rajatiedon alkeet
2
418
Vastaukset
- vastaan sinulle
oi hörhöyteen harhautunut.
329,63 Hz 565-590 nm.
Kaksi faktuaalista tietoa joista toinen viiden merkitsevän numeron tarkuudella ja toinen soutelee samaan aikaan unkefäärt kymmenisen rosenttia. Kolmesataa megaa olisi skepotieteen mukaan suurimmalla sallitulla nopeudella noin meetteri. Tutka-miehille se on vaan puolimeetteriä, mutta niitä hemppoja ei lasketa, kuin ei myöskään HF-hörhöjä puhumattakaan mistään stroposcatterista.
En usko jutustasi halaistua sanaa, ennen kuin kiikutat palstalle vakuuttavasti ristiinargementoidun lähdviitteistön.
Ilmatar oli ihana impi, oli Väiskin äitee, ja Hän, Jonka Polvelle Sotka Suora Lintu teki pesänsä. Kaikkihan me tiedämme, mitä sitten tapahtui... Maailmankaikkeus syntyi... ja paljon...paljon myöhemmin... "Nousi siitä Väinämöinen jalan kahen kankahalle..."
Siitä syntyi Suomi ja suomalaisuus.
Pidän Pyhäin Häväistyksenä että Itse Ilmatar on edes linkityksen kautta kytköksissä parjaukseesi.
Laulan sinut siaksi. Alakärsäksi asetan. - menis
tämä kirjoittaja itseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000