Etätyöpöytäyhteys, Win XP ja F-Secure

MarXo

Käytössä Windows XP Professional ja F-Secure PC-Protection. Kun kytken palomuurin pois käytöstä voin muodostaa etätyöpöytäyhteyden koneeseeni ilman ongelmia, mutta palomuurin ollessa päällä en pysty. Mitäköhän tuolta pitää klikkailla, että voisin muodostaa yhteyden vaikka palomuuri olisi päällä.

Olen kytkenyt Windowsin järjestelmästä (ohjauspaneeli -> järjestelmä -> etäjärjestelmä) sallimaan etäkäytön, mutta mitä muuta pitää tehdä?    

4

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luvan antaja

Anna ohjelmalle lupa.

• MarXo

Mikä ohjelma tai mitä ohjelmia pitää sallia jos käytän Windows XP:n omaa etätyöpöytäyhteyden muodostavaa ohjelmaa?

• luvan antaja
        MarXo kirjoitti:

Mikä ohjelma tai mitä ohjelmia pitää sallia jos käytän Windows XP:n omaa etätyöpöytäyhteyden muodostavaa ohjelmaa?

>Mikä ohjelma tai mitä ohjelmia pitää sallia jos käytän Windows XP:n omaa etätyöpöytäyhteyden muodostavaa ohjelmaa?<

Muistaakseni yhteyden ottajalla piti olla käyttis win xp pro tai sitten se oli toisinpäin. En muista tuota asiaa ihan varmasti.

• luvan antaja
        luvan antaja kirjoitti:

>Mikä ohjelma tai mitä ohjelmia pitää sallia jos käytän Windows XP:n omaa etätyöpöytäyhteyden muodostavaa ohjelmaa?<

Muistaakseni yhteyden ottajalla piti olla käyttis win xp pro tai sitten se oli toisinpäin. En muista tuota asiaa ihan varmasti.

Käynnistä -> Ohje ja tuki ja aukeaa Ohje ja tukipalvelut lehti. Siellä opastus Etätyöskentely -> Etätyöpöytä, siellä ohjeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe