BAD BEAT BAD BEAT

FREEROLLEISSA

tuntuu yleistyvän tuo bad beat noissa freerolleissa. tänään olen pelannut noin 25 eri freerollia ja aina kun viimeiset chipit on ollu käytössä niin joku mulkero saa turnilla tai riverillä paremman käden, joka ikisestä freerollista oon tippunu bad beatin takia. eli olen ollut johdossa ennen turnia ja riveriä PRKL

Esim AQ mulla ja toisella A5 eri maata ja se pistää all in 30k ja mulla vain 4K jäljellä maksan tietenki

floppi on A 4 8 turn K river oho oho 5


toinen turnaus mulla K K joku mulkero Q 6 all in ja kukas muu kun chip leaderi, tietenkin. ja minä maksan innoissani ja olen vielä innokkaampi kun näen sen kortit! mutta,

flopi 10 8 Q turn oho oho 6 ja riverillä ei ole väliä mutta oli 7

ja näitä bad beatteja riittää, mut en jaksa kirjotella niitä kaikkia kun niitä on tänään tullu yli 20 pelkästään jo tänään! miettikää montako bad beattiä tulee vuodessa!

7

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää näitä..

      Olis voinut käydä hullumminkin, esim. jälimmäisessä vaihtoehdossa sillä ois ollut 9:)
      Sama lopputulos, itsellä käy monesti juuri näitä ihmesuora ohivetoja.

      Eilen pelasin 5$ sittaria, blindit 300/600.

      Mulla AK

      Veli venäläinen korottaa ekalta paikalta 1200$, minä tuuppaa lopun stäkin sisään 2500$, muut kippaa, veli venäläinen maksaa.

      Pöytään tuli tyyliin Q, J, 7, 3, 4

      Itämaan tietäjä näyttää 4, 8

      Sainpahan tästäkin kaverista "varas" merkinnän ylös.

    • FREEROLLEISSA LISÄÄ

      noni! tänään on taas aika kertoa muutaman bad beatti

      olin saanut kerättyä noin 8000 chippiä freerollissa sitte pöytään tulee joku fisu mulkku aina all in!

      no ekana mulla on Q Q taskupari vastustaja laittaa all in 1500 mä maksan sillä on A 5 eri maata no nii pöytään tulee 6 7 10 turn A yllätys yllätys river 2

      no seuraava jako niin mulle tulee tasku kurkot no taas se laittaa all in ja mä maksan sillä on A 10 eri maata!

      floppi on yllätys yllätys J 2 A turn 10 river 8

      kolmas jako rupeaa sapettaan laitan all in kädessä J J se fisu maksaa Q 4 hertalla...

      floppi näyttää jo hyvältä 2 7 6 eri maata turn K jes rupean jo tuuletteleen ja river yllätys yllätys Q eli kolme jakoa putkeen taskuparit ja hävisin aina huonomalle kaikki siis bad beatteja!

      sitte aikasemmassa freerollissa hävisin KA:lla AQ:lle ja olin jo lähellä finaalipöytää, se vitutti pikkusen muttanyt on 4 päivän aikana tullu semmonen 100kpl bad beatteja millon ne oikein loppuu!

      aika rigged toi pokerihuone!

    • pokerpro2

      "flopi 10 8 Q turn oho oho 6 ja riverillä ei ole väliä mutta oli 7 "


      Sähän olisit voittanu jos river olis ollu K,8, tai T. Eli kyllähän sillä ON väliä. Sullahan 8 outtia.

    • raha turnausta

      niin rupee sapettaa vielä enempi nää onnen onkijat...
      niitä riittää..ja paha vaan että nää pomeri ohjelmat on tehty niin et nää kokeillaas nyt tolla tyypit voittaa...mutta totuus on että ne ite häviää niillä hyvillä sitten..

      • ttt2

        "pomeri ohjelmat" , hehe!


    • oikeesti saatana!

      joo eli nettipokerissa tulee sata kertaa enemmän bad beattejä kun oikeassa elämässä tämä on totuus!

      olin taas turnauksen kärjessä fiksulla pelillä ansainnut n. 50000 chippiä!

      sitten onni kääntyy kun pöytään tulee onnenonkija

      sillä on noin 16000 chippiä!

      ja menee all in tasku kympeillä mulla tasku jätkät

      ja ajattelen maksaa kun näen kortit olen tyytyväinen, taas kunnes tulee floppi mikä ei vielä pahalta edes näytä! 8 7 6 eli suoran väliin veto mutta kiva kun turn kääntyy se on 2 ja riveri joka on kiusannu minua jo joka freerollissa niin on 10. hävisin 1/3 chipeistä!

      no heti seuraava jako minulla tulee AK ajattelen rokottaa ja pieni vitutus siinä on myös niin laitan all in kun olen ensimmäisenä puheenvuorossa . kaikki foldaa paitsi yksi jolla on vähiten chippejä ja maksaa sillä oli 8000 chippiä. kortit käännetään sillä on A5 eri maata mulla AK herttaa floppi on Q Q 9 turn on 7 ja river 5 taas hävisin nyt mulla on chippejä jäljellä n. 28000 rupee vituttamaan...

      sitte odottelen muutaman jaon hyviä kortteja sitten tulee J A pataa ja korotan 5000 chippiä yksi maksaa ja floppi on 5 J 10 sitten se maksaja korottaa potin verran ja minä pistän kärkiparilla ALL IN mikä olikin fiksua kun kortit käännettiin niin sillä toisella oli A 10 vs A J floppi oli 5 J 10 no turn on 7 ei auta ketään paitsi mua helpottaa pikkusen kunnes jälleen vittumainen river kääntyy ja sillä oli 2 outtia jäljellä 2 10 jotka pysty pelastamaan sen no eiköhän river ole 10.

      näin huipputurnaus menny pilalle 3 ohivedolla! chippejä jäljellä 6000. vähä nakertaa kun pelannu turnausta melkein 2 tuntia ja olisin voittanu lipun 50000€ turnaukseen jos olisin pärjänny vielä vähän aikaa.

      mutta siis 6000 chippiä jäljellä ja muutaman jaon jälkeen tulee käteeni 9 pari eli tasku 9. no all in saman tien ja pöydän chip leaderi haluaa väkisin tiputtaa minut pois.

      no se maksaa ja käännetään kortit sillä on 6 pari kädessä no floppi näyttää jo aika karsealta ja flopin jälkeen jo tiesin, että minä tipun koska nettipokeri on rigged! floppi on 2 5 4 eri maata eli 3 ta 6 niin lähen turnauksesta no turn on 9 ja silloin tiesin heti mikä se river tulee olemaan.... varma 3 kun river kääntyy en edes yllättynyt se oli 3 eli ainut kortti millä tipun turnauksesta. sen jälkeen näppäimistö lensi seinään onneks oli vara näppäimistö! niin sain kirjotettua tämän stooein joka on totta!

      mutta jos olisin pelannu oikealla rahalla ja näin huono tuuri, niin itsemurha vois olla lähellä. onneksi on vaan freerolli ja vain näppäimistö sai tuntea sen nahoissaan!

      T:vittuuntunt FREEROLL pelaaja.


      ja perkele ei muuta kun hyvää yötä!

      • x_rookie

        Miksi yleensäkään pelaatte noita freerolleja? Kaikki ilmaiset turnaukset on täynnä onnenonkijoita jolloin pelaaminen on todella vaikeaa ja ohi vetoja tulee tuon tuosta. Tilanne muuttuu heti kun mennään turnauksiin joissa sisäänosto on esim. 10$


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe