimii niin mulle on aivan sama kuka panee ketä.

        ajatella. Mutta sehän se onkin kiinnostavaa, miksi niin ei haluta ajatella. Tuskin siinä syynä loppupeleissä on niinkään itse sana. Aikoinaan ajateltiin, että nainen oli sellainen tyhjä kasvualusta, pelto, johon mies istutti, siis pani siemenensä kasvamaan. Mutta olihan se mullistavaa, kun selvisi munasolun tarkoitus, saati aikoinaan, että naisella on klitoris, eikä sille keksitty mitään naisille sopivaa käyttötarkoitusta.


      • Asiasta.huvittunut
        on minusta kirjoitti:

        enemmän synonyymi sanalla laittaa, tai astettaa. Keihästäminen panemisen vastineena on jo kaukaa haettua.

        Luulen kyllä, että lesbotkin puhut paneskeluistaan. Koska sillä nykykielessä tarkoitetaan yksinkertaisesti naimista, siksi sitä sanaa ei juuri muissa teksteissä enää näy. Onko sinusta siis väärin sanoa, että he panivat keskenään? Vai haluatko sen aina ilmaisussa hän (mies) pani häntä (nainen). Eli siis jostain syystä pitäisi ilmaista nainen kohteena ja mies tekijänä? Miksi näin?

        Entä kun puhutaan saamisesta? Jos vain miehet panevat, niin miten vain he samaan aikaan voisivat olla saajia? Jos katsotaan vain miehen panevan, niin silloin vain nainen saa, eli vastaanottaa panon.

        Lol, mikä ketju :D

        Nähdäkseni lesbot eivät voi naidakaan. Paitsi ehkä jollain dildolla, mutta silloinkaan he eivät nai keskenään, vaan siinä toinen lesbo nai/panee/pistää dildolla toista lesboa. Keskenään lesbot voivat harrastaa seksiä tai jotain muuta epämääräisemmin ilmaistua.

        > Eli siis jostain syystä pitäisi ilmaista
        > nainen kohteena ja mies tekijänä? Miksi näin?

        Tietysti koska useimmiten mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen lahna. Tietysti mies voi panna myös naisen kanssa, jolloin ilmaistaan, että myös nainen on ollut touhussa mukana miehen ohella.

        Koska maailma on miesten, miehet voivat päättää myös sanojen merkityksestä ja ovat näin tehneetkin. Ken päättää sanojen merkityksestä, päättää myös asioista. Ilmaisun 'naida' tarkoituksellinen emansipoiminen on feminististä propagandaa!

        > Entä kun puhutaan saamisesta?

        Tämähän riippuu täysin näkökulmasta ja siitä, mitä saadaan. Sekä mies että nainen voivat saada: mies tussua, nainen munaa. Jos mies on mielestään saanut tussua, tarkoittaa se automaattisesti, että nainen on sitä antanut. Sama logiikka pätee myös munan saamiseen ja antamiseen. Kummatkin voivat myös saada orgasmin tai ihan vain seksiä.


      • Asiasta.huvittunut
        höpötykseksi kirjoitti:

        pistäminen ja laittaminen ei ole synonyymi nussimisella. Silloin täytyy olla aina selventäviä sanoja, toisin kuin panemisessa. Kaikki tietää mitä tarkoitetaan jos joku kysyy, että "panettaako"? "Tekeekö mieli pistää / laitaa?" Anteeksi kuinka?

        Täysin toimiva kysymys. Verbin merkitystä voi tarkentaa myös sijamuodolla.


      • Aurinko79-
        tietysti kirjoitti:

        ajatella. Mutta sehän se onkin kiinnostavaa, miksi niin ei haluta ajatella. Tuskin siinä syynä loppupeleissä on niinkään itse sana. Aikoinaan ajateltiin, että nainen oli sellainen tyhjä kasvualusta, pelto, johon mies istutti, siis pani siemenensä kasvamaan. Mutta olihan se mullistavaa, kun selvisi munasolun tarkoitus, saati aikoinaan, että naisella on klitoris, eikä sille keksitty mitään naisille sopivaa käyttötarkoitusta.

        Mä oon aina ajatellu panna-sanan käytön johtuvan siitä, että miehellä on se jokin joka laitetaan naisen johonkin. Se on tavallaan luontevampaa sanoa, että mies panee naista kuin että nainen panee miestä kun eihän naisella ole mitään millä miestä panisi. Hyvin yksinkertaisesti ajateltuna siis.

        Nykykielessä panna-sana on tietty vakiintunut ja kaikki ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan. Kyllähän sitä kuulee joidenkin naisten puhuvan, että he ovat panneet jotakuta mutta itse en kyllä tuota ilmaisua käytä että itse panisin jotakuta. Ehkä toisen naisen kanssa ollessa voisi käyttää tietyllä tavalla ko. ilmaisua.


      • Auirnko79-
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Nähdäkseni lesbot eivät voi naidakaan. Paitsi ehkä jollain dildolla, mutta silloinkaan he eivät nai keskenään, vaan siinä toinen lesbo nai/panee/pistää dildolla toista lesboa. Keskenään lesbot voivat harrastaa seksiä tai jotain muuta epämääräisemmin ilmaistua.

        > Eli siis jostain syystä pitäisi ilmaista
        > nainen kohteena ja mies tekijänä? Miksi näin?

        Tietysti koska useimmiten mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen lahna. Tietysti mies voi panna myös naisen kanssa, jolloin ilmaistaan, että myös nainen on ollut touhussa mukana miehen ohella.

        Koska maailma on miesten, miehet voivat päättää myös sanojen merkityksestä ja ovat näin tehneetkin. Ken päättää sanojen merkityksestä, päättää myös asioista. Ilmaisun 'naida' tarkoituksellinen emansipoiminen on feminististä propagandaa!

        > Entä kun puhutaan saamisesta?

        Tämähän riippuu täysin näkökulmasta ja siitä, mitä saadaan. Sekä mies että nainen voivat saada: mies tussua, nainen munaa. Jos mies on mielestään saanut tussua, tarkoittaa se automaattisesti, että nainen on sitä antanut. Sama logiikka pätee myös munan saamiseen ja antamiseen. Kummatkin voivat myös saada orgasmin tai ihan vain seksiä.

        On sulla aikamoisia väitteitä.


      • sen viestin
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Nähdäkseni lesbot eivät voi naidakaan. Paitsi ehkä jollain dildolla, mutta silloinkaan he eivät nai keskenään, vaan siinä toinen lesbo nai/panee/pistää dildolla toista lesboa. Keskenään lesbot voivat harrastaa seksiä tai jotain muuta epämääräisemmin ilmaistua.

        > Eli siis jostain syystä pitäisi ilmaista
        > nainen kohteena ja mies tekijänä? Miksi näin?

        Tietysti koska useimmiten mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen lahna. Tietysti mies voi panna myös naisen kanssa, jolloin ilmaistaan, että myös nainen on ollut touhussa mukana miehen ohella.

        Koska maailma on miesten, miehet voivat päättää myös sanojen merkityksestä ja ovat näin tehneetkin. Ken päättää sanojen merkityksestä, päättää myös asioista. Ilmaisun 'naida' tarkoituksellinen emansipoiminen on feminististä propagandaa!

        > Entä kun puhutaan saamisesta?

        Tämähän riippuu täysin näkökulmasta ja siitä, mitä saadaan. Sekä mies että nainen voivat saada: mies tussua, nainen munaa. Jos mies on mielestään saanut tussua, tarkoittaa se automaattisesti, että nainen on sitä antanut. Sama logiikka pätee myös munan saamiseen ja antamiseen. Kummatkin voivat myös saada orgasmin tai ihan vain seksiä.

        mutta ehdin siihen vastata näin, sanoma näemmä sama.

        "Keskenään lesbot voivat harrastaa seksiä" Ja seksin harrastaminen puhekielessä tarkoittaa naimista, panemista ja nussimista. Mutta sinulle se jostain syystä tarkoittaa vain kikkelin pimppaan laittamista, ei siis päinvastoin, saati mitään muutakaan.

        Asia selvä ja tässä se tulikin ilmi, en siis suinkaan ollut väärässä kun sanoin, että takana on jotain muutakin kuin itse sana:

        "Tietysti koska useimmiten mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen lahna"
        "Koska maailma on miesten, miehet voivat päättää myös sanojen merkityksestä ja ovat näin tehneetkin. Ken hallitsee päättää sanoista, päättää myös asioista. Ilmaisun 'naida' tarkoituksellinen emansipoiminen on feminististä propagandaa!"

        Hyvä että paljastit itsesi, ei muuta. Paitsi että hassua, että sovinistit haluavat että nainen on passiivinen lahna ja samaan aikaan haukkuvat siitä, tai ehkä se onkin juuri se syy.


      • Asiasta.huvittunut
        sen viestin kirjoitti:

        mutta ehdin siihen vastata näin, sanoma näemmä sama.

        "Keskenään lesbot voivat harrastaa seksiä" Ja seksin harrastaminen puhekielessä tarkoittaa naimista, panemista ja nussimista. Mutta sinulle se jostain syystä tarkoittaa vain kikkelin pimppaan laittamista, ei siis päinvastoin, saati mitään muutakaan.

        Asia selvä ja tässä se tulikin ilmi, en siis suinkaan ollut väärässä kun sanoin, että takana on jotain muutakin kuin itse sana:

        "Tietysti koska useimmiten mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen lahna"
        "Koska maailma on miesten, miehet voivat päättää myös sanojen merkityksestä ja ovat näin tehneetkin. Ken hallitsee päättää sanoista, päättää myös asioista. Ilmaisun 'naida' tarkoituksellinen emansipoiminen on feminististä propagandaa!"

        Hyvä että paljastit itsesi, ei muuta. Paitsi että hassua, että sovinistit haluavat että nainen on passiivinen lahna ja samaan aikaan haukkuvat siitä, tai ehkä se onkin juuri se syy.

        Siitä puuttui pari olennaista sanaa tai ainakin omasta mielestäni eräs kohta oli epätarkka.

        En suinkaan ole sovinisti, vaikka feminismiä vastustankin. Se että näin kuvittelet, kertonee enemmän Sinun kuin minun ajatusmaailmastani.

        > Mutta sinulle se jostain syystä tarkoittaa vain
        > kikkelin pimppaan laittamista, ei siis
        > päinvastoin, saati mitään muutakaan.

        Näkökantani saa kuitenkin tukea myös naisten taholta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031294002


      • Asiasta.huvittunut
        Auirnko79- kirjoitti:

        On sulla aikamoisia väitteitä.

        En pistäisi yhtään vastaan, jos päälle kävisi pikkasen aktiivisempikin lyyli. Ihan vaikka vaihtelun vuoksi.

        Mitä on tullut jätkäporukassa puhuttua, kaverit ovat samaa mieltä. Ainainen kyntäjän rooli kyllästyttää, mikään ei ole Akselin ja Elinen ajoista muuttunut.


      • tai sitten ei
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        En pistäisi yhtään vastaan, jos päälle kävisi pikkasen aktiivisempikin lyyli. Ihan vaikka vaihtelun vuoksi.

        Mitä on tullut jätkäporukassa puhuttua, kaverit ovat samaa mieltä. Ainainen kyntäjän rooli kyllästyttää, mikään ei ole Akselin ja Elinen ajoista muuttunut.

        mutta itse olen törmännyt vain yhteen lahnaan, aktiivisia on ollut loput noin kymmenen. Hyvää säkää?


      • ihan kysyä
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Siitä puuttui pari olennaista sanaa tai ainakin omasta mielestäni eräs kohta oli epätarkka.

        En suinkaan ole sovinisti, vaikka feminismiä vastustankin. Se että näin kuvittelet, kertonee enemmän Sinun kuin minun ajatusmaailmastani.

        > Mutta sinulle se jostain syystä tarkoittaa vain
        > kikkelin pimppaan laittamista, ei siis
        > päinvastoin, saati mitään muutakaan.

        Näkökantani saa kuitenkin tukea myös naisten taholta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031294002

        Kun nyt panemisesta on varmaan jo kaikki mielipiteet ilmaistu, että miksi asia on sinulle jotenkin tärkeää? Vedit feministit mukaan ja naisen emansipaation. Väkisin siitä tulee mieleen, että olet sitä vastaan ja siten mielestäni sovinisti. Pelottaa aktiivinen emansipoitunut nainen, joka ei vain anna, vaan myös vaatii hyvää seksiä. Siinä se syy, luulen, vaikka tietysti se kielletään.


      • Asiasta.huvittunut
        ihan kysyä kirjoitti:

        Kun nyt panemisesta on varmaan jo kaikki mielipiteet ilmaistu, että miksi asia on sinulle jotenkin tärkeää? Vedit feministit mukaan ja naisen emansipaation. Väkisin siitä tulee mieleen, että olet sitä vastaan ja siten mielestäni sovinisti. Pelottaa aktiivinen emansipoitunut nainen, joka ei vain anna, vaan myös vaatii hyvää seksiä. Siinä se syy, luulen, vaikka tietysti se kielletään.

        Mies, joka ei suostu alistettavaksi vaan pitää kiinni oikeuksistaan, on siis sovinisti. Mielipiteesi on käynyt selväksi, kuten myös tarkoitusperäsi.


      • Asiasta.huvittunut
        tai sitten ei kirjoitti:

        mutta itse olen törmännyt vain yhteen lahnaan, aktiivisia on ollut loput noin kymmenen. Hyvää säkää?

        Jos olet törmännyt, tarkoittanee se sitä, että mimmi on oma-aloitteisesti hakeutunut paikkaan/tilanteeseen, jossa voi tulla ns. töytäistyksi.

        Itse haasteita rakastavana miehenä tykkään lämmittää tyttöjä, jotka alussa vaikuttavat vastahakoisilta. Tällaiset tapaukset ovat varmasti luontaisesti passiivisempia. Kyllä muakin usein käy baarissa aktiiviset tytöt nykimässä hihasta, mutta yleensä annan pakit.


      • no sitä
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Jos olet törmännyt, tarkoittanee se sitä, että mimmi on oma-aloitteisesti hakeutunut paikkaan/tilanteeseen, jossa voi tulla ns. töytäistyksi.

        Itse haasteita rakastavana miehenä tykkään lämmittää tyttöjä, jotka alussa vaikuttavat vastahakoisilta. Tällaiset tapaukset ovat varmasti luontaisesti passiivisempia. Kyllä muakin usein käy baarissa aktiiviset tytöt nykimässä hihasta, mutta yleensä annan pakit.

        saa mitä tilaa.


      • päin.....
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        puhekielessäkään käytä 'panna'-verbiä muutakuin seksiin liittyvissä asioissa. En siis pane takkia päälleni, enkä pane omanaa uuniin, vaan Laitan ne sinne. :)

        Ainakin täällä pohojosessa pannaan kaikkea, pannaan takki päälle, pannaan omena pöydälle, pannaan kahvi kiehumaan jne. Tiedän toki, että monissa murteissa paneminen tarkoittaa seksiä.


      • mua alkaa rassaa
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        murrekysymys sitten.

        Meilläpäin ainakin laitetaan kengät jalkaan, tai jotkut sanovat 'pistetään', mutta sekin on mielestäni väärin, koska 'pistäminen' taas on pistämistä, esim. piikillä, eikä sillä pitäisi olla pukemisen kanssa mitään tekemistä.

        Ihan sama, kuin jotkut sanovat, että laitetaan kahvi 'valumaan', vaikka se on väärin kun se kahvi kuuluisi oikeaoppisesti laittaa tippumaan. :)

        Sama se mulle silti, miten ihmiset puhuu. Siis ihan sama, ei mua kiinnosta kuka panee tai tekee mitään muutakaan :)

        Mitä sä yrität pätee??? onko kenties ne"päivät"??
        Turhaa siin on tipu(te)lla , jos on pano jäänyt
        saamatta??

        Mutta ainahan voi puutteessa parkua, ja takertuu
        "lillukan varsiin"!!!!!!!!!!!!!!!!


      • vänkyrän
        mua alkaa rassaa kirjoitti:

        Mitä sä yrität pätee??? onko kenties ne"päivät"??
        Turhaa siin on tipu(te)lla , jos on pano jäänyt
        saamatta??

        Mutta ainahan voi puutteessa parkua, ja takertuu
        "lillukan varsiin"!!!!!!!!!!!!!!!!

        seksielämästä mutta sulta on tuntunut jääneen pano jos toinenkin väliin jos tuollainen kirjoitus saa vitutuksen aikaan!!!!!


      • &quot;Aurinko79-&quot;
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        En pistäisi yhtään vastaan, jos päälle kävisi pikkasen aktiivisempikin lyyli. Ihan vaikka vaihtelun vuoksi.

        Mitä on tullut jätkäporukassa puhuttua, kaverit ovat samaa mieltä. Ainainen kyntäjän rooli kyllästyttää, mikään ei ole Akselin ja Elinen ajoista muuttunut.

        En tiedä miten Akselin ja Elinan aikaan seksiä harrastettiin, voihan olla et ne oli vaikka kuinka riettaita kummatkin mutta mä en kyllä näe sitä niin että naiset olis passiivisia lahnoja. Jotkut ehkä on mutta niinhän on jotkut miehistäkin. Mä en tajua miten siinä edes vois olla passiivinen jos on kiihottunut? Eikö se tule luonnostaan ettei nyt ihan lahnana siinä makoile?

        Btw. Mun nimimerkki on näköjään rekisteröity jollekin toiselle... :( Tylsää...


      • joka...
        sen viestin kirjoitti:

        mutta ehdin siihen vastata näin, sanoma näemmä sama.

        "Keskenään lesbot voivat harrastaa seksiä" Ja seksin harrastaminen puhekielessä tarkoittaa naimista, panemista ja nussimista. Mutta sinulle se jostain syystä tarkoittaa vain kikkelin pimppaan laittamista, ei siis päinvastoin, saati mitään muutakaan.

        Asia selvä ja tässä se tulikin ilmi, en siis suinkaan ollut väärässä kun sanoin, että takana on jotain muutakin kuin itse sana:

        "Tietysti koska useimmiten mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen lahna"
        "Koska maailma on miesten, miehet voivat päättää myös sanojen merkityksestä ja ovat näin tehneetkin. Ken hallitsee päättää sanoista, päättää myös asioista. Ilmaisun 'naida' tarkoituksellinen emansipoiminen on feminististä propagandaa!"

        Hyvä että paljastit itsesi, ei muuta. Paitsi että hassua, että sovinistit haluavat että nainen on passiivinen lahna ja samaan aikaan haukkuvat siitä, tai ehkä se onkin juuri se syy.

        ei tiedä asiasta mitään.


      • aun
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kieliopillisesti hyvä synonyymi 'laittaa'-sanalle. Ei virallisissa teksteissä ainakaan panna mitään mihinkään, vaan laitetaan tai asetetaan.

        Koulussa opetetaan näin:
        Ruokaa laitetaan, neulalla pistetään ja kaikki muu pannaan.

        (poikkeuksena ruumiit, jotka laitetaan arkkuun)


      • ber
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Sana 'panna' on siis synonyymi sanalle 'pistää'. Jos ajattelet tikaria ja maksaa, pistätkö tikarin maksaan vai maksalla tikaria? Jos ajatellaan vielä pidemmälle, mennään sanaan 'keihästää', joka vieläkin toimii seksiä ajatellen, joskin hatarammin.

        Toisekseen, en ole koskaan kuullut, että Liisa olisi pannut Mariaa. Ei kukaan puhu niin. Sen sijaan olen kuullut, että Kalle on pannut sekä Liisaa että Mariaa. Ja näiden lisäksi vielä Mikkoa perseeseen.

        Yleisessä kielenkäytössä vaikuttaisi olevan niin, että paneminen, nussiminen ja naiminen ovat asioita, joita mies tekee joko naiselle tai naisen kanssa. Myös miehet voivat naida toisiaan perseeseen, mutta naiset eivät. Panemiseen siis tarvitaan jotain, mitä miehellä on ja naisella ei. Mikähän se voisi olla?

        Mutta kuten sanottua, voit toki käyttää kieltä kuten tahdot. Olisi kuitenkin toivottavaa, että aivan kaikki kielelliset ilmaukset eivät kokisi emansipoitumista.

        Keverini (lesbo) kertoi panneensa vessassa erästä tyttöä.


    • Nyt olis

      kivaa painaa kakkoseen. Usein haluttaa myös suikkaria. Ja tietysti kestotarpeena on suikki kahden naisen antamana.

    • Olen nainen

      mutta vastaan silti, kyllä tässä tilaa on. Minua kouraisi viimeksi vatsasta kun katselin Johnny Deppiä viime viikolla, leffa oli Gilbert Grape, tai jotain. Siinä se tilanne, kun se nuori nainen suuteli häntä, tai siis hänen kanssaan.. aijai kun oli kaunista. Mutta sitten itse panetus, niin täytyy myöntää että kyllä se tuntuu taas pillussa.

      • vänkyrä-nainen

        pillussa ensisijaisesti.
        Sit taas rakkaustunteet tuntuu rintakehän paikkeilla.

        Vatsassa tuntuu nälän tunteet - mulla ainakin :D


      • minua
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        pillussa ensisijaisesti.
        Sit taas rakkaustunteet tuntuu rintakehän paikkeilla.

        Vatsassa tuntuu nälän tunteet - mulla ainakin :D

        ainakin kouraisi vatsasta, siis se tunne. Pelkokin tuntuu joskus vatsassa.


      • anni72
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        pillussa ensisijaisesti.
        Sit taas rakkaustunteet tuntuu rintakehän paikkeilla.

        Vatsassa tuntuu nälän tunteet - mulla ainakin :D

        Mutta vastaan silläkin uhalla.. Eli kyllä panetus ja rakastuminen on mulla ainakin hieman eri tunteita.. Ja jos olen rakastunut(kuin juurikin taidan olla) On ikävä ja rakkaus niin piinaavaa kun ei pääse toteuttamaan tämän kohteen kanssa, että mielummin ajattelen niitä panetusajatuksia ihan jostain muista tyypeistä kun itse kohteesta. Ja tosiaan ne ruumiinosathan tulikin jo mainittua missä nää tunteet esiintyy..

        Ja rakkaus se sitten onkin jo toinen juttu, siihen vaihtaisin kaikki panemiset jos sitä sais..


      • Aurinko79-
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        pillussa ensisijaisesti.
        Sit taas rakkaustunteet tuntuu rintakehän paikkeilla.

        Vatsassa tuntuu nälän tunteet - mulla ainakin :D

        Rakkaus tuntuu mulla rinnassa ja vatsassa ja yleisenä huuman tunteena. Aivan kuin olisi energiaa tehdä mitä mielettömimpiä asioita.

        Panetuksen tunne tuntuu mulla kyllä pimpsan lisäks myös siellä vatsassa, lantion seudulla, usein pohkeissa ja varpaissa sekä rinnoissa. Sekin on siis kyllä aika kokonaisvaltainen tunne mutta poikkeaa rakastumisen tunteesta tietty aika selkeästi.

        Jos nämä tunteet yhdistää nii siinä on jo vaikea pysyä nahoissaan kun joka paikkaa kolottaa :)


      • .......
        Aurinko79- kirjoitti:

        Rakkaus tuntuu mulla rinnassa ja vatsassa ja yleisenä huuman tunteena. Aivan kuin olisi energiaa tehdä mitä mielettömimpiä asioita.

        Panetuksen tunne tuntuu mulla kyllä pimpsan lisäks myös siellä vatsassa, lantion seudulla, usein pohkeissa ja varpaissa sekä rinnoissa. Sekin on siis kyllä aika kokonaisvaltainen tunne mutta poikkeaa rakastumisen tunteesta tietty aika selkeästi.

        Jos nämä tunteet yhdistää nii siinä on jo vaikea pysyä nahoissaan kun joka paikkaa kolottaa :)

        Kun oikein voimakkaasti tekee mieli niin se tuntuu melkein kipuna tuolla jossain alaosastolla. Ja kun oikein kovasti rakastaa niin se kouraisee sydämen tienoilta.


      • Aurinko79-
        ....... kirjoitti:

        Kun oikein voimakkaasti tekee mieli niin se tuntuu melkein kipuna tuolla jossain alaosastolla. Ja kun oikein kovasti rakastaa niin se kouraisee sydämen tienoilta.

        Mun edellinen viesti ei tainnut tulla perille mutta oot oikeassa siinä että voimakas rakkaus tai panetus tuntuu melkeinpä fyysisenä kipuna vartalossa. Hieno tunnehan se sinänsä on vaikka onkin hiukan käpristelevä olo :)


      • ...........
        Aurinko79- kirjoitti:

        Mun edellinen viesti ei tainnut tulla perille mutta oot oikeassa siinä että voimakas rakkaus tai panetus tuntuu melkeinpä fyysisenä kipuna vartalossa. Hieno tunnehan se sinänsä on vaikka onkin hiukan käpristelevä olo :)

        Unohdin tärkeän sanan: komppaan.


      • Aurinko79-
        ........... kirjoitti:

        Unohdin tärkeän sanan: komppaan.

        Tuo kompata-sana on kärsinyt pienen inflaation tällä palstalla, joten ei haittaa vaikka unohdit :)


      • ..........
        Aurinko79- kirjoitti:

        Tuo kompata-sana on kärsinyt pienen inflaation tällä palstalla, joten ei haittaa vaikka unohdit :)

        Täysin samaa mieltä.


      • Aurinko79-
        .......... kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.

        Niin olen minäkin täysin samaa mieltä ;)


    • Miehellä tuntuu pillussa kun panettaa.

      • Asiasta.huvittunut

        Tämä tietysti edellyttää, että ensin pääsee penetroitumaan sinne pilluun.


      • vänkyrä-nainen

        kun ette vastanneet :)

        Naiset päätteli sitten teidän puolestanne oikean vastauksen.


      • Lol.

        Kiva kun jollain leikkaa.


    • käveleiksentelehtijä

      kaiketi tuntuu muuallakin kuin peniksessä, koska ei sitä voi koko päivää kävellä muna pystyssä.

      Mielikuvani kohdistuvat enemmän ihon pintaan kuin reiän sisään. Vähiten ajattelen laukeamista, sillä sehän on homman loppu (tai pieni keskeytys) eikä sellaista halua funtsia.

    • mieleen tämmönen:

      Istuttais alasti sängyllä polvien varassa kasvokkain. Naisen kädet hyväilis mun rintakehää, hartioita, käsiä, hartioita, reisiä ja penistäni. Mun kädet ois naisen päänsivuilla ja suudeltais hitaasti ja kosteasti. jatkaisin suutelua korvanjuuresta kaulalle ja siitä rinnoille ja nänneihin. Hyväilisin rintoja käsilla ja suulla hellästi nännien kovettuessa. Samaan aikaan veisin toisen käden naisen klitalle ja alkaisin hyväillä jo kosteaa jalkovaliä hellin, mutta varmoin ottein. Pikku hiljaa nainen olisi valmis itse seksiin ja kävisi selälleen eteeni hajareisin. Jatkaisin klitan hyväilyä ja työntäisin sormeni naisen kosteaan pilluun. Jatkaisin vähän aikaa ja nousisin naisen päälle. Nainen toisi hellät kätensä taas rintakehälleni ja hartioille. Työntyisin naisen sisään ollessani naisen päällä kasvot lähekkäin. Homma vietäisiin loppuun rauhassa ja nauttien, märkien ja aistillisten suudelmien saattelemana.

      Näin tällä hetkellä. Kyseessä nainen jonka oon tuntenut nyt pari viikkoa ja se on mun mielestä viehättävä. Olen 23 vuotias.

      Miten se panetus nyt missään muualla voisi tuntua kuin peniksessä?

      • Sori vaan.

        Vahinko tai tauti olisi aivan liian kova maksu tuollaisesta perusseksistä.


      • Tämmönen tänään
        Sori vaan. kirjoitti:

        Vahinko tai tauti olisi aivan liian kova maksu tuollaisesta perusseksistä.

        Se nyt oli vain tän hetken haave. Haaveeseen ei kuulu kortsu. Todellisuudessa en kortsua pois jättäisi mistään hinnasta uuden tuttavuuden kanssa.


      • sori vaan

        boooring


      • Tämmönen tänään
        sori vaan kirjoitti:

        boooring

        Ei kuulunut tähän unelmaan vaikka sen saamisesta ja antamisesta nautinkin. Joskus pidemmän kaavan mukaan ja joskus taas lyhyemmän. Tää nyt oli vissiinkin aikalailla lyhyen kaavan mukaan.


      • silmääni:
        Tämmönen tänään kirjoitti:

        Ei kuulunut tähän unelmaan vaikka sen saamisesta ja antamisesta nautinkin. Joskus pidemmän kaavan mukaan ja joskus taas lyhyemmän. Tää nyt oli vissiinkin aikalailla lyhyen kaavan mukaan.

        "Samaan aikaan veisin toisen käden naisen klitalle ja alkaisin hyväillä jo kosteaa jalkovaliä hellin, mutta varmoin ottein. Pikku hiljaa nainen olisi valmis itse seksiin ja kävisi selälleen eteeni hajareisin. "

        siis tuo "valmis itse seksiin".
        Onko sinusta vain yhdyntä seksiä?


      • omia____
        sori vaan kirjoitti:

        boooring

        tuntemuksiasi. Kai sinulla on semmoisia?


      • Tämmönen tänään
        silmääni: kirjoitti:

        "Samaan aikaan veisin toisen käden naisen klitalle ja alkaisin hyväillä jo kosteaa jalkovaliä hellin, mutta varmoin ottein. Pikku hiljaa nainen olisi valmis itse seksiin ja kävisi selälleen eteeni hajareisin. "

        siis tuo "valmis itse seksiin".
        Onko sinusta vain yhdyntä seksiä?

        Korjaan: Olisi valmis penetraatioon kanssani.


      • ai mistä
        omia____ kirjoitti:

        tuntemuksiasi. Kai sinulla on semmoisia?

        ???


      • hei,
        Tämmönen tänään kirjoitti:

        Korjaan: Olisi valmis penetraatioon kanssani.

        sä oot vielä niin nuori, sulla on paljon opittavaa :)


      • Tämmönen tänään
        hei, kirjoitti:

        sä oot vielä niin nuori, sulla on paljon opittavaa :)

        niinhän meillä kaikilla, ikään ja sukupuoleen katsomatta.


      • Tämmönen tänään
        ai mistä kirjoitti:

        ???

        Katso ketjun aloitus viesti.


      • mä oon nainen
        Tämmönen tänään kirjoitti:

        Katso ketjun aloitus viesti.

        Ja tuossa kysyttiin miesten tuntemuksia.
        Mun tuntemukset vaihtelee. Välillä on voimakas tunne alapäässä että se paikka tarvitsisi kosketusta. En kaipaa pelkästään munaa sisääni vaan etenkin klitoriksen ja häppäreiden stimulointia. Sitä kutsun panetukseksi. Kun saan tarpeeksi kosketusta klitorikseen alkaa emättimeni kaivata täytettä.
        Jos sanon miehelle että mua panettaa, tarkoitan sitä että kaipaan seksiä, kaikkea sitä mitä seksi on.

        Panetus saattaa olla välillä enemmän psyykkinen tunne, kaipaan villiä, tuhmaa toimintaa, viettelyä, irtiottoa.

        Usein psyykkinen ja fyysinen yhdistyvät, viimeistään kun panetus muuttuu toiminnaksi.


      • alkup.
        Tämmönen tänään kirjoitti:

        Katso ketjun aloitus viesti.

        Ilahduin jo että kylläpä miehet on innostuneet vastaamaan, mutta melkein kaikki viestit olivatkin kielenhuoltoaiheisia... epäilin jo laittaneeni kysymyksen vahingossa kielitoimiston sivuille! Ja sitten naiset kertoivat halun tunteistaan. Oli siellä sentään parilta miehiltäkin vastaukset, kiitos! Sitä lähinnä mietin että kun itsellä himo on aina niin kokonaisvaltaista, tuntuu pillussa, vatsassa, rinnoissa jne., niin onko se miehellä pienempialainen se tunne. Ja haaveileeko miehet rakastuneinakin nimenomaan aktista vai onko paljon muita ajatuksia kuten läheisyyteen ja hellyyteen liittyviä.


      • Tämmönen tänään
        alkup. kirjoitti:

        Ilahduin jo että kylläpä miehet on innostuneet vastaamaan, mutta melkein kaikki viestit olivatkin kielenhuoltoaiheisia... epäilin jo laittaneeni kysymyksen vahingossa kielitoimiston sivuille! Ja sitten naiset kertoivat halun tunteistaan. Oli siellä sentään parilta miehiltäkin vastaukset, kiitos! Sitä lähinnä mietin että kun itsellä himo on aina niin kokonaisvaltaista, tuntuu pillussa, vatsassa, rinnoissa jne., niin onko se miehellä pienempialainen se tunne. Ja haaveileeko miehet rakastuneinakin nimenomaan aktista vai onko paljon muita ajatuksia kuten läheisyyteen ja hellyyteen liittyviä.

        Kielenhuoltoaiheinen? ;) Jos puhut kieliopista, miin en jaksa kiinnittää siihen mitään huomiota tänne kirjoittaessani. Enitenminullaonyleensäongelmiayhdyssanojenkanssa.

        Kaipa se tunne on meillä pienempialainen. Nyt tuli mieleen ajatus naisesta jalat sohvantakana seisten lantio kiinni selkänojassa ja siinä takaapäin laittaessa.

        Kyllä on myös ajatuksia läheisyyteen ja hellyyteen liittyen. Yleensä sängyssä ennen nukahtamista tyyny kainalossa.


      • panetuksesta
        mä oon nainen kirjoitti:

        Ja tuossa kysyttiin miesten tuntemuksia.
        Mun tuntemukset vaihtelee. Välillä on voimakas tunne alapäässä että se paikka tarvitsisi kosketusta. En kaipaa pelkästään munaa sisääni vaan etenkin klitoriksen ja häppäreiden stimulointia. Sitä kutsun panetukseksi. Kun saan tarpeeksi kosketusta klitorikseen alkaa emättimeni kaivata täytettä.
        Jos sanon miehelle että mua panettaa, tarkoitan sitä että kaipaan seksiä, kaikkea sitä mitä seksi on.

        Panetus saattaa olla välillä enemmän psyykkinen tunne, kaipaan villiä, tuhmaa toimintaa, viettelyä, irtiottoa.

        Usein psyykkinen ja fyysinen yhdistyvät, viimeistään kun panetus muuttuu toiminnaksi.

        panetus voi olla yksi voimakas visio. Esimerkiksi mielikuva peniksestä ja siitä miten ihanalta se maistuisi ja tuoksuisi.


      • alkup.

        Hienoa että mies haaveilee noin kauniita. Kyllä vaan mulle kelpais tuollainen!


      • Anonyymi

        Ei kai panetus peniksessä tunnu, vaan penis "herää eloon" panetuksen takia ja välittää tuntoaistin perusteella sitä hyvää tunnetta joka johtaa laukeamiseen.
        Jos on viikonkin laukeamatta ja omaa normaalit halut, niin kyllä se panetus siellä eturauhasen ja pallien tienoilla on. Toki penis voi olla tuntoherkempi ja "herätä" herkemmin.

        Tästä on omakohtainen kokemus rippileiriltä: leirin lopulla saunottiin ja osa pojista innostui saunaan alasti. Joukossa oli tyttöjä jotka tarrasivat piloillaan vehkeistä kiinni. Palleista ja nakista pidettiin tiukalla otteella sen 15 sekuntia, jona aikana en saanut rimpuiltua irti. Ei edes tiukkaa erektiota. Laukesin siinä tyttöjen käsille... Siitä se riemu repesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai panetus peniksessä tunnu, vaan penis "herää eloon" panetuksen takia ja välittää tuntoaistin perusteella sitä hyvää tunnetta joka johtaa laukeamiseen.
        Jos on viikonkin laukeamatta ja omaa normaalit halut, niin kyllä se panetus siellä eturauhasen ja pallien tienoilla on. Toki penis voi olla tuntoherkempi ja "herätä" herkemmin.

        Tästä on omakohtainen kokemus rippileiriltä: leirin lopulla saunottiin ja osa pojista innostui saunaan alasti. Joukossa oli tyttöjä jotka tarrasivat piloillaan vehkeistä kiinni. Palleista ja nakista pidettiin tiukalla otteella sen 15 sekuntia, jona aikana en saanut rimpuiltua irti. Ei edes tiukkaa erektiota. Laukesin siinä tyttöjen käsille... Siitä se riemu repesi.

        Ei mennyt kuin 15 vuotta tuon keksimiseen.


    • Mpw

      Tuntuu, että koko kroppa hikoilee, vaikka hikipisaraakaan nouse iholle, koska pintaverenkierto on vaan niin 'kiihkeetä'. Sydän hakkaa miljoonaa jne. Lähinnä siinä kohtaa vaan pyrkii ajattelemaan jotain ihan muuta, muttaku ei pysty. Ja jos muuta apua siihen ei ole, ni pakkohan sitä on sitten kädelle mennä.

      • Nimetön

        Kuka haluaisi panna pimpsan kikkelini ympärille?


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Kuka haluaisi panna pimpsan kikkelini ympärille?

        ...


      • sä tota
        Nimetön kirjoitti:

        Kuka haluaisi panna pimpsan kikkelini ympärille?

        mpwltä?


      • tekee sex
        Nimetön kirjoitti:

        Kuka haluaisi panna pimpsan kikkelini ympärille?

        siä mieli nytkin.
        Olen nainen ja nytkin on alapäässä semmonen "outo" olo et haluisin et joku mies hyväilisi pim...ja samalla suutelisi joka puolelle ja sitten hitaasti toisi pen.... sisääni.Kun mua haluttaa ajattelen paljon häntä kenen kanssa viimeksi olin ja miten hän sen teki tai miten me se tehtiin.
        Ja itse en haluu toista kertaa sitä samaa miestä jos hän ei lämmittänyt minua ennen aktia.!!!

        Mielenkiinnolla luin muutaman jutun, mut ei kukaan mies vastannut noihin kysymyksiin mitä aloittaja kysyi, esim. kun miestä haluttaa..ajatteleeko se sitä naista, jota haluu ja tuntuuko tunne jossain muualla kuin sen pen.. ympärillä ja miltä se tuntuu jne.


      • Mpw
        tekee sex kirjoitti:

        siä mieli nytkin.
        Olen nainen ja nytkin on alapäässä semmonen "outo" olo et haluisin et joku mies hyväilisi pim...ja samalla suutelisi joka puolelle ja sitten hitaasti toisi pen.... sisääni.Kun mua haluttaa ajattelen paljon häntä kenen kanssa viimeksi olin ja miten hän sen teki tai miten me se tehtiin.
        Ja itse en haluu toista kertaa sitä samaa miestä jos hän ei lämmittänyt minua ennen aktia.!!!

        Mielenkiinnolla luin muutaman jutun, mut ei kukaan mies vastannut noihin kysymyksiin mitä aloittaja kysyi, esim. kun miestä haluttaa..ajatteleeko se sitä naista, jota haluu ja tuntuuko tunne jossain muualla kuin sen pen.. ympärillä ja miltä se tuntuu jne.

        en tiiä muista, mutta kyllä mä ajattelen sitä naista jota haluan. Ja mielestäni minä kerroin kyllä, että se tuntuu muuallakin kuin peeniksessä.


    • Mutta naisena..

      Olen kurkkuani myöten "vatsan kautta" täynnä yhtä tällaista tapausta. Jos on vuosia sitten "antanut" toiselle, niin kyllä minullekkin!
      Täysi idiootti koko tapaus. Käytöksellään saanut minut inhoamaan koko mies sukukuntaa.

      Mikään ei ole niin vastemmielinen, kuin vonkaava äijä. Jolla ei ole järkeä lopettaa.

      • miksi ihmeessä??

        vonkaavalta mieheltähän voi saada?


      • Sinäkin
        miksi ihmeessä?? kirjoitti:

        vonkaavalta mieheltähän voi saada?

        Haluat ottaa, niinkö?


      • Iloinen antaja
        Sinäkin kirjoitti:

        Haluat ottaa, niinkö?

        Tule tänne lintu pieni, ota siemen multa.


    • Silmissä on sellainen tietty katse ja saalistava kiilto, mielessä on hykertävä odotus ja valloittamisen ajatus, alavatsassa on jännä "lähtö"-tunne, tunne kuin pikajuoksijalla lähtötelineissä ja kupeissa on sen alavatsatunteen visuaalinen "deinkarnaatio", hengitys on tasaisen syvä, itsetietoinen ja vakaa, mutta silti hallitsemattoman kiihkeä ja syvä, seläkäranka kasvaa pari senttiä ja huulet kutsuvat katsojaansa.

      Kuitenkaan ei seiso koko ajan, mutta mielessä kiertää, kohdetta visualisoidaan ja verkkokalvoille piirretään, kädet kulkevat ajatuksissa hänen vartalollaan, huulet suutelevat ajatuksissa hänen kaikkia paikkoja, kaiken täyttää vain ajatus, mitä hänelle haluan antaa, mistä hän varmasti tykkää ja mitä hän ei koskaan unohda.

      Tällaisella tuntemuksella ei baariin kannata lähteä, joten ensin runkulle =)

      • mahtavaa..

        huomaa että nautit sex.sistä ja haluat myös tyydyttää sen toisen osapuolen..et ole vain hakemassa vaan myös antamassa..kanssasi voisi tuntea jotain HUUMAAVAA ..pysy tuollaisena ettet vaan etsi uutta pan...vaan rakastelu kumppanii!!!

        naiset arvostavat sinua!!


      • alkup.

        Ilmeisesti miehilläkin on siis aika monipuoliset ja syvälliset tuntemukset parhaimmillaan, ihana asia! Ja sinä olet todella lupaava herkkupala, nam!


    • temeq

      Jo naisen vieressä seisominen ja hiusten tuoksun tunteminen saa veren kiertämään ohituskaistalla. Palomiehessä tuntuu eniten kypärässä, kun se väkisinkin hinkkautuu farkkuja vasten.

      Tunne on yhtä aikaa pakahduttava, vittumainen, hitusen henkeä salpaava, rintaa kääntävä, lantiossa verta kierrättävä ja joskus jopa itse lopputulosta täydellisempi ristiriitaisuudessaan.

      Hyvä pössis, so to say.

    • Huvittuneesta huvittunut
    • miesnäkökulma

      Mukavin hetki on se kun siemenet lentää tuntemattomaan naiseen.

      Näin pikkujouluaikaan naisseuraa löytyy helposti ja aina voi vaikka tehdä reiän kondomin päähän. Usein ovat sen verran nauttineet alkoholia etteivät edes huomaa mitä tapahtui. Toisinaan pomppaavat pystyyn ja juoksevat vessaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­­us­­­i s­ek­­­siteatteri ava­­utuu Su­­­omeen! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­­i­­­. Il­mo­it­tautum­inen ry­­­hmä­ämm­­e tääl­­l­ä - http://6450777.com/H/vM7nu 👈

    • Anonyymi

      Uu­s­i sek­­si­­­tea­­­tteri ava­­­utu­u Su­ome­en! Kutsumme kaikki­­. Il­­­mo­­­ittautumine­­n ry­­­hmäämm­­e tä­­äl­l­ä - http://6433444.com/H/bT3y 👈

    • Anonyymi

      moi! olen 44v mies, haluan ensin perusteellisesti hyväillä ennen seksiä, tykkään olla iholla esim kylki asennossa missä nsinen työntää pyllyään minua kohti, voin kietoa käden kaulsn ympäri ja pidellä rintaa, toisella kädellä voin hieroa klitorista hellästi samalla kun kun työntelem hitaasti sisään, tämä on todella kiihkeää ja saa yleensä naisen laukeamaan useamman kerran

    • Anonyymi

      Esileikin jälkeen vaimo tulee päälleni ja aloittaa panemisen itse nautin siitä, kun isot tissit työ tahtia panemisen tahdissa, tässä asennossa vaimo voi ja saa toteuttaa sitä mikä hyvältä tuntuu oikein ajan kanssa, siinä vaiheessa, kun pimppi alkaa saavuttamaan hekuman huipun panemisen tahti alkaa kiihtymään ja voimakkaat tunteiden äänet tulee esille kunnes super voimakas orgasmi valtaa tilanteen ja voi sitä kiljumista ja huutoa mikä ei meinaa loppua. Tämän jälkeen osat vaihtuu ja saan aloittaa mieleni mukaisen panemisen yleensä panen ensin takaapäin sitten vaimo kääntyy selin ja aloitan pitkän panemisen, jaloilla saa saa sängyn päädystä hyvän vasteen siinä voin kokea oikein syvä luotauksen työntymällä pimpiä pohjaan asti, jossain vaiheessa pitää ottaa loppukiri ja antaa laueta, siemensyöksyn saaminen tuntuu aina ihanalta.

    • Anonyymi

      Kyllä minä haaveilen ihan kokonaisvaltaisesta koskettelusta jalkoteristä rinnoista pimpin ja pyllyn nuolemisesta. On mieltymykset muuttuneet. M62.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe