VaakaN + KaksonenM

Utelias100

Sopiiko vaakanainen ja Kaksosmies keskenään yhteen. Jotain yhteistäkin heissä on. Kumpikin kaipaa hellyyttä ja ovat empaattisia. Seurallisia.

7

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän??

      Olen vaakanainen ja olin 14 vuotta yhdessä kaksosmiehen kanssa. Suhde on siis päättynyt. Mies ei ollut ollenkaan sellainen kuin horoskooppikuvausten kaksosmiehet. En löytänyt yhteistä säveltä, mutta lieneekö vika sitten horoskoopeissa, persoonissa vai olosuhteissa?? Mene ja tiedä. Nyt olen neitsytmiehen kanssa ja ainakin toistaiseksi menee hyvin, vaikka horoskoopit ei meille mitään erityisen hyvää lupaa. No, näihin voi uskoa tai olla uskomatta. Parasta on kuunnella omaa itseään, mikä tuntuu hyvältä ja ennenkaikkea että voi myös suhteessa olla oma itsensä.

      • eaglette.

        Mitä ongelmia sen kaksosmiehen kanssa ilmeni kun jouduitte eroomaan? Hän ei ollut "tyypillinen kaksonen"? En usko että samaan horoskooppiin kuuluvilla on loppujen lopuksi paljonkaan yhteistä.. jokainen poimii horoskooppikuvauksestaan sen mikä sattuu itteensä loksahtavan, aina sieltä kaikille jotain löytyy :)


      • eaglette. kirjoitti:

        Mitä ongelmia sen kaksosmiehen kanssa ilmeni kun jouduitte eroomaan? Hän ei ollut "tyypillinen kaksonen"? En usko että samaan horoskooppiin kuuluvilla on loppujen lopuksi paljonkaan yhteistä.. jokainen poimii horoskooppikuvauksestaan sen mikä sattuu itteensä loksahtavan, aina sieltä kaikille jotain löytyy :)

        kaksonen on sosiaalisempi ja haluaa useemmin kyläillä, mennä tapahtumissa ym. reissuissa, ja vaaka kaipaa useemmin ns. omaa aikaa ja rauhottumista kotona..

        Mutta kyllä kokemukseni mukaan on aineksia pisempään suhteeseen, 2 vakavempaa juttua ollu/on kaksosia :)


    • Nimetön

      Olen itse vaaka ja huomannut että kaikki mielenkiintoiset miehet ovat olleet kaksosia.. Jostain kummansyystä vaan kaksosen kanssa on ne parhaimmat ja syvällisimmät keskustelut :) Vaikka exästäni erottuani vannoin ettei ikinä enää kaksosta, niin taas huomaan olevani tiiviissä yheydessä netissä tapaamaani kaksoseen, ollaan käyty treffeillä jne. Kaipa täytyy antaa kohtalolle periksi.. Heh!!

    • Vaakaeukko

      Olen myös tutustunut kaksosmieheen ja hän todella vei jalat alta. Nyt sitten pähkäilen että mikäköhän tämä on loppujelopuksi miehiää? Mutta kiinnostusta löytyy molemmilta :)

      • kaksosmiehet kaukaa!!

        En ole koskaan seurustellut kaksosmiehen kanssa. Tuntenut olen muutamia, ja sen vuoksi olen kiertänyt kyseiset urokset kaukaa.

        Olen kuitenkin huomannut, että kaksosten seurassa vaakanainen saa haluamaansa huomiota ja arvostusta (ainakin pinnallisesti), joten heidän seurassaan on hauskaa.

        Mutta koska kaksonen on kaksinaamainen ja -persoonainen, en luota kaksosmiehiin; siinä varmaan suurin syy miksi suhteisiin en ole ryhtynyt. Mielenkiintoisia kaksosia kyllä on tullut vastaan.

        Mua myös kuvottaa kaksosissa se valtava itsekeskeisyys ja feikkimäinen olemus (osataan olla niin mielinkielin, mutta se ei ole aitoa, ja silloinkin kun on, sitä on vaikea uskoa).

        Kaksoset ovat pahimpia mielistelijöitä ja se on kuvottavaa myös. Ainakin tuntemani kaksosnaiset, ovata olleet läpimätiä muiden hyväksikäyttäjiä.
        Vieläkin puistattaa yksi vanha duunikaveri..


    • vaakaN83

      meillä tuli juuri 6v täyteen tuon kaksosmiehen kanssa ja välillä tulee mietittyä sitä et miksi hänen kanssaan olen..riidellä ei voi koska hän kääntää kaiken toisen niskaan, vieraille on niin mukava jne mutta kun perheestä kyse saa välinpitämättömän kuvan, laiska, ei voi myöntää virheitään ja varmaan kuvittelee olevansa täydellinen, menee miten tykkää välittämättä muiden mielipiteistä jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe