Missähän liikkeessä pääkaupunkiseudulla myydään uusia Olympuksen kinofilmipokkareita? Vai myydäänkö missään?
En onnistunut googlella löytämään.
Kinokamera uutena, mistä?
3
1617
Vastaukset
En tosin tiedä, mitkä ovat kysyjän motiivit, mutta itse katselisin vähän vanhempaa mahdollisimman laadukasta käytettyä kameraa hyvällä optiikalla varustettuna. Näitähän saa nykyisin pilkkahinnalla käyttöarvoon nähden.
Nämä uudemmat ovat lelun ja muovisen oloisia.- L-O-
Aivan kuten edellinen kirjoittaja sanoi, 70 -luvulta on huippukameroita, joita tänäpäivänä saa 10-40 Euron hintaan huutonetistä ja varsinkin ebay:stä.
Ihan esimerkkeinä Olympus Trip 35 tai 35 RC, idioottivarmoja huippuoptiikoilla, joiden kuvissa on oikeasti sävyjä ja varjoja.
- nyt saa halvalla hyvää
Itse ostin muutama viikko sitten jo toisen filmijärkkärin käytettynä. 4v vanha lähes käyttämätön kamera Sigman valovoimaisella zoomilla, alle 60€. Filmijärkkäri kittilinssikin pesee filmipokkarit kuvanlaadussa 120-0. Tietysti jos haluaa pienen housuntaskuun mahtuvan niin sitten pokkari mutta niiden valovoima on telepäässä yleensä luokkaa 1:10 eli vähänkään hämärässä saa olla ISO800-filmi ja lähes puoli minuuttia valotusaikaa. Pokkareissahan ei ole yleensä kuin salaman säätö on/off, kaikki muu toimii automatiikalla eli syväterävyyttä ja valotusaikaa et voi säätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196