Markosta..

hmm.

oon täs miettiny et tykkääköhän marko pojista, tytöistä vai molemmista....? eli seksuaalista suuntautumista täs mietin..
Tiedän ettei liity musaan mitenkään, mutta on tää mietityttäny jo jonkin aikaa...
Mielipiteitä, kiitos! ja perustelutkin olis ihan jees ;)

9

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatikka

      Ehdottomasti kyllä. Perusteluni: Ollakseen niinkin kuin on, kuin hän onkin, ei ole syytä ollakkaan muuten kuin on oltu. Eli kyllä, muita vaihtoehtoja ei ole sillä muuten pitäisi olla muutenkin kuin vain kuin on oleva.
      Kiitos ja hyvästi.

    • MiSu65

      Taitaa olla Markon henk.kohtainen asia. On aika epähienoa edes kysellä moista. Oli miten hyvänsä, minun korva tykkää heidän musiikista :)

      • ja musa toimii

        Mun homotutka on erehtymätön ja se pyörii hulluna kun näen Markon. Mutta so what, homo tai hetero, sillä ei ole ainakaan mulle mitään merkitystä. Poetsien musa on se juttu:)


      • : *
        ja musa toimii kirjoitti:

        Mun homotutka on erehtymätön ja se pyörii hulluna kun näen Markon. Mutta so what, homo tai hetero, sillä ei ole ainakaan mulle mitään merkitystä. Poetsien musa on se juttu:)

        Pitäisköhän ehkä uusia tota tutkaa tai koko ajatuskoppaa?? HOMOTUTKA, hahhahhaa! Ridiculous, says minä. Mitä väliä sillä ylipäänsä on ja mistä teille edes tuli mieleen tollanen? Eikö toi ole jo aika loukkaavaakin? En ole homovastainen, mutta mun mielestä tosta ei enää paljon heterommaksi tulla.
        Anteeksi Marko, anteeksi tyhmiä kysyvien puolesta! Mä ainaski tykkään susta ja sun asenteesta! Tärkeintä on että on hyvä tyyppi!!! Ja musa tietty kans!


      • ozzy94
        : * kirjoitti:

        Pitäisköhän ehkä uusia tota tutkaa tai koko ajatuskoppaa?? HOMOTUTKA, hahhahhaa! Ridiculous, says minä. Mitä väliä sillä ylipäänsä on ja mistä teille edes tuli mieleen tollanen? Eikö toi ole jo aika loukkaavaakin? En ole homovastainen, mutta mun mielestä tosta ei enää paljon heterommaksi tulla.
        Anteeksi Marko, anteeksi tyhmiä kysyvien puolesta! Mä ainaski tykkään susta ja sun asenteesta! Tärkeintä on että on hyvä tyyppi!!! Ja musa tietty kans!

        joku homotutka ootko tavannu markon ihan henkilökohtasesti vai ookko lavalla nähny ja keksiny et toi on homo.vai ookko vaan radiosta kuullu musaa ja siitä kekkassu


      • susan156
        ozzy94 kirjoitti:

        joku homotutka ootko tavannu markon ihan henkilökohtasesti vai ookko lavalla nähny ja keksiny et toi on homo.vai ookko vaan radiosta kuullu musaa ja siitä kekkassu

        Muakin on se hieman mietittyttänyt, ei sillä muuta väliä ole kuin se että marko on hottis ja naisena olen nähnyt hänestä unia..


    • Lootus

      Ei kai tuo homous nyt niin kummallinen asia ole nykypäivänä, jos on, niin voi kai sen aidosti tunnustaakin, jos on itse asian kanssa sujut.. Mitä nyt Markoon tulee, on tosiaankin hänen oma asia paljastaako yksityiselämäänsä julkisuuden revittäväksi. Minusta hän toimii ihan oikein, että vetää rajan tähän kohtaan, Mitä kuuluu kenellekään toisten yksityinen elämä? Musiikillaan Marko on julkisuuteen tullut, ja HYVÄ niin, IHANIA kappaleita ,aina vaan paranee!!

    • Zuzza74

      ...mitä pahaa siinä nyt on, että pohtii onko joku homo vai hetero...

      Kyllä mäkin mietin heidän viime lauantaisella Tavastian keikalla, että jätkä on kyllä tosi hottis ja että sattuiskohan se tykkäämään tytöistä.

      • Saahan

        Sitä pohtia. luonnollinen uteliaisuus kun on normaalia. Tuskinpa kuitenkaan Markon
        läheiset ja muut kenellä on faktaa asiasta paljastelee sitä täällä keskustelupalstoilla!!! Itse lähtisin siitä, että miehet yleensä tykkää tytöistä Mutta ko. rokkari tuskin tähyilee sinne yleisöön sillä silmällä, kun ei muutenkaan vehtaa keikkojen jälkeen 10. fania kainalossa! Siitäkö koko "homokeskustelu" on alkunsa saanutkin??
        Sinne sydämeen kun mahtuu vain yksi ja luulenpa sen jo löytyneen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe