Harvakseltaan KAUHU elokuvia ohjannut William Friedkin on palannut. Bug elokuva on 15.vuoden tauon jälkeen ohjaajan uusin KAUHU aiheinen leffa.Pienimuotoinen trilleri draama elokuva keskittyy ainoastaan yhteen paikkaan taloon,jossa käydään yksinäisten ihmisten suhdetta toisiinsa.Tarinassa Agnes (Ashley Judd) saa ystäväkseen Peterin (Michael Shannon) jolla onkin vainoharhaisia ajatuksia ötököistä,jotka sikiävät hänen kehossaan verta syöden.
Bug elokuvana onnistuu pitämään yllättäen jännitteen loppuun asti,kliseisiä KAUHU efektejä ei tarvita ollenkaan.On se helppoa kun sen osaa tehdä.Tämä suoraan videolle julkaistu teos on katsomisen arvoinen kokemus,näyttelijät ovat erinomaisia,varsinkin Ashley Judd tekee ehkä uransa parhaan roolin yksinäisenä kumppania hakevana naisena.
TÄHTIÄ ¤¤¤¤
BUG - vainoharhainen trilleri
1
229
Vastaukset
Mulle puolestaan syntyi vainoharhainen, tai -varhainen ajatus, että liekö tämä Friedkinin teos laisinkaan.
Jos en paremmin tietäisi, pitäisin tätä, siitä läpi paistavan kokemattomuuden ansiosta jonkun kaksikymppisen amatöörin "taidonnäytteenä", en joskus muinoin mestariteoksia ohjanneen veteraanin impotenttina työnä. Kokemattomuuden sijaan kyse olikin vain kyvyttömyydestä.
Vaikka kuinka yritin en löytänyt elokuvasta mitään kosketuspintaa johon tarrata.
Ja en muista koska viimeksi olen nähnyt leffan jossa näyttelijät ovat yhtä eksyksissä kuin tässä.
*
Jos haluatte nähdä aidosti kiinnostavan ja hyvän "käytetäänhuumeitajaaletaannähdäötököitäleffan"
kannattaa katsoa Cronenbergin - joka vittu vie, tuntuu nyt pudottaneen ankkurinsa laskelmoidusti valtavirtaan - mestarillinen Alaston Lounas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863