mitä muutoksia pitää tehdä jos laittaisi esim. bmw 320i turbon?Eli mitä pitäisi vahvistaa ja mistä saisi voiteluöljyn tulemaan turbolle?olen vielä hieman amatööri joten olisi hyvä jos joku neuvoisi.
Turbo!
bmw...
3
1056
Vastaukset
- Öljy
Turbolle... Sehän on yksinkertaista ottaa öljysuodattimen jalalta ja paluu tehdä suoraa öljy pohjaan... Jos voimaa haluat joskus ottaa pihalle suotavaa olis vaihtaa veivit, männät.. Moottori ohjaus päivittää järkevään ohjelmoitavaan.... Sinä nyt aluksi jotai. Mut se Bemaris on vähäpäästöinen ni kannattaa unohtaa ellet sit käytä VTT,llä Päästö mittaukses...
- vakiohiluilla
0,8 baariin asti turbon paineita, eli voimaa saa rutkasti lisää jo ilman konemuutoksia
- niin...
Tuo VTT mittaus oli muistaakseni 1600 euroa laaki riippumatta siitä et meneekö läpi vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663