RUNE ON PASKA KOSKA MENIN YHTEEN PAIKKAAN JA SITTEN KAIKKI ALKOI HYLKKÄÄ JA MENETIN KAIKKI ETRYWEFSYHZEHERHEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
VITUN RUNESCAPE!
7
418
Vastaukset
- satan2
aika perseest. vituttaa varmaa aika paljo.
- Ei vittu!
...Sherlock...
- I h8 runescape!!
Jos menee wilduun (Wilderness....) Tai kuolee jollekkin monsterille niin sulle jää kolme kamaa päälle... Mutta jos sulla on skulli (eli oot hyökänny jonku päälle wildussa) ja kuolet sitte niin menetät kaikki kamat...
wildus kaikki lähellä sun levuu voi hyökätä sun päälle...
Ps. rune tosiaan on ihan paska - Surkea
muovailuvahapeli, mutta ei hätää pelaa tätä:
http://world6.knightfight.co.uk/?ac=vid&vid=122064160- dsf
SIIS KIITTI!
- saatananautisti
on muuten ihan vitun hyvä peli, suosittelen
- Anonyymi
ei vittu lol . oon kuollu runessa kymmeniä kertoja ja menettäny mm. muutamat party hatit 20 vuotta sitten. älä ota kaikkia mah. kallista mukkaas wilduun ju et osaa pelaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062