Mikä palomuuri kannattaa jättä,winukan oma,f securen vai telewel modeemin palomuuri?Lueskekin juuri tuolta juttua jossa sanottiin että koneella tulee olla vain YKSI TOIMIVA palomuuri,jos niitä on useampia, sekoittavat systeemiä ja saavat jopa koneen niin juntturaan että ei toimi mikään.Joskus on kyllä ollut havaittavissa jotain outoja jumittamisia,johtuneeko 3 palomuurin päälläolosta.Neuvokaapas viisaammat tyhymää,miten tulisi menetellä.
koneella kolme
5
528
Vastaukset
- alkuperäiseen
modeemi telewel tw501 v3,palomuuriasetuksissa on kohta:estä pääsy internetistä,ja siinä on rasti,kohdasa "päällä".Elikkä,onko palomuuri silloin päällä vai ei.Sorke ymmärtämättömyyteni luetun ymmärtämisessä.
- muuri
Tuolla modeemin muurilla ei ole mitään tekemistä koneen kanssa, sehän on ennen konetta olevassa ADSL-linjassa.
Ohjelmalliset palomuurit, kuten winukan oma tai f-securen muuri pyörivät sitten koneen voimin.- sen mitä kysyin
ja vastaisitte VAIN siihen mitä kysyn,jos tunnette asian paremmin kun minä.Ja jos itse tietäisin,en tällä apinoisi.
- dadadadadadad
sen mitä kysyin kirjoitti:
ja vastaisitte VAIN siihen mitä kysyn,jos tunnette asian paremmin kun minä.Ja jos itse tietäisin,en tällä apinoisi.
Laita modeemin muuri päälle,ja katso asennusohjeesta asetukset kuntoon. Varmuuden vuoksi myös f-securen muuri,ilmeiseti f-securen muuri on tullut virustorjunnan mukana? ,niin silloin se ei haukkaa enempää koneen tehoaja vaikka se on päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513665Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142630Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6012322Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar791872Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431698- 201668
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466