Liityin viime keväänä aika isolla summalla rollari fanclubiin varmistaakseni lipun saannin kesän keikalle.
Tässä 1-2 kk sitten tuli fanclubin lahjalippis ja tieto, että dvd toimitetaan myöhemmin. Onko joku muu liittynyt saanut jo lahjan kokonaisuudessaan?
Rahastustahan tuo fanclubihomma mielestäni on, mutta minkäs teet. Olisihan se lahja jo kiva kuitenkin saada.
fanclub lahjaa odotellessa...
7
651
Vastaukset
- It's only........but I like...
Mä liityin v.85 rollareiden fan clubbeniin .Sillon liittymis,-yllärilahjana mä sain upeen silloisen maailmankiertueen mustan rollarirotsin. Upeella Rollari-kiertuelogolla varusteltuna.
Tosi,tosi upee ....mut en myy...paitsi jos joku maksaa tarpeex ;9 ......- Get year ya,ya's IN!
Minkävärinen ja minkä kokonen tää sun rotsis on?
Olisin kiinnostunut ostamaan sen.. Kyl hinnoista sovitaan. - It's only...but I kile it
Get year ya,ya's IN! kirjoitti:
Minkävärinen ja minkä kokonen tää sun rotsis on?
Olisin kiinnostunut ostamaan sen.. Kyl hinnoista sovitaan.Iooo e. Takki on punamusta ja helvetin hyväkuntoinen kokoa L.
Osta pois! - Tinkaaja Alahärmästä
It's only...but I kile it kirjoitti:
Iooo e. Takki on punamusta ja helvetin hyväkuntoinen kokoa L.
Osta pois!Eli maksan takistas 900e. Lähteekö?
....Ilimoottelehan? - It's only....but I kile it
Tinkaaja Alahärmästä kirjoitti:
Eli maksan takistas 900e. Lähteekö?
....Ilimoottelehan?Ei lähe tohon hintaan....
Se on se Tonttu tasan ,---muuten ei lähde! - Johnny Whittaker
Tinkaaja Alahärmästä kirjoitti:
Eli maksan takistas 900e. Lähteekö?
....Ilimoottelehan?Kylä lähtee ...anna tilinumbas mulle ???!11
- mick j
Johnny Whittaker kirjoitti:
Kylä lähtee ...anna tilinumbas mulle ???!11
mulla ois huutiksessa voodoo lounge kiertue nahkarotsi humattavasti halvemmalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459