Oinas ja impulsiivisuus

Jouskarityttö

Oinaathan ovat itse aika impulsiivisia, mutta miten he sietävät samaa piirrettä toisilta?

Päästelen välillä suustani mitä sattuu sitä enemmän ajattelematta, ja joskus ajattelen, että juuri nämä letkautukset ovat saaneet oinasmiehen välillä häviämään maisemista. Tai sitten hän vain harjoittaa tuota oinaille vissiin aika tyypillistä "ajoittaista katoamista". :)

Ja vielä: antavatko oinaat helposti anteeksi? Tulevatko sanomaan, jos heitä on satutettu?

7

2143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pökö-pökö

      Mitä kauheampi olet oinaallesi ja potkit häntä poispäin, sitä varmemmin hän tulee perään aikansa muualla puhkuttuaan....oinaat ovat aika paksunahkaisia metsästäjiä...Paitsi, jos olet pettänyt tms. niin kosto todennäköisesti seuraa, mutta sit kun puntit on tasan voitte jatkaa siitä mihim jäitte...

      • alkup.

        ei ole kyse. Ihan vaan siitä, että sanon asioita suuremmin ajattelematta. Varsinkin silloin, kun oinas minun omaa aikaani häiritsee. En tarkoita pahaa, mutta tuntuu, että hänelle pitää sanoa kovasti ennenkuin uskoo, että tarvitsen oman ajan ja selviän asioista itsekin. Sitten se on tietysti loukkaantunut siitä, etten juuri silloin jaksa keskittyä hänen projekteihinsa...


    • neitijouska

      mäkin olen jouskarityttö ja olen tässä vasta alkanut tapailla oinasmiestä. jos mä en olis yhtään perillä näistä jutuista, olis toi oinas saanut painua sinne missä pippuri kasvaa. mulle on ihan äärettömän vaikee sulattaa just näitä katoamistemppuja, ja joudun laittamaan suunnilleen puhelimen kassakaappiin ja nielaisemaan avaimen kun koko ajan tekis mieli soittaa. sit se kuitenkin tulee hetken heiluttuaan jossain ja on taas oma ailahteleva itsensä. Ne on mokomat ihme tapauksia, jos haluu et ne tulee takas ni niitten pitää antaa sauhuta. niin, sun kysymykseen. Mä luulen että noille oinasmiehille on toi pieni yhteenotto sellanen elämän suola ja sokeri, et jos ne ei saa kolistella yhtään niin ne kyllästyy. ite jousimiehen näkökulmasta oon vähän itekkin kauhistellut jo etukäteen, että minkälaisia maailmansotia täs on tulossa kun oon ite myös sellanen et töksäyttelen asiat niinkun ne on, ja kun toi oinas ottaa kierroksia aika helposti. toisaalta, ne kierrokset tippuu myös yhtä nopeesti kun nouseekin. Mutta ekan kerran musta tuntuu että mä en ainakaan ihan heti kyllästy.

      • alkup.

        Sehän tässä parasta on ollutkin! Juuri tämä oinas on se, joka uskaltaa sanoa minulle takaisin. Hän kyllä osoittaa myös sen, kun minulla alkaa heittää draamakuningatar-vaihteelle. Ja olen aina ajatellut, että myös hän arvostaa sitä, että minusta on hänelle vastusta. Ja pienet katoamiset on minustakin ok, sillä aina hän on takaisin tullut. Ja paljon paremmalla tuulella. :)

        No, kai tässä on nyt sitten kuitenkin heitettävä pyyhe kehään. Mitään ei ole kuulunut 3 viikkoon. Olen itse yrittänyt ottaa yhteyttä 3 kertaa, mitään vastausta en ole saanut. En tiedä olenko loukannut, niin vaikeaa mennä pyytämään edes anteeksi...Tiedän, että oinaat voivat kävellä ulos ihmissuhteistaan taakseen katsomatta. Kai tässä on nyt sitten käynyt niin.


      • neitijouska
        alkup. kirjoitti:

        Sehän tässä parasta on ollutkin! Juuri tämä oinas on se, joka uskaltaa sanoa minulle takaisin. Hän kyllä osoittaa myös sen, kun minulla alkaa heittää draamakuningatar-vaihteelle. Ja olen aina ajatellut, että myös hän arvostaa sitä, että minusta on hänelle vastusta. Ja pienet katoamiset on minustakin ok, sillä aina hän on takaisin tullut. Ja paljon paremmalla tuulella. :)

        No, kai tässä on nyt sitten kuitenkin heitettävä pyyhe kehään. Mitään ei ole kuulunut 3 viikkoon. Olen itse yrittänyt ottaa yhteyttä 3 kertaa, mitään vastausta en ole saanut. En tiedä olenko loukannut, niin vaikeaa mennä pyytämään edes anteeksi...Tiedän, että oinaat voivat kävellä ulos ihmissuhteistaan taakseen katsomatta. Kai tässä on nyt sitten käynyt niin.

        ei sun varmaan tarvi muutaman viikon takia vielä hätäillä. Mä olin kanssa ihan varma että ei jätkästä kuulu mitään mut sieltä se vaan tulla tupsahti kun en perään pahemmin huudellut. Oli oikeen ikäväkin ollut, näin väitti. En kyllä tiedä, voiko tästä mitään oikeeta suhdetta tulla, kun ite kuitenkin haluan olla tilanteen tasalla ja tietää missä mennään. Mä en totuudesta rikki mene, mut epätietoisuus tuppaa vähän hajottamaan.
        Mikä ihme tollasessa ehkä maailman vaikeimmassa ja joskus ehkä ärsyttävimmässä ihmisessä niin kiehtoo ja viehättää? Mun perään on ihan kunnollisetkin miehet kyselleet, mut kun ei niin ei, just tää on saatava.


    • ei ainakaan

      anna helposti anteeksi. Kai se sit riippuu ihan kokonaan siitä omasta syntymäkartasta eikä ainoastaan siitä aurinkomerkistä.. en tiedä, mut en kyllä anna anteeksi pitkään aikaan jos mua on petetty oikein pahasti. Pahimmassa tapauksessa myös kostan väärydet takaisin, joita minua kohtaan on tehty.. En vain pysty antamaan anteeksi tai ehkä annan anteeksi, mutta siihen se suhde tai ystävyys sitten loppuukin, koska en pysty unohtamaan.. Olen sitä mieltä, että jos toinen on tietoisesti toiminut minua kohtaan väärin, hän ei sitä anteeksiantoa edes ansaitse, koska varmasti tekee sen myös toisenkin kerran.. MUTTA! Jos on kohdellut väärin ja on hyvin pahoillaan ja osoittaa sen jollakin tavalla eikä anna periksi, lepyn ja pehmenen jonkin ajan kuluttua.

      Tällainen oikkutyttö minä olen, en voi mtn.. :)

      • sanoit ton

        oon samanlainen, eli jos todella pettää pahasti ei ikinä anneta anteeksi sama onko sukulainen vai ex-ystävä. Jos pahoillaan voin antaa anteeksi, riippuu niin tilanteesta...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe