korvakoru pojilla?

mitäs mieltä

moi!

olen miettinyt muutaman viikon mahdollisesti korvakorun ottamista. mitä mieltä ihmiset ovat yleisesti korvakoruista pojilla?

ainakin oma sukuni, kun heille tilanteesta hieman vihjaisin olivat ihan kauhuissaan aikeistani :D
minua ei kuitenkaan noin vain taivutella...

76

9401

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin on

      Onhan se nyt vaan aika gay, mutta jos nyt välttämättä haluat viestiä olevasi homoseksuaali, niin ihan vapaasti.

      • Jonne

        Jos olet hetero, laita ilman muuta. Kenellä tahansa kundilla on voinut olla korvakoru jo 20 vuotta. Jos taas olet homo tai bi kaapissa, harkitse laittamista jos pelkäät että siitä tehdään johtopäätöksiä.


      • 17v poika

        miten nii gay? en pidä korviksii kovin naisellisina/tyttömäisinä ja nyt kun eletään 2000-lukuu nii pojatkin saa jossain määrin ottaa samoi lävistyksii kun tytötkin :)
        en ymmärrä tota homologiikkaa.


      • hehhee
        Jonne kirjoitti:

        Jos olet hetero, laita ilman muuta. Kenellä tahansa kundilla on voinut olla korvakoru jo 20 vuotta. Jos taas olet homo tai bi kaapissa, harkitse laittamista jos pelkäät että siitä tehdään johtopäätöksiä.

        ``Jos olet hetero, laita ilman muuta.`` hahahh :D


      • heivaaaan

        Korvakorut pojilla ihan okei,, ei tee mielestäni homoo. Mut ällöttää ne timanttikorvikset, kun melkee kaikilla pikkuteinifruittareilla on sellanen-_-''
        Venytykset on ihanii ja kaikkki muut korvikset paitsi ^^
        :)


    • minäminäminäää

      Mä tykkään et pojilla on korvis/korvikset.
      Erittäin kivan näköstä ^^

      • AwwwW

        Pojilla korvikset on ihania mun mielestä! Ja kulmakorut ainaki useimmilla. ;) KANNATTAA OTTAA! :3


    • : = )

      Hanki sellanen rinkula, ei ole yhtään gay mielestäni.

    • miss_danger

      mm ota toki...siitähän vois vaikka vähän näykkiä jne... ;> noeiny,mutta korvakoru on ihana pojilla! :) joku ihan simppeli rengas/venytyskoru on hienoin.Go for it? ;>>

    • moimimomoi

      Jos haluat laittaa niin laita ihmeessä!

      • raasee

        kerro samalla ,että olet rukeanreiän ritari......


    • ---

      kyllä, ota

    • _likka-92

      Joo, mä oon sitä mieltä, et pojil korvis on siisti, monella olen nähnyt sellasen tai jopa useemman.... Se nyt tietysti riippuu muusta tyylistä, et millanen korvis käy...

      • tietää

        ota jos vaan haluut ja toi gay on pelkkää paskapuhetta ei korvis ihmisen luonteeseen mitään muuta


    • ______________________

      pistä vaan, mutta laita vasempaan korvaan, oikeassa korvassa se on kuulemani perusteella homoa.

      • Tietää asiasta

        No sitähän kaikki sanoo, että olisi oikeassa, niin se olisi homoa. Opettajallani on molemmissa korvissa korvikset ja yhellä toisella opella on oikeassa. :D


    • ööööö!!

      itse en pidä korvakoruista pojilla jos koruna käytetään jotain bling bling timanttia. venytykset on hienot. tietysti riippuu pojasta millainen on tyyliltänsä.

      • eeiiiieieiei

        Älä laita :((((( Ei sovi miehille/pojille. Tosi miehet EI laita! Ei se oo homomaista eikä mulla oo mitään homoja vastaan mut ku se ei vaan käuydä. Ihan sama vaiks elettäis 9000 luvul mut ei :o vielä kerran KOMEILLA miehillä ei oo


      • ;D
        eeiiiieieiei kirjoitti:

        Älä laita :((((( Ei sovi miehille/pojille. Tosi miehet EI laita! Ei se oo homomaista eikä mulla oo mitään homoja vastaan mut ku se ei vaan käuydä. Ihan sama vaiks elettäis 9000 luvul mut ei :o vielä kerran KOMEILLA miehillä ei oo

        mä en tajuu ku kaikki sanoo et korvikset tekee miehestä homon....ei ees tee!
        ne on just ihania ja varsinki venytys korut mut ei ne kyl kaikille sovi..mut silti


      • sdr5423
        ;D kirjoitti:

        mä en tajuu ku kaikki sanoo et korvikset tekee miehestä homon....ei ees tee!
        ne on just ihania ja varsinki venytys korut mut ei ne kyl kaikille sovi..mut silti

        Saatanan pennut. Teille ei ole vielä kehittynyt kritiikkiä kuulemaanne kohtaan.

        Miten ihmeesäs korvakorut tekisivät miehestä homon? kertokaa minulle yksikin joka on uskottava. Itselläni oli 3 vuotta kultarenkaat. Enpä kertaakaan kuullut homoksi haukuttavan ja naisiakin oli. Että sillä tapaa!


      • :3

        Mäkään en pidä niistä bling bling -korviksista, mutta riippuu tietenki tyylistä. Esim. jollain fruittarilla venytys vois näyttää aika oudolta, joten yleensä silloin se bling bling -koru voi näyttää ihan kivaltakin... Sekin tietenkin vähän riippuu. Mut ota vaan jos ite kerran haluat.


      • ennakoin
        :3 kirjoitti:

        Mäkään en pidä niistä bling bling -korviksista, mutta riippuu tietenki tyylistä. Esim. jollain fruittarilla venytys vois näyttää aika oudolta, joten yleensä silloin se bling bling -koru voi näyttää ihan kivaltakin... Sekin tietenkin vähän riippuu. Mut ota vaan jos ite kerran haluat.

        Korvakorun merkitys: Kun ennemmin tai myöhemmin (toivottavasti myöhemmin) potkaisen tyhjää ja huomaan olevani Tuonelan virran rannalla, niin yli pitäisi päästä, mutta lautturi vaatii maksua. Ehkä jossakin vieläkin huomaavaiset omaiset laittavat sitä varten kielen alle kolikon. Jos se on kuitenkin jäänyt laittamatta, eikä satu olemaan muutakaan käteistä mukana (lautturi on kuulemma niin vanhanaikainen, ettei luottokortti kelpaa), niin nykäisen korvastani "korun" ja pääsen vastarannalle. Muussa tapauksessa on melkoisen ikävä tulevaisuus edessä - yli ei pääse ja takaisin ei ole asiaa. Siinä sitten istuisin muutaman seuraavan ikuisuuden. Tietysti jotkut nauravat, että se on vain vanhaa taikauskoa. Mutta kyllä heiltä hymy hyytyy, kun vilkutan lautasta, että sinnehän jäätte...


      • ennakoin kirjoitti:

        Korvakorun merkitys: Kun ennemmin tai myöhemmin (toivottavasti myöhemmin) potkaisen tyhjää ja huomaan olevani Tuonelan virran rannalla, niin yli pitäisi päästä, mutta lautturi vaatii maksua. Ehkä jossakin vieläkin huomaavaiset omaiset laittavat sitä varten kielen alle kolikon. Jos se on kuitenkin jäänyt laittamatta, eikä satu olemaan muutakaan käteistä mukana (lautturi on kuulemma niin vanhanaikainen, ettei luottokortti kelpaa), niin nykäisen korvastani "korun" ja pääsen vastarannalle. Muussa tapauksessa on melkoisen ikävä tulevaisuus edessä - yli ei pääse ja takaisin ei ole asiaa. Siinä sitten istuisin muutaman seuraavan ikuisuuden. Tietysti jotkut nauravat, että se on vain vanhaa taikauskoa. Mutta kyllä heiltä hymy hyytyy, kun vilkutan lautasta, että sinnehän jäätte...

        Eipähän toi mitenkää erikoista oo.
        Tunnen moniaki joilla on.


      • Viisaampi
        eeiiiieieiei kirjoitti:

        Älä laita :((((( Ei sovi miehille/pojille. Tosi miehet EI laita! Ei se oo homomaista eikä mulla oo mitään homoja vastaan mut ku se ei vaan käuydä. Ihan sama vaiks elettäis 9000 luvul mut ei :o vielä kerran KOMEILLA miehillä ei oo

        ja mitäköhän helvettiä korvakoru komeuteen vaikuttaa?


    • dedddaa

      itellä on playboy korva koru ja komee on :)

    • abcdaa

      uuh toimii aina ! (;

    • 69888667676767676

      tosi kivan näköstä

    • 10mm

      jos otat,niin älä mitää timanttei, ne on tosi noloja, sitte ota molempii korviin, koska yks kultane pallo näyttää tyhmältä yhessä korvassa ja rupee kans venyttää, naiset tykkää

    • EI EI EI EI EI EI EI

      älä laita ei kuulu pojille

    • guul

      mul on ollu jo monta vuotta vasemmas korvas koru ja nyt tein siihen viereen toisen ja samal kulmaan. kyl rupes muijat kattelee heti aika kiihkeesti suosittelen.

    • Iamboy-95

      Olen täysin varma, että 100% kielteisesti vastanneista on keski-ikäisiä.Itselläni on korvis molemmalla puolella ja se on nykyään tyylikästä, että suosittelen.Homottelua en ole lainkaan kuullut, että ei sitä kannata pelätä.

    • Tosi Mies

      Ei mitään hemmetin kiliseviä metalli kappaleita päähän. En tajua mikä siinä on niin "söpöä" tai hienoa jos on jotkut hemmetin korva renkaat. Tosimies ei käytä mitään semmosia. Kaikki semmoset on omistettu naisille.

    • :::::..:::.

      Kerro meille mikä se tosimies on ja mitä se tekee.

    • Iamboy-95

      Jos korvikset ei kuulu pojille niin silloin ei pitkät hiukset ja meikkikään.
      Ajatelkaa miltä Jack Sparrow näyttäisi ilman niitä! :D

    • Yay^^

      Ota toki!^^ se on tosi söpön näköstä pojilla :))
      Mut erh, jossai sanottii et oikeeseen (vai oliko vasen?) korvaan laittamine on gay korva :D joo mut älä kuuntele, ota ihmeessä^^

    • joo, ota ihmeess

    • dodododi

      Mä tykkään korviksista pojilla tosi paljo! :D Mut tietty riippuu tyylistä sopiiko:)

    • talonmiestonttu

      itellä on vasemmas 2 eikä siin oo mitää pahaa se homo juttu on lähtösin sellasest ku naiset käytti koruja paljon ja se oli miehillä silloin tavatonta ainoastaan merimiehillä ja linna kundeilla oli vasemmas korvis ja homoilla oikees mutta ei kyllä nykypäivänä päde vaan kateelliset haukkuu homoks

      mun kantani ota korvis jos haluat!!!!!!!!

    • mievaaaaaiinn

      Mä tykkäään, jos pojalla on korvikset! tosi kivan näköstä :)

    • west-side

      Mä muistan että vielä kun olin ala-asteella monet tuntemani ihmiset sanoivat että on homoa pitää korvista jos on poika/mies. Nykyään taas on se tilanne että mä oon nähny tosi monella pojalla korviksen/korviksia ja muitakin lävistyksiä, kuten nenärenkaita tai silmäkulman lävistyksiä, eikä se tunnu enää niin homolta. Tottakai jotkut isot lävistykset on oksettavia KAIKILLA. Mutta jos on joku pieni lävistys jossakin ja se sopii sen miehen/naisen ulkonäköön ja tyyliin niin se voi näyttää jopa tyylikkäältä.

      • Sama juttu

        No kyllä mullakin on ollu silleen, että mun koulussa on sanottu, että oikeassa tai molemmissa korvissa korvis olisi homoa.


    • raitiovaunukinonkäte

      Kannattaa laittaa joku miehekäs, melko yksinkertainen ja VASEMPAAN korvaan. Meilläpäin ainakin haukutaan homoksi jos on oikeessa kovassa .. en tie sit minkä takia. Mul oli korvis jo 4-vuotiaana, et repikää vittu siit, homoks haukkujat!! :D (ps. oon kyl oikeesti bi mut en ollu sillon ku oli korvis eikä se oo homomaista!) :D

    • 13vpoitsu

      oon ite ajatellu ottaa mut entiiä minkälaiset ja eiks napit täytyny olla joku pariviikkoo aluks?

      • viikko hoitokorviksilla riittää


    • kaikkitietoinen

      Korvikset on naisille ja fägäreille. Asia on loppuunkäsitelty.

    • siis voi VITTU teitä

      Hei haloo!!!! Ei korvis tee miehestä homoo. Ota se korvis jos vaan siltä tuntuu, Mä sain korviksen jo yheksän vuotiaana eikä oo kukaa haukkunu mua homoks. Korvakorut sopii Miehille/Naisille Siis en voi käsittää miks korvis ei muka sovi miehille

    • Kunnon jätkä ei pelkää kipua vaan ottaa toisen korvaan rustoon esim. kolme helixiä peräkkäin! Korvanlehen alaosa on tyttöjen juttuja!
      Lisäksi eivät muuten rustolävärit juurikaan satu vaikka niistä semmoista huhuja levitellään, nimimerkillä kokemusta on! ;)

    • 17+15

      mno joillee sopii mut yleensä se on vähän homomaist... enkä todellakaa hauku homoi tai oo niit vastaa! ne on päinvastoin ihanii♥

    • minävaaaann

      mun mielestä se on hirveen söpöä ku pojalla on toisessa korvassa joku timantti! ;3

    • asdfghjklopöåä'

      mist korviksii saa halval?

      • Isosta omenasta

        Iso-Omenan kultasepänliikkeestä pitäisi saada vitosella. § korvis = 5€


    • KorvisFriikki...

      Pojilla korvikset on just söpöt :33♥ Ja korvareikii halvalla saa porvoosta.. 5 euroa per reikä (Y)

      Ja korviksiahan saa melkeempä mistä vain halvalla.. riippuu millaiset haluaa :)

    • Poika -97

      Moro kaikki, mulla olis pari kysymystä, mutta ensin vähän taustaa :).

      Mä sain mun ekan korviksen joskus eskarissa, mutta jouduin poistamaan sen toisella luokalla onnettomuuden yhteydessä. Oon nyt ysi luokalla, ja suunnittelen ton reiän uudelleen avaamista.

      Mun reikä on vasemmassa korvassa, koska oon kuullu juttuja "oikeassa korvassa reikä=homo". Toi reikä on aika näkyvä, ja melkee kaikki sanoo "ai sulla on ollu korvis!".

      Tästä päästään ensimmäiseen kysymykseen: Miten toi reikä uudelleen avataan? Pitääkö mennä lävistäjälle, vai voiko avata esim. tuikkaamalla korviksen/nuppineulan siitä reiästä läpi? Se reikä ei siis oo kunnolla ummessa, vaikka on saanut "levätä" 6-7 vuotta. Se on sieltä "keskeltä" ummessa.

      Sitte, mulla oli nuorempana sellanen peruskorvis, ja aattelin ostaa samanlaisen. Siis semmonen perus jossa on se kivi. Aattelin, että se kivi tulis olemaan mun silmien värinen sininen (mun mielestä mulla ei oo "perus" siniset silmät).

      Nyt toinen kysymys. Millanen sen korviksen pitäis olla? Tollanen niin ku mä kuvailin vai rengas? Kertokaa, kiitos.

      • Pitää kultasepällä käyä aukasemassa, mutta omatekoisesti nuppineulalla onnistuu, mutta tulehtuu jatkuvasti. ja jotkut pronssiset/hopeiset litteät on tyylikkäitä pojilla. Voi myös rubiini tai safiirinappeja olla myös


    • Mun mielest

      Korvikset on ok mut venytykset ei sovi kellekkää mun mielest!

    • korvis1

      kahel kaverilki on korvis ja mulki on eikä oo yhtää gay

    • jokujonne94

      löytyykö NY:n korviksia mistään? Itselläni on kummassaki reikä ja piän niinku pronssisia nappeja. ei oo yhtään haukuttu homoksi

    • emt-00

      Oikeassa korvassa se on vähän homomaista mut vasemmalle korvalle olis plussaaa!!! Että ota vaa!

    • Vitut korvis gayta

      Mitä vittuu onko välii kummas korvas on?? heräkkää ny

      • kalapaladdd

        Molemmissa mulla, yhessä on niin epäsymmetristä.,.,.,


    • 77878

      En missään nimessä omaan kehooni antaisi laittaa minkäänlaista lävistystä, enkä itse käsitä miksi joku niin tekee, mutta en silti ajattele korvakorun tekevän pojasta homoa. Jokainen voi ottaa tasan sen korun mistä tykkää, turhaa siinä toisten mielipiteitä on kuunnella, jos itse saa hyvän mielen, kun korvassa roikkuu rinkula.

      • iisac newton

        Morjens! Mullon siis vasemmas ollu jo 4 vuotta 2 koruu ja oikees 1 enkä oo mikkään vitun fagotti xD ei korvis mitää homoutta merkitse... vai eikö nii saatana. Ei oo kertaakaa homoks sanottu.. nii unohtakaa niitte kusipäitten valitus ja ota vaa neula kätee ja reikä korvaan kute itekki oo tehny. Eli sitä mitä yritän sanoo vittu niin unohtakaa se vitun haukkuminen!!!


    • Gaggahh

      Mul on ollu 1v. Nyt otin lävistyskorun 1.6mm en oo katunu yhtään. Ja ota vaan jos haluat! Ei se tee ihmistä homoksi!

    • korutonna

      korvakorupojista ei ole minkäänlaisiin miesten töihin....

    • mävaanh

      korvikset jätkil on söpöjä kunha ei oo korut liian tyttömäisii :3

      • öpettaja

        söpöjä voivat olla. korvakorupojat viestivät koruillaan homoudesta... tosi on..


    • uusiope31

      onha se ihan selväää,jos miehillä on korva-tai muut korut niin enempi tai vähempi on kysymys homoudesta.... tiede on sen todiastunut...

    • Tosi mies

      Homoudesta en tiedä, mutta itse en ainakaan ottaisi. Näyttää rumalta pojilla. Joskus kun koulussakin näkee niitä korvakoru- ja hajuvesipoikia niin oksennus meinaa tulla.

    • Ambamamba

      Juu laita vaan! Voit olla, hetero, bi tai gay ja silti voi olla korvis. Kundit näyttää just cooleilta korvakorulla

    • HYPE

      Mikä ettei.

    • hmm...

      hei oikeesti pojilla korvis on just niiku seksikäs mun mielestä toiseen korvaan sopii kannattaa hankki mäki hain tänäää

    • Anonyymi

      Ite oon 15V poika ja mulla on vasemmassa korvassa korvis.Mun vanhemmat ei ollu mitenkään vastahakoisia sen ottamiseen kun oli sillon 13V.Ite oon tykännyt ja suosittelisin🙂

    • Anonyymi

      Moi!
      Ite oon 10v poika ja mulla on kyllä korvis.Se on vasemmassa korvassa.Otin korviksen jotain 9v koska yks mun paras kaveri otti kans.Ei siin oo mitää noloo jos otat korviksen vaikka oot poika.Kun otin korviksen niin ekana päivänä en voinu kuunnella musiikkia langattomilla kuulokkeillani koska ne sattu korvaan kun se korvis oli siinä.

    • Anonyymi

      Siis hankin joku lähi päivä korvakoru👂

    • Anonyymi

      Ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe