OBH-Nordican hierova istuin

tyyny?

Tuollaisen saisi 179e. Olen käynyt koemujsisemassa, ja tuntui ihan ok.

Onko kokemuksia pidempiaikaisesta käytöstä?

6

11042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riitta Göteborgista

Hei sulle joka olit kokeillut Nordigan hierova tyynyä vai ? Ostin itse pari viikkoa sitten mutta pari minuttia kerralla riittää joka paikkaan eiköhän helpota itselläni on lihas kovettumia hartioiss pakaroissa auuuuuuu ........

• kiva.

Kuukauden verran meidän perheessä oli uutena päivittäisessä käytössä. Nyt kun tuli asia esille, niin pari kuukautta ollut tosiaan käyttämättömänä komerossa.
      Eli aluksi tuntui tosiaan ihan mukavalta, mutta kun se hieroo aika pieneltä alueelta ja armottomasti luun päältä jne, niin pitkässä juoksussa siihen kyllä kyllästy aika nopesti.
      Eli oikealla hierojalla käymme edelleen...

• hyvä...

Autossa erittäin hyvä, 500 km pysähtymättä ei ole mikään ongelma, kun välillä käynnistää hieronna.

• ,mutta

Kun kivut on hävinnet niin empä juuri enää käytä, mutta aluksi oli hyvä. No jos kivut palaa ,kaivan sen takas esille. Aika edullinen hankinta 4 heng. perheeseen. Käyttää muutkin joskus

• rentouttaja

Ei hiero niskaa, hartioita eikä raajoja. Eikä
        voi kohdentaa haluttuun kohtaan. En ostaisi.

• 0stin 2 kpl
        rentouttaja kirjoitti:

Ei hiero niskaa, hartioita eikä raajoja. Eikä
        voi kohdentaa haluttuun kohtaan. En ostaisi.

Aina koeistuttava ensin! Itse kokeilin OBC:n laitetta ja siinä säädettävissä leveyssuunnassakin, rolleri ja shiatsut 3-toimisina ja perstärinä 3-nopeuksina. Olen 180 cm ja kyllä asentoa hiukan liuttamalla saa niska/hartiatasollekin hierontaa ja sen voi pysäyttää myös toimimaan vain tietyllä alueella. Duunissa se on enemmän käytössä, kun istumatyö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe