Lue tämä ELISASTA!!!!

Entinen asiakas.

Elisa oyj on vitsi kun keskustellaan asiakkaitten kohtelusta.
Perustelut:
Elisalla on ollut laskutusjärjestelmän uusiminen käynnissä jo vuoden, vai peräti kaksi... Tuona aikana ei ole ollut mahdollista asioida puhelinpalvelussa ilman noin 30-100min jonotusta. Laskutus on ollut ihan persiillään, ja laskuja on tullut jopa 3kk liittymän lopetuksen jälkeen.
Jos asiakas on ollut vuosia Elisan asiakkaana ja hoitanut kaikki asiansa hyvin, niin miksi Elisa palkitsee asiakassuhteen päätyttyä asiakkaan iskemällä häntä suoraan kasvoihin.
Itselläni oli ensin suuria ongelmia tavoittaa asiakaspalvelun henkilöitä puhelimitse. Sitten alkoivat laskut viivästyä. Sitten alkoi tulla epämääräisiä laskuja. Ja kun niitä aloin selvitellä puhelimitse, niin eipä saanut ketään vastaamaan puhelimeen.
Ja Heinäkuussa 2007 mitta täyttyi ja päätin irtisanoa liittymän. Ajattelin että nyt ovat sitten ongelmat ohi... ja HATUT!!! Lokakuussa tuli suuri puhelinlasku jonka laskutuskausi sanottiin olevan kesäkuu 2007??? :-) Onpas Elisalla hyvin organisoitu laskutusjärjestelmä... No eihän siinä voinut muuta kun tehdä maksusuunnitelma (Elisan kanssa) ja maksaa lasku kolmessa erässä.
Sitten kävi kuitenkin niin, että sovittuna ensimmäisen eräpäivän aikana huomasinkin että rahatilanteeni oli aika heikko. Päätin soittaa Elisan asiakaspalveluun (laskutuspuolelle) ja neuvotella semmoisesta asiasta, josko saisin muuteltua sovittuja maksupäiviä niin että ensimmäinen lasku viivästyy, MUTTA VIIMEINEN ERÄ MAKSETTAISIIN KUITENKIN AJALLAAN.
No, kaikkihan jo tiedämme että kyseessä on ELISA (kirosana) joten mitenkäs minä saan laskutukselle ilmoituksen ehdotuksestani kun PUHELIMIIN EI VASTATA. *Laskutukseen on tullut niin paljon puheluita että jono on täysi. Pyydämme soittamaan hetken kuluttua uudelleen*
TÄTÄ TOISTAA NAUHA ASIAKASPALVELUUN SOITETTAESSA.
No, kuitenkin kävi niin että eilen paukahti postiluukusta PERINTÄTOIMISTON LASKU!!!!
No voi sun helewata... Vielä ei ole edes sen viimeisen laskun sovittu päivämäärä mennyt edes umpeen ja nää loiset on jo laittanut perintään sen laskun vaikka siitä on ½ maksettu. Ajatelkaas... KAKSI VIIKKOA (TEORIASSA) ON VASTA LASKUSTA 15€ MYÖHÄSSÄ JA ELISA LAITTOI LASKUN PERINTÄÄN?????

Millainen yritys kohtelee asiakkaita tällä tavalla??? Suomalainen Elisa Oyj!

Kuin kohtalon ivana sain kuin sainkin tänä aamuna yhteyden laskutukseen, JUURI KUN ASIAKASPALVELU OLI AUENNUT. Esitin laskutuksen tytölle asiani, että Elisa ottaisi laskun perinnästä pois ja odottaisi että se sopimusaika menisi umpeen, jolloin olisin maksanut kokonaisuudessaan tämän laskun. Kiva laskutustyöntekijä sanoi että hänellä ei ole valtuuksia peruuttaa laskua, mutta lupasi kysyä esimieheltään, kuitenkin varoittaen että ehdotukseni EI menisi läpi. …eikä mennyt!
No niinhän siinä kävi että lasku pysyy perintätoimistossa ja kasvaa korkoa ja perintäkuluja kunnes maksan sen pois.
Tietenkin hermostuin asiasta, ja jätin soittopyynnön "luotonvalvojan" esimiehelle saadakseni oikeutta asiaan. Meinasin tippua penkiltä kun kuulin että LUOTONVALVOJAN ESIMIEHILLE JÄTETTYJEN SOITTOPYYNTIEN MÄÄRÄ ON NIIN SUURI ETTÄ YHTEYDENOTTOA VOI ODOTTAA AIKAISINTAAN 3-4 VIIKON KULUTTUA??????????????????

Taitaa olla muutama tuhat saman laskutusfiaskon kokenutta ENTISTÄ Elisan asiakasta.

Suomen kansa! Miettikää mihin rahanne laitatte!!!

Kaltoin kohdeltu Elisan ENTINEN asiakas!

8

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dht

      Irtisanokaa hyvät ihmiset kaikki sopimuksenne Elisan kanssa. Edellisessä viestissä olevaa kohtelua ei tarvitse sietää.

      • viestiin

        ..sellaista, että ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä viranomaisiin, jos yrityksen toiminnassa on vikaa!

        Nää jutut ei korjaannu ikinä, jos vain kiristellään hampaita.


      • elisasta eroon....
        viestiin kirjoitti:

        ..sellaista, että ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä viranomaisiin, jos yrityksen toiminnassa on vikaa!

        Nää jutut ei korjaannu ikinä, jos vain kiristellään hampaita.

        Lasku tulevat tosiaan kuukausien viiveellä. Aikoinaan tulleista puheaikaeduista ei ota laskusta pirullakaan selvää. Asiakaspalvelussa, pitkän jonotuksen jälkeen ei asia selvene. Eri "palvelijat" antavat erilaisia vastauksia.
        Jos on erehtynyt solmimaan etuiltasopimuksen, ei littymää saakaan poikki. Irtisanominen olisi pitänyt tehdä kolme kuukauden sisällä ennen erääntymistä, muuten jatkuu automaattisesti.

        Oli kyllä viimeiset liittymät elisan kanssa, on toiminta nin hanurista.


      • Sama konserni...
        elisasta eroon.... kirjoitti:

        Lasku tulevat tosiaan kuukausien viiveellä. Aikoinaan tulleista puheaikaeduista ei ota laskusta pirullakaan selvää. Asiakaspalvelussa, pitkän jonotuksen jälkeen ei asia selvene. Eri "palvelijat" antavat erilaisia vastauksia.
        Jos on erehtynyt solmimaan etuiltasopimuksen, ei littymää saakaan poikki. Irtisanominen olisi pitänyt tehdä kolme kuukauden sisällä ennen erääntymistä, muuten jatkuu automaattisesti.

        Oli kyllä viimeiset liittymät elisan kanssa, on toiminta nin hanurista.

        ...eli samaa paskaa, eri kuorrutuksella. :-)


      • syystä
        Sama konserni... kirjoitti:

        ...eli samaa paskaa, eri kuorrutuksella. :-)

        saunalahden laskutus on pelannut moitteetta - olen hämmästynyt koska elisan laskutus on täyttä sotkua, sellaista ettei sitä oikeasti voi hyväksyä. ihmettelen kuinka kuluttajasuojaviranomaiset eivät kykene puuttumaan. voisivat edes varoittaa julkisesti kuluttajia, jos laki ei anna mahdollisuutta uhkasakkoon ym.


    • Hansun eräs petetyistä

      Jos on tarpeeksi viisas niin laki ei pysy mukana Petetyt eivät voi muuta kuin varoittaa muita ihmisiä .Velvollisuus on esimerkiksi poistaa tieltä vaarallinen este .Hansun as.satoja joukkomuuttaneet liittymät,Ennustan että iso E kerää pelimerkit ennen ensi kesää VILKUTTAKAA LAPSET

      • alkanut Elisalla

        Aika yllättävää että noinkin iso firma jolla on ollut laaja asiakaskunta voi vähitellen joutua rapakuntoon.

        Asiakkaiden syytä se ei ole ollut, ovat kantaneet firmaan pitkämielisesti rahaa minkä ovat kerenneet mutta firmassa itsessään on pahasti vikaa joka on tuhonnut sen sisältäpäin.


    • -ärsyyntynyt-

      Olen täysin samaa mieltä.

      Minulle tuli elisalta 200 euron edestä puhelinlaskuja, joita koitin maksaa. Kenellä on jälkikäteen varaa maksaa sellaisia laskuja! Tein maksusopimuksia, mutta silti ne meni perintään. Eikä elisalla pysty edes netissä seuraamaan omaa tilannettaan! Sitten ne laittaa liittymän kiinni kun omaa huomaamattomuuttaan eivät ole huomanneet lähettää laskua tai sitä ei näy niiden päässä.

      Koitan nyt päästä elisasta eroon, pähkäilen miten kytkystä pääsee eroon.

      Älkää ottako elisalta kytkyä tai mitään liittymää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe