Langkawin sää jouluna??

ook.

kokemuksia? kaikki aina sanoo että itärannikolla jouluna sadekausi, muttei lännessä. Mutta kun säätiedotuksia kattoo niin tuntuu että Langkawilla ei tällä hetkellä muuta teekään kun sada vettä ja taivas pilvessä!:( eikö siellä olekaan auringonotto kelejä?? olen vuoden vaihteessa nimittäin Langkawilla.

6

2117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulukuussa

      Ei Joulukuussa satanut 2001 kun siellä viimeksi olin.Marraskuussa kyllä on satanut, onneksi vain iltapäivisin kuten siellä aina parin tunnin ajan.
      Ei koko päivää ja 30C asteista ei haittaa.
      Kinkun vaihdoin hummeriin oli hyvää.
      Hyvää ja lämpöistä Joulua Sinulle.

      T: 4 X Langavilla

    • neljäs kerta

      Hei!

      Ensi viikon lopulla menossa sinne joulun ja uudenvuoden yli. Kolmella edellisellä kerralla 04-07 samaan aikaan joka kerta erinomainen sää. Kerran taisi olla yksi iltapäiväkuuro n. 30 min.
      Hyvää (sään suhteen huoletonta) matkaa!

      • Malesiaan

        Meillä lähtö ylihuomenna joten toivottavasti ei sada! En kyllä ole edes miettinyt tuota vaihtoehtoa.Varmaa aurinko lähdetään hakemaan..ihanaa!


      • Nimetön
        Malesiaan kirjoitti:

        Meillä lähtö ylihuomenna joten toivottavasti ei sada! En kyllä ole edes miettinyt tuota vaihtoehtoa.Varmaa aurinko lähdetään hakemaan..ihanaa!

        lännessä kun langavissa lähes aina loisto keli
        mantereella kuola lumpurin alueella tunnin parin sade päivittäin joka vain piristaa ilmaa
        loistovalinta lähteä malesiaan, ei varmaan törmää napureihin kuten thaimaassa tahtoo käydä


      • natalian
        Nimetön kirjoitti:

        lännessä kun langavissa lähes aina loisto keli
        mantereella kuola lumpurin alueella tunnin parin sade päivittäin joka vain piristaa ilmaa
        loistovalinta lähteä malesiaan, ei varmaan törmää napureihin kuten thaimaassa tahtoo käydä

        tulin juuri toissa päivänä Langkawilta!! olin siis joulun ja uuden vuoden.

        Ennen matkaa katsoin huolestuneena sääennustuksia kun kaikissa tuntuivat lupaavan vain täysin pilvistä ja vesisadetta ukkoskuurineen. Lämmöksi luvattiin aina noin 30-33 astetta.

        Langkawilla tihkutti puolisen tuntia pientä sadetta vain tullessa. langkawin sää oli mahtava!!:) Se noudatti koko viikon kuin samaa kavaa. xD. Aina yöksi tuli yöpilvet ja aamulla herätessä taivas oli hieman pilvinen, mutta kun aamupala oli syöty oli taivas aina jo ihan pilvetön tai muutama ohut pilven hattara. Sää oli siis mitä parhain auringon ottoon. Illaksi pilviä alkoi sitten ehkä vähän ilmaantumaan (tuolloin iho oli jo ehtinyt palaamaan koko päivän. :) ja yöllä oli luultavasti hyvinkin pilvistä. Koko viikon aikana kaikki päivät olivat auringon otto päiviä sillä taivaalla oli koko viikon vain muutama pilven hattara. Viimeisenä päivänä näytti jo toivottomalta auringonoton suhteen sillä taivas oli pilvinen puolilta päivin, mutta tunnin päästä pilvistä ei ollut taas juuri tietoakaan. Aivan mahtavaa oli siis. :) Lämpötilat kohosivat kyllä paljon ennusteita korkeammalle ja uskonkin että 37 astetta ei olisi ollut liioittelua parina päivänä. Auringossa oli suorastaan tukahduttavan kuuma, hiki virtasi enemmän kuin saunassa. Kuumempaa ei olisi voinut enää ollakaan.

        eli oikeasti ne sääennustukset ei kerro yhtään mtn!:) tosin säätkin vaihtelevat suuresti. sillä meitä edeltävänä viikkona oli kuulemma ollut hyvinkin pilvistä.


    • vietimme Langkawilla

      joulun ja uuden vuoden 2005/2006, muutama päivä satoi ihan kunnolla, aamusta iltaan. Todella mukava paikka muuten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe