Ei suosinut onnetar vikinkissä. Aina ei voi voittaa. Torstaihin koiran kanssa luomme sisältöä perinteisellä hernekeitolla ja pannarilla.
Illalla seuraamme suurella jännityksellä Kotikadun tapahtumia. Suosikkini on Onni ja hauvalla tietysti Ilona.
Lähestyvä joulu ja lauantain lottoarvonta tiivistävät tunnelmaa näin Lusijan päivänä, joka on kaikkien suomenruotsalaisten ja vankien juhlapäivä.
torstai-iltapäivää!
10
562
Vastaukset
- Mysteriet
Mulla ei tuota viikinkiä ees ollu, niin eipä siit sillon mitään voine tullakaan - harmi ettei Sinuakaan, yhtään enempi, onnistanut !
Olen tänään pirrellyt
tonttuja ja enkuleita
katohan;
(\O/)
¨/ \¨ - toi on se enkuli =)- uruk-hai
...lepakolta, jolla on monttu auki. Voihan lepakkoenkeleitäkin olla. Sulla on hyvä harrastus, oliskohan siihen kansalaisopistolla kurssia...
- Mysteriet
uruk-hai kirjoitti:
...lepakolta, jolla on monttu auki. Voihan lepakkoenkeleitäkin olla. Sulla on hyvä harrastus, oliskohan siihen kansalaisopistolla kurssia...
Mää ko kaiken taitoni laitoin peliin - mörmör
Lepakko on muuten tämmönen ^o^ - vai oliko se pöllö... - sandman
Mysteriet kirjoitti:
Lepakko on muuten tämmönen ^o^ - vai oliko se pöllö...on muuten myös kruunukytkin....
Nostan kytkintä ennenko räjähtää.....
Se enkuli oli nätti ko sika pienenä ;) Mysteriet kirjoitti:
Lepakko on muuten tämmönen ^o^ - vai oliko se pöllö...ko rinnakkais sähkörasia :=)
waiko oliko se antenniin liittywä :=)
pöllöstä puhumattakaan tjn :=)
iha ite et aloittanut :=))))- Mysteriet
sandman kirjoitti:
on muuten myös kruunukytkin....
Nostan kytkintä ennenko räjähtää.....
Se enkuli oli nätti ko sika pienenä ;)Mä oon aika taitava asentamaan sähköjä, kuule =)
Oon jokusen tuollaisen piirtänytkin, erinäisiin sähköpiirrustuksiin - ajatella mitä kaikkea sitä osaakaan, tiukan paikan tullen :O
^o^ - räps räps - Mysteriet
A.DONIS kirjoitti:
ko rinnakkais sähkörasia :=)
waiko oliko se antenniin liittywä :=)
pöllöstä puhumattakaan tjn :=)
iha ite et aloittanut :=))))-(X)-
Toi on muuten lampun piirrosmerkki - välähtääkö *jupisee*
Täällä iskee oikosulkua kipinät sinkoillen *jupisee lisää*
Ei ku Sää alotit tjn *nauraa* - sandman
Mysteriet kirjoitti:
Mä oon aika taitava asentamaan sähköjä, kuule =)
Oon jokusen tuollaisen piirtänytkin, erinäisiin sähköpiirrustuksiin - ajatella mitä kaikkea sitä osaakaan, tiukan paikan tullen :O
^o^ - räps räpsmoni tekee, joku tietää, toinen arpoo ja kolmas ei virka mittää. Muist et ku kytket ni väri väriin ja loput saman ruuvin alle ;)
---->
Savun hälvettyä tarkastamme kytkennän tai soitamme palokunnan paikall ;)
Elä ala räpsyttää, tulee black out vielä ja konneet pimenee
Nyt tuo pikkase kiinnostaa, et mitä ja miksi asentelit - Mysteriet
sandman kirjoitti:
moni tekee, joku tietää, toinen arpoo ja kolmas ei virka mittää. Muist et ku kytket ni väri väriin ja loput saman ruuvin alle ;)
---->
Savun hälvettyä tarkastamme kytkennän tai soitamme palokunnan paikall ;)
Elä ala räpsyttää, tulee black out vielä ja konneet pimenee
Nyt tuo pikkase kiinnostaa, et mitä ja miksi asentelitSarjassa vanhoja viisaita lauseita... niin kuin tämäkin "annasko isi näyttää, ei tässä mitään vaaraa oo..."
Olisko tuon entisen ammattini ajoilta jäänyt jotain muistiin...?
Onnisella ja Huberilla noitten kanssa tuli vehkottua enempikin... oih, muistoja =) - sandman
Mysteriet kirjoitti:
Sarjassa vanhoja viisaita lauseita... niin kuin tämäkin "annasko isi näyttää, ei tässä mitään vaaraa oo..."
Olisko tuon entisen ammattini ajoilta jäänyt jotain muistiin...?
Onnisella ja Huberilla noitten kanssa tuli vehkottua enempikin... oih, muistoja =)ilmassa .... ;)
Olet siis sinut myös konjakin kanssa ;)
(oikeat voltit)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911