Elisan "asiakas palvelu"

bökö

On toi elisa kyl maailpan paskin operaattori! eka tiedustelin laajakaistan saatavuutta paikkakunnallani, viestiin vastaaminen kesti yli kuukauden, eikä vielä silloinkaan vastannut itse kyssään... no sit tilasin mobiili laajakaista paketin ja sen toimitusajaksi kerrottiin n. 2 viikkoa, nooh jo seitsemättä viikkoa odotellu eikä mitään kuulunut...

14

1958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pienasiakas

      Ei kiinnosta
      toivoo
      E.Lisa

      • tuuriako....

        Minua on aina palveltu hyvin ja nopeasti. Nytkin jo viikon päästä soitosta laajakaista nopeutui tuplasti tai ainakin teoriassa, mutta ei mulla ole mihinkään niin kova kiire.


      • Ex E-Lisa

        Näin on - ei toimi, ei saa yhteyttä ole palvelua


    • Kotikaistan uhri

      Jos oli kaksi vuotta sitten huono asiakaspalvelu sulla, niin
      nyt kesällä 2009 se on täysin toimimaton! Koko kesän
      olen yrittänyt saada apua ongelmiini turhaan. Nytkin vain
      soi odotusmusiikki kännykän kaittimesta, ikinä ei asiakaspalvelu
      vastaa. Maksan siitä että minua kusetetaan!

      • lopen kyllästynyt

        nyt jonottanut asiakaspalveluun lähes tunnin ja ilman vastausta.
        puhelun alussa ilmoittivat jonotusajaksi 20 m.
        vee mitä p..aa palvelua !

        vaihdan tämän pvän aikana operaattoria !


      • yritä soittaa
        lopen kyllästynyt kirjoitti:

        nyt jonottanut asiakaspalveluun lähes tunnin ja ilman vastausta.
        puhelun alussa ilmoittivat jonotusajaksi 20 m.
        vee mitä p..aa palvelua !

        vaihdan tämän pvän aikana operaattoria !

        Yritän juuri soittaa ELisan asiakastukeen. Ollut nyt jonossa fucking odotusmusiikkia kuunnellen yli 10 minuuttia!

        Saakelin huonoa palvelua asiakkaalle, joka maksaa 43,90 eur/kk ADSL-liittymästään!


      • 30 minuuttia
        yritä soittaa kirjoitti:

        Yritän juuri soittaa ELisan asiakastukeen. Ollut nyt jonossa fucking odotusmusiikkia kuunnellen yli 10 minuuttia!

        Saakelin huonoa palvelua asiakkaalle, joka maksaa 43,90 eur/kk ADSL-liittymästään!

        No, nyt olen jonottanut 30 minuuttia asiakaspalveluun!

        Aivan uskomatonta. Odotusmusiikki vaan soi. Aivan uskomatonta!


      • niif!
        yritä soittaa kirjoitti:

        Yritän juuri soittaa ELisan asiakastukeen. Ollut nyt jonossa fucking odotusmusiikkia kuunnellen yli 10 minuuttia!

        Saakelin huonoa palvelua asiakkaalle, joka maksaa 43,90 eur/kk ADSL-liittymästään!

        elämä on tätä pr........!


    • Entienn elisan asiakas

      Miten jollain firmalla voi olla varaa pitää noin surkeaa asiakaspalvelun tasoa?

      Ovatko asiakkaat tyhmiä, kun eivät osaa vaihtaa palveluntarjoajaa?

      • Entinen asiakas

        Totta ihmeessä jonotus- ja vastausajat ovat pitkät. Elisa rahastaa sillä:
        Matkapuhelimesta soittaessa 8,21 snt/puh 16,9 snt/min (alv 22%)
        Lankapuhelimesta soittaessa 8,21 snt/puh 5,9 snt/min (alv 22%)
        Asiakas maksaa, Elisa rikastuu.


      • Tuleva entinen asiak
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Totta ihmeessä jonotus- ja vastausajat ovat pitkät. Elisa rahastaa sillä:
        Matkapuhelimesta soittaessa 8,21 snt/puh 16,9 snt/min (alv 22%)
        Lankapuhelimesta soittaessa 8,21 snt/puh 5,9 snt/min (alv 22%)
        Asiakas maksaa, Elisa rikastuu.

        On nimittäin mitta täynnä Elisaa! Elisan sivuilla kehutaan, että jonotusaika asiakaspalveluun 3 minuuttia. Milloinkahan noin? Itse olen jonottanut joka kerta vähintään puoli tuntia. Vaihdoimme Elisa viihteeseen: VIRHE!!!! Palvelu luvattiin kytkeä viikossa, sitten tuli tilausvahvistus, jossa sanottiin, että palvelu kytketään kuukauden kuluttua, vaikka otimme paketin juuri niin kuin asiakaspalvelija liikkeessä neuvoi, jotta saisimme sen viikossa. Kun vihdoin pääsin puhelimella läpi, sieltä sanottiin, että voivoi, jos olisitte tehneet sillä toisella tavalla (jolla asiakaspalvelija sanoi, että menee kauemmin), olisi palvelu voitu kytkeä viikossa. Nyt menee kuukausi. Väittelyn jälkeen lupasi kiirehtiä kytkemistä. On mennyt viikko siitä viikon takarajasta eikä Elisasta kuulu mitään.

        Mutta toimiiko esim. Soneran palvelu yhtään paremmin? Oltaisiin vaihtamassa heti ensi tilassa. Sai vaan Elisa huijattua ja nakitettua meidät 2 vuoden määräaikaiseen sopimukseen. Mutta heti kun siitä pääsee irti niin heihei Elisalle! Pitäkää surkea palvelunne!


      • s
        Tuleva entinen asiak kirjoitti:

        On nimittäin mitta täynnä Elisaa! Elisan sivuilla kehutaan, että jonotusaika asiakaspalveluun 3 minuuttia. Milloinkahan noin? Itse olen jonottanut joka kerta vähintään puoli tuntia. Vaihdoimme Elisa viihteeseen: VIRHE!!!! Palvelu luvattiin kytkeä viikossa, sitten tuli tilausvahvistus, jossa sanottiin, että palvelu kytketään kuukauden kuluttua, vaikka otimme paketin juuri niin kuin asiakaspalvelija liikkeessä neuvoi, jotta saisimme sen viikossa. Kun vihdoin pääsin puhelimella läpi, sieltä sanottiin, että voivoi, jos olisitte tehneet sillä toisella tavalla (jolla asiakaspalvelija sanoi, että menee kauemmin), olisi palvelu voitu kytkeä viikossa. Nyt menee kuukausi. Väittelyn jälkeen lupasi kiirehtiä kytkemistä. On mennyt viikko siitä viikon takarajasta eikä Elisasta kuulu mitään.

        Mutta toimiiko esim. Soneran palvelu yhtään paremmin? Oltaisiin vaihtamassa heti ensi tilassa. Sai vaan Elisa huijattua ja nakitettua meidät 2 vuoden määräaikaiseen sopimukseen. Mutta heti kun siitä pääsee irti niin heihei Elisalle! Pitäkää surkea palvelunne!

        Ottakaa yhteyttä kuluttajansuojamieheen ja kertokaa sille sama kuin täälläkin, silloin lähtee isopyörä pyörimään ja hommat luistaa...omalle kohdalle sattui joskus tapaus jossa luvattiin soneran laajakaista 2 viikossa, odoteltiin melkein 1½ kk ennen kuin aukesi. Välillä yritin soitella asiakaspalveluun mutta kukaan ei vastannut, sitten otin yhteyttä kuluttajansuojamieheen kerroin asiani sinne ja tein valituksen soneran palvelusta. Muutaman päivän kuluttua soneralta soitettiin ja luvattiin laajakaista ½ vuodeksi ilmaiseksi...että näi...


      • Kepa74
        Tuleva entinen asiak kirjoitti:

        On nimittäin mitta täynnä Elisaa! Elisan sivuilla kehutaan, että jonotusaika asiakaspalveluun 3 minuuttia. Milloinkahan noin? Itse olen jonottanut joka kerta vähintään puoli tuntia. Vaihdoimme Elisa viihteeseen: VIRHE!!!! Palvelu luvattiin kytkeä viikossa, sitten tuli tilausvahvistus, jossa sanottiin, että palvelu kytketään kuukauden kuluttua, vaikka otimme paketin juuri niin kuin asiakaspalvelija liikkeessä neuvoi, jotta saisimme sen viikossa. Kun vihdoin pääsin puhelimella läpi, sieltä sanottiin, että voivoi, jos olisitte tehneet sillä toisella tavalla (jolla asiakaspalvelija sanoi, että menee kauemmin), olisi palvelu voitu kytkeä viikossa. Nyt menee kuukausi. Väittelyn jälkeen lupasi kiirehtiä kytkemistä. On mennyt viikko siitä viikon takarajasta eikä Elisasta kuulu mitään.

        Mutta toimiiko esim. Soneran palvelu yhtään paremmin? Oltaisiin vaihtamassa heti ensi tilassa. Sai vaan Elisa huijattua ja nakitettua meidät 2 vuoden määräaikaiseen sopimukseen. Mutta heti kun siitä pääsee irti niin heihei Elisalle! Pitäkää surkea palvelunne!

        Muusta en tiedä, mutta asiakaspalveluun pääsee ainakin nopeasti nykyään läpi - usein alle minuutissa (kunhan pääsee valikoista läpi)!! Ketuttaa vaan, kun joka kerta siellä joku yrittää tyrkyttää jotain lisää lisää lisää, vaikka soittaisi teknisen asiakaspalvelun puolelle. Ihmeellistä pakkomyyntiä. Tarjoukset on Soneralla kovia tällä hetkellä...


    • Ohion

      Kuinka on mahdollista, että täällä pohjolan perukoilla mafia monopoli operaattorit jallittaa kuluttajia! Kuinka on edes mahdollista, että ne toimivat vielä hyvin? Vaikka asiakaspalvelu ja muut on on muuta kuin hyvää. Aikoinaan itselläkin oli huonoja kokemuksia ja kyllästyin kuuntelemaan vastaajaa tai vaihtuvia asiakaspalvelijoita. Nykyään pienempi operaattori ja paikallinen. Palvelut kalliimpia, mutta asiakaspalvelu toimii ei hermot pala turhiin laskuihin tai asikaspalveluun jonottamisella. Ilmoitus vain kuluttaja asiamiehelle ja hanat kiinni. Ei se palvelu muutu kuitenkaan miksikään jos ne lupaa hyvitystä muutaman kuukauden. Ei ikinä enää kansallissosialistista elisaa/soneraa/DNA. Jugendit ei toimi täällä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe