Mua vaivaa kun mä välitän yhdestä härkämiehestä tosi paljon,oisin joskus ollu valmis menee naimisiin sen kanssa.No ero tuli,mut mua vaivaa kun se tietyin väliajoin lähestyy mua ja sit ku on sanonu kenties "liikaa",leikkii ku ei mitään ois sanonu.Pelkääkö se mua,huijaako se mua?Mä oon kyll aina pitäny härkiä rehellisenä.Onko tää sitä kuuluisaa hitautta?Tosin en tiedä mitä yrittää sanoa.Onko härkä kenties hyväksikäyttäjä?Kertokaa ihmeessä härät mitä ajatuksia päässänne pyörii.Olette niin salaperäisiä.
en tiedä
4
662
Vastaukset
- hymyä
:))))))))))))))))))))))))))
(voi palkaa) - härkä lady
miksi et kysyisi suoraan?? kuka olet hänelle... lelu vai harrastus vai jotain muuta...
minä härkänä, en valehtele näistä asioista.. sen takia mut on haukuttu ilkeaksi.. mut parempi se on olla rehelinen..... mutta jos eivät kysy niin joskus en kerro...- ite ainakin
varsinkin kun joutuu tommoseen tenttaustilanteeseen että kerro nyt suoraan miten asia on, kiinnostaako vai ei, niin sillon sanon todella totuuden koska en halua itse olla epätietoisuudessa niin en halua sitä muillekaan.
- ilman härkää
Kyllä se niin on että kun kysyt. Naureskelee hieman ironisesti, ja ei varmasti vastaa, kun kysyt.Jos kyselee niin häviää moneksi päiväksi ehkä viikoiksi, ja odotettelee tilanteen tasaantumista. Puhuu lämpimikseen, ja sit muutaman päivä päästä kieltää edes puhuneensa niin... Meitä moneksi ja etenkin härkärakkaita. Mutta jos haluaa kunnon seksirakkautta kestää kyllä kaikki hänen paheensa.;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272