Paljonko palkanlaskijalle maksetaan suurin piirtein palkkaa kuukaudessa? Olisin kiinnostunut palkanlaskennan työstä, mutta täytyy ensiksi verrata palkkoja nykyisen työn kanssa.
Palkanlaskijan palkka?
12
5601
Vastaukset
- kysymykseesi
Riippu varmastikin osaksi myös siitä missä päin Suomea asut. Itse asun Pohjanmaalla ja olen työskennellyt nyt reilun vuoden palkanlaskijana. Palkkani on tällä hetkellä bruttona 1750 €/kk.
- Toimistorotta, HKI
Minä saan ihan sekalaisista toimistohommista jo enemmin liksaa, luulis, et palkanlaskija sais enemmin.
- vaihtelee
Työpaikka ilmoitusten perusteella pääkaupunkiseudulla maksetaan noin 1650 - 1950 euroa/kk.
Tuohon 1950 euron palkkaan vaaditaan jo monen vuoden palkanlaskennan kokemus.
Siis, todella huono palkka.- pikkupalkat
ja kun työkin on ihan sieltä minne ei aurinko paista niin kehottaisin vaihtamaan alaa.
- hommaa...
Työn vaativuuteen ja vastuullisuuteen nähden palkanlaskenta on törkeästi aliarvostettua ja alipalkattua työtä. Palkanlaskijan vastuu on moninkertainen ministerin vastuuseen verrattuna!
- Metallipaja
Riippuuhan tuo palkka paljon firmastakin kenen palkkoja lasket.. itse olen "metallipajan" palkanlaskija ja oma palkkani on n.2500 €.
Itseeni sovelletaan teknologia teollisuuden toimihenkilöiden TES:ssiä.- metallialan palkanlaskija
Ja palkka 2950. Työpaikka keskisuuri, n. 100 työntekijää. Luulisin että isommissa firmoissa paremmat liksat.
- Kerrotko vielä
metallialan palkanlaskija kirjoitti:
Ja palkka 2950. Työpaikka keskisuuri, n. 100 työntekijää. Luulisin että isommissa firmoissa paremmat liksat.
...sulla on, kun saat noin hyvin? Minkälaista koulutustaustaa? Teetkö samalla muita hommia?
Mulla on laskettavana noin 150 hlön palkat, lisäksi muita HR-tehtäviä ja jään kyllä kauas sun liksasta... toisaalta ihan suoraa alan kokemusta onkin vasta vajaa vuosi, eli paljon on vielä opittavaakin. :) - metallialan palkanlaskija
Kerrotko vielä kirjoitti:
...sulla on, kun saat noin hyvin? Minkälaista koulutustaustaa? Teetkö samalla muita hommia?
Mulla on laskettavana noin 150 hlön palkat, lisäksi muita HR-tehtäviä ja jään kyllä kauas sun liksasta... toisaalta ihan suoraa alan kokemusta onkin vasta vajaa vuosi, eli paljon on vielä opittavaakin. :)Palkkojen lisäksi osto- ja myyntireskontrat, sekä kaikki mahdollinen sekalainen homma puhelinvaihteen hoidosta lentolippujen varaamiseen. Vain kirjanpito on ulkoistettu. Lisäksi nörttitaidot kasvaa, kun itse pitää selvittää kaikki taloushallinnon atk-ohjelmien mahdolliset ongelmat:) (Olen talossa ainoa joka niitä ohjelmia käyttää.) Duuni on itsenäistä, joten esim. lomien ajankohdista ei tarvi neuvotella muiden kanssa. Ai niin, koulutus yo-merkonomi.
- melkonomi
metallialan palkanlaskija kirjoitti:
Palkkojen lisäksi osto- ja myyntireskontrat, sekä kaikki mahdollinen sekalainen homma puhelinvaihteen hoidosta lentolippujen varaamiseen. Vain kirjanpito on ulkoistettu. Lisäksi nörttitaidot kasvaa, kun itse pitää selvittää kaikki taloushallinnon atk-ohjelmien mahdolliset ongelmat:) (Olen talossa ainoa joka niitä ohjelmia käyttää.) Duuni on itsenäistä, joten esim. lomien ajankohdista ei tarvi neuvotella muiden kanssa. Ai niin, koulutus yo-merkonomi.
Minäkin olen yo-merkonomi ja tällä hetkellä työtön.
Tosin aikoinani markkinointilinjalta. Mikähän mahtaisi olla nopein tie päivittää osto- ja myyntireskontrat yms. Tiedosta kiitollinen - suorittamaan
melkonomi kirjoitti:
Minäkin olen yo-merkonomi ja tällä hetkellä työtön.
Tosin aikoinani markkinointilinjalta. Mikähän mahtaisi olla nopein tie päivittää osto- ja myyntireskontrat yms. Tiedosta kiitollinenjonnekin aikuiskoulutukseen taloushallinnon ammattitutkinto tai erikoisammattitutkinto, opiskelu kestää puolesta vuodesta vuoteen.
- se on
1750 euroa, kun tehnyt hommia neljä vuotta,
niin palkka nousee yleiskorotusten lisäksi
noin 1900 euroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829