Liityin viime keväänä aika isolla summalla rollari fanclubiin varmistaakseni lipun saannin kesän keikalle.
Tässä 1-2 kk sitten tuli fanclubin lahjalippis ja tieto, että dvd toimitetaan myöhemmin. Onko joku muu liittynyt saanut jo lahjan kokonaisuudessaan?
Rahastustahan tuo fanclubihomma mielestäni on, mutta minkäs teet. Olisihan se lahja jo kiva kuitenkin saada.
fanclub lahjaa odotellessa...
7
642
Vastaukset
- It's only........but I like...
Mä liityin v.85 rollareiden fan clubbeniin .Sillon liittymis,-yllärilahjana mä sain upeen silloisen maailmankiertueen mustan rollarirotsin. Upeella Rollari-kiertuelogolla varusteltuna.
Tosi,tosi upee ....mut en myy...paitsi jos joku maksaa tarpeex ;9 ......- Get year ya,ya's IN!
Minkävärinen ja minkä kokonen tää sun rotsis on?
Olisin kiinnostunut ostamaan sen.. Kyl hinnoista sovitaan. - It's only...but I kile it
Get year ya,ya's IN! kirjoitti:
Minkävärinen ja minkä kokonen tää sun rotsis on?
Olisin kiinnostunut ostamaan sen.. Kyl hinnoista sovitaan.Iooo e. Takki on punamusta ja helvetin hyväkuntoinen kokoa L.
Osta pois! - Tinkaaja Alahärmästä
It's only...but I kile it kirjoitti:
Iooo e. Takki on punamusta ja helvetin hyväkuntoinen kokoa L.
Osta pois!Eli maksan takistas 900e. Lähteekö?
....Ilimoottelehan? - It's only....but I kile it
Tinkaaja Alahärmästä kirjoitti:
Eli maksan takistas 900e. Lähteekö?
....Ilimoottelehan?Ei lähe tohon hintaan....
Se on se Tonttu tasan ,---muuten ei lähde! - Johnny Whittaker
Tinkaaja Alahärmästä kirjoitti:
Eli maksan takistas 900e. Lähteekö?
....Ilimoottelehan?Kylä lähtee ...anna tilinumbas mulle ???!11
- mick j
Johnny Whittaker kirjoitti:
Kylä lähtee ...anna tilinumbas mulle ???!11
mulla ois huutiksessa voodoo lounge kiertue nahkarotsi humattavasti halvemmalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295037Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121803- 1111680
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291634Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p230946- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44867Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54823- 53782