Mistä ihmeestä sen tunnistaa, koska se kohdun limatulppa menee? Mulla on aina runsasta valkovuotoa ja nyt varsinki viime päivinä on suorastaan tulvinut hetkittäin limaa alapäästä.. Yleensä se on ollut valkeaa mutta nyt kellertävää ja läpinäkyvää..sekö on sitä limatulppaa? Ja tarkoittaako et ois synnytys lähellä jo, mulla on viikkoi jo 40 6 niin että sais kyllä tullaki jo pian!
Limatulppa vai valkovuotoa??
4
8917
Vastaukset
- näin......
Itse luulin osia limatulpasta tulevan jo pari viikkoa ennen laskettua aikaa, kun valkovuoto oli runsasta ja välillä paakkuista. No, eihän se limatulppa sitten ollutkaan.
Vasta laitoksella se sitten lähti. Se oli tosi sitkeää ja tummaa, vähän niin kuin räkä.
Olen kuullut että jotkut eivät ole sitä edes huomanneet, mutta itsellä ei kyllä jäänyt epäselväksi...
Tsemiä synnytykseen! - rv 39+5
juuri limatulppaa tulemaan. Itselläkin ollut todella runsaasti valkovuotoa ja pariin kertaan miettinyt, että onko siinä sitä limaakin mukana. Nyt kuitenkin jää pyyhkiessä paperiin semmoisia hyllyviä räkämäisiä klönttejä, että ei niitä voi valkovuodoksi luulla sitten millään. Toki eri ihmisillä voi olla hieman erilainen valkovuodon koostumus, niin näiden erottaminen toisistaan voi olla vaikeampaa.
Ja yleensä vauvelit alkaa syntymään melko pian limatulpan irtoamisen jälkeen, mutta tämä ei kuitenkaan ole mikään sääntö. On ne jotkut kärvistelleet vielä viikkotolkullakin. Toivottavasti sulle tulee h-hetki kuitenkin pian, ja tänne :)- 38+0
Mulla myös tullut yhtäkkiä runsaammiksi valkovuodot, ja pari päivää sitten vaaleita klönttejä, joita ei ole aikaisemmin tullut. Ajattelin itse ihan samaa, että olisiko osia tulpasta, mutta olen tosiaan ymmärtänyt sen olevan selkeästi iso ja veriviiruinen, jonka erottaa...
- mammaliini 12/07
38+0 kirjoitti:
Mulla myös tullut yhtäkkiä runsaammiksi valkovuodot, ja pari päivää sitten vaaleita klönttejä, joita ei ole aikaisemmin tullut. Ajattelin itse ihan samaa, että olisiko osia tulpasta, mutta olen tosiaan ymmärtänyt sen olevan selkeästi iso ja veriviiruinen, jonka erottaa...
Se limatulppa ei ole valkoista tai kirkasta tms.. se on ruskeaa! saattaa olla punaisia veriviiruja mut se on todellakin ruskeaa! Jos tulee punaista vuotoa on syytä ottaa yhteys sairaalaan. Tuo valkovuodon muuttuminen enteilee synnytyksen lähestymistä.. Minulla ja parilla tutulla on limatulppaa tullut pari päivää ja sit on jo lapsi ollut sylissä.. Tuota muuttunutta valkovuotoa tuli reilun viikon verran..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516510- 654946
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki994729Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273525- 2043144
- 412925
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222796mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132769- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3341577