Missähän liikkeessä pääkaupunkiseudulla myydään uusia Olympuksen kinofilmipokkareita? Vai myydäänkö missään?
En onnistunut googlella löytämään.
Kinokamera uutena, mistä?
3
1608
Vastaukset
En tosin tiedä, mitkä ovat kysyjän motiivit, mutta itse katselisin vähän vanhempaa mahdollisimman laadukasta käytettyä kameraa hyvällä optiikalla varustettuna. Näitähän saa nykyisin pilkkahinnalla käyttöarvoon nähden.
Nämä uudemmat ovat lelun ja muovisen oloisia.- L-O-
Aivan kuten edellinen kirjoittaja sanoi, 70 -luvulta on huippukameroita, joita tänäpäivänä saa 10-40 Euron hintaan huutonetistä ja varsinkin ebay:stä.
Ihan esimerkkeinä Olympus Trip 35 tai 35 RC, idioottivarmoja huippuoptiikoilla, joiden kuvissa on oikeasti sävyjä ja varjoja.
- nyt saa halvalla hyvää
Itse ostin muutama viikko sitten jo toisen filmijärkkärin käytettynä. 4v vanha lähes käyttämätön kamera Sigman valovoimaisella zoomilla, alle 60€. Filmijärkkäri kittilinssikin pesee filmipokkarit kuvanlaadussa 120-0. Tietysti jos haluaa pienen housuntaskuun mahtuvan niin sitten pokkari mutta niiden valovoima on telepäässä yleensä luokkaa 1:10 eli vähänkään hämärässä saa olla ISO800-filmi ja lähes puoli minuuttia valotusaikaa. Pokkareissahan ei ole yleensä kuin salaman säätö on/off, kaikki muu toimii automatiikalla eli syväterävyyttä ja valotusaikaa et voi säätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815