Lue tämä ELISASTA!!!!

Entinen asiakas.

Elisa oyj on vitsi kun keskustellaan asiakkaitten kohtelusta.
Perustelut:
Elisalla on ollut laskutusjärjestelmän uusiminen käynnissä jo vuoden, vai peräti kaksi... Tuona aikana ei ole ollut mahdollista asioida puhelinpalvelussa ilman noin 30-100min jonotusta. Laskutus on ollut ihan persiillään, ja laskuja on tullut jopa 3kk liittymän lopetuksen jälkeen.
Jos asiakas on ollut vuosia Elisan asiakkaana ja hoitanut kaikki asiansa hyvin, niin miksi Elisa palkitsee asiakassuhteen päätyttyä asiakkaan iskemällä häntä suoraan kasvoihin.
Itselläni oli ensin suuria ongelmia tavoittaa asiakaspalvelun henkilöitä puhelimitse. Sitten alkoivat laskut viivästyä. Sitten alkoi tulla epämääräisiä laskuja. Ja kun niitä aloin selvitellä puhelimitse, niin eipä saanut ketään vastaamaan puhelimeen.
Ja Heinäkuussa 2007 mitta täyttyi ja päätin irtisanoa liittymän. Ajattelin että nyt ovat sitten ongelmat ohi... ja HATUT!!! Lokakuussa tuli suuri puhelinlasku jonka laskutuskausi sanottiin olevan kesäkuu 2007??? :-) Onpas Elisalla hyvin organisoitu laskutusjärjestelmä... No eihän siinä voinut muuta kun tehdä maksusuunnitelma (Elisan kanssa) ja maksaa lasku kolmessa erässä.
Sitten kävi kuitenkin niin, että sovittuna ensimmäisen eräpäivän aikana huomasinkin että rahatilanteeni oli aika heikko. Päätin soittaa Elisan asiakaspalveluun (laskutuspuolelle) ja neuvotella semmoisesta asiasta, josko saisin muuteltua sovittuja maksupäiviä niin että ensimmäinen lasku viivästyy, MUTTA VIIMEINEN ERÄ MAKSETTAISIIN KUITENKIN AJALLAAN.
No, kaikkihan jo tiedämme että kyseessä on ELISA (kirosana) joten mitenkäs minä saan laskutukselle ilmoituksen ehdotuksestani kun PUHELIMIIN EI VASTATA. *Laskutukseen on tullut niin paljon puheluita että jono on täysi. Pyydämme soittamaan hetken kuluttua uudelleen*
TÄTÄ TOISTAA NAUHA ASIAKASPALVELUUN SOITETTAESSA.
No, kuitenkin kävi niin että eilen paukahti postiluukusta PERINTÄTOIMISTON LASKU!!!!
No voi sun helewata... Vielä ei ole edes sen viimeisen laskun sovittu päivämäärä mennyt edes umpeen ja nää loiset on jo laittanut perintään sen laskun vaikka siitä on ½ maksettu. Ajatelkaas... KAKSI VIIKKOA (TEORIASSA) ON VASTA LASKUSTA 15€ MYÖHÄSSÄ JA ELISA LAITTOI LASKUN PERINTÄÄN?????

Millainen yritys kohtelee asiakkaita tällä tavalla??? Suomalainen Elisa Oyj!

Kuin kohtalon ivana sain kuin sainkin tänä aamuna yhteyden laskutukseen, JUURI KUN ASIAKASPALVELU OLI AUENNUT. Esitin laskutuksen tytölle asiani, että Elisa ottaisi laskun perinnästä pois ja odottaisi että se sopimusaika menisi umpeen, jolloin olisin maksanut kokonaisuudessaan tämän laskun. Kiva laskutustyöntekijä sanoi että hänellä ei ole valtuuksia peruuttaa laskua, mutta lupasi kysyä esimieheltään, kuitenkin varoittaen että ehdotukseni EI menisi läpi. …eikä mennyt!
No niinhän siinä kävi että lasku pysyy perintätoimistossa ja kasvaa korkoa ja perintäkuluja kunnes maksan sen pois.
Tietenkin hermostuin asiasta, ja jätin soittopyynnön "luotonvalvojan" esimiehelle saadakseni oikeutta asiaan. Meinasin tippua penkiltä kun kuulin että LUOTONVALVOJAN ESIMIEHILLE JÄTETTYJEN SOITTOPYYNTIEN MÄÄRÄ ON NIIN SUURI ETTÄ YHTEYDENOTTOA VOI ODOTTAA AIKAISINTAAN 3-4 VIIKON KULUTTUA??????????????????

Taitaa olla muutama tuhat saman laskutusfiaskon kokenutta ENTISTÄ Elisan asiakasta.

Suomen kansa! Miettikää mihin rahanne laitatte!!!

Kaltoin kohdeltu Elisan ENTINEN asiakas!

8

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dht

      Irtisanokaa hyvät ihmiset kaikki sopimuksenne Elisan kanssa. Edellisessä viestissä olevaa kohtelua ei tarvitse sietää.

      • viestiin

        ..sellaista, että ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä viranomaisiin, jos yrityksen toiminnassa on vikaa!

        Nää jutut ei korjaannu ikinä, jos vain kiristellään hampaita.


      • elisasta eroon....
        viestiin kirjoitti:

        ..sellaista, että ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä viranomaisiin, jos yrityksen toiminnassa on vikaa!

        Nää jutut ei korjaannu ikinä, jos vain kiristellään hampaita.

        Lasku tulevat tosiaan kuukausien viiveellä. Aikoinaan tulleista puheaikaeduista ei ota laskusta pirullakaan selvää. Asiakaspalvelussa, pitkän jonotuksen jälkeen ei asia selvene. Eri "palvelijat" antavat erilaisia vastauksia.
        Jos on erehtynyt solmimaan etuiltasopimuksen, ei littymää saakaan poikki. Irtisanominen olisi pitänyt tehdä kolme kuukauden sisällä ennen erääntymistä, muuten jatkuu automaattisesti.

        Oli kyllä viimeiset liittymät elisan kanssa, on toiminta nin hanurista.


      • Sama konserni...
        elisasta eroon.... kirjoitti:

        Lasku tulevat tosiaan kuukausien viiveellä. Aikoinaan tulleista puheaikaeduista ei ota laskusta pirullakaan selvää. Asiakaspalvelussa, pitkän jonotuksen jälkeen ei asia selvene. Eri "palvelijat" antavat erilaisia vastauksia.
        Jos on erehtynyt solmimaan etuiltasopimuksen, ei littymää saakaan poikki. Irtisanominen olisi pitänyt tehdä kolme kuukauden sisällä ennen erääntymistä, muuten jatkuu automaattisesti.

        Oli kyllä viimeiset liittymät elisan kanssa, on toiminta nin hanurista.

        ...eli samaa paskaa, eri kuorrutuksella. :-)


      • syystä
        Sama konserni... kirjoitti:

        ...eli samaa paskaa, eri kuorrutuksella. :-)

        saunalahden laskutus on pelannut moitteetta - olen hämmästynyt koska elisan laskutus on täyttä sotkua, sellaista ettei sitä oikeasti voi hyväksyä. ihmettelen kuinka kuluttajasuojaviranomaiset eivät kykene puuttumaan. voisivat edes varoittaa julkisesti kuluttajia, jos laki ei anna mahdollisuutta uhkasakkoon ym.


    • Hansun eräs petetyistä

      Jos on tarpeeksi viisas niin laki ei pysy mukana Petetyt eivät voi muuta kuin varoittaa muita ihmisiä .Velvollisuus on esimerkiksi poistaa tieltä vaarallinen este .Hansun as.satoja joukkomuuttaneet liittymät,Ennustan että iso E kerää pelimerkit ennen ensi kesää VILKUTTAKAA LAPSET

      • alkanut Elisalla

        Aika yllättävää että noinkin iso firma jolla on ollut laaja asiakaskunta voi vähitellen joutua rapakuntoon.

        Asiakkaiden syytä se ei ole ollut, ovat kantaneet firmaan pitkämielisesti rahaa minkä ovat kerenneet mutta firmassa itsessään on pahasti vikaa joka on tuhonnut sen sisältäpäin.


    • -ärsyyntynyt-

      Olen täysin samaa mieltä.

      Minulle tuli elisalta 200 euron edestä puhelinlaskuja, joita koitin maksaa. Kenellä on jälkikäteen varaa maksaa sellaisia laskuja! Tein maksusopimuksia, mutta silti ne meni perintään. Eikä elisalla pysty edes netissä seuraamaan omaa tilannettaan! Sitten ne laittaa liittymän kiinni kun omaa huomaamattomuuttaan eivät ole huomanneet lähettää laskua tai sitä ei näy niiden päässä.

      Koitan nyt päästä elisasta eroon, pähkäilen miten kytkystä pääsee eroon.

      Älkää ottako elisalta kytkyä tai mitään liittymää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

      Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe