Eilen illalla oli epämukavaa paineen tunnetta alavatsalla. Kävin pienellä kävely lenkillä ja myös tämän aikana oli ajoittain samanlainen tunne alavatsassa. Tunne helpotti kun laittoi makuulle. Mitä se oli? Tuli huoli että onko vauvalla kaikki hyvin???
Paineen tunne alavatsalla??
5
10698
Vastaukset
- ....
Eli kaikki on niin, kuin pitääkin
- ....
Sama tunne jatkunut myös tänään koko päivän. Olen yrittänyt lepäillää mutta olotila ei ole helpottanut. Alavatsalla on koko ajan semmonen paineen tunne/pakotus/väsyneisyyden tunne. Särkyä ei ole. Tarkoittaako se että minulla supistelee koko ajan??
- rv 18 huomenna
Mulla sama juttu. Jatkuvaa painon tunnetta ja pakotusta, pistelee, vihloo ja outo olo mahassa koko ajan. Välillä ihan oikeasti sattuu. Samoin alaselkä on melkein jatkuvasti ollut kipeä ja välillä todella jomottaa riippuen päivästä. Näitä kaikkia ollut jostain kymmenenneltä viikolta asti. Pahenee vain koko ajan. Otaksun sen olevan normaalia ja että kaikilla on samanlaisia tuntemuksia enemmän tai vähemmän.
Huomenna siis alkaa rv 18. Täytyy kyllä sanoa, ettei tämä raskaana olo mitään herkkua ole. Minä en ainakaan voi sanoa nauttivani tästä
olotilasta :) - tabbys
rv 18 huomenna kirjoitti:
Mulla sama juttu. Jatkuvaa painon tunnetta ja pakotusta, pistelee, vihloo ja outo olo mahassa koko ajan. Välillä ihan oikeasti sattuu. Samoin alaselkä on melkein jatkuvasti ollut kipeä ja välillä todella jomottaa riippuen päivästä. Näitä kaikkia ollut jostain kymmenenneltä viikolta asti. Pahenee vain koko ajan. Otaksun sen olevan normaalia ja että kaikilla on samanlaisia tuntemuksia enemmän tai vähemmän.
Huomenna siis alkaa rv 18. Täytyy kyllä sanoa, ettei tämä raskaana olo mitään herkkua ole. Minä en ainakaan voi sanoa nauttivani tästä
olotilasta :)Ei tämä raskaana olo mitään hääviä ole. Mulle tämä on vaan "välttämätön paha" lapsen saamiseksi. Mies kyselee välillä, onko kiva olla raskaana... mitä kivaa tässä voi olla? Oksettaa ympäri vuorokauden, väsyttää tajuttomasti, vatsa on joko kovalla tai löysällä, syödä ei voi mitä haluaa, saunasiiderit on unohdettu (kaikki ne noin kaksi mitä minä vuoden aikana nautin ;) ), vatsa venyy, treenaamaan ei pysty mitä haluaa, tissit on ihan hiton kipeet. Ja loppujen lopuksi joutuu jalkovälistään rutistamaan jalkapallon kokoista lapsen päätä. Mikä tässä on ihanaa?
Joo, onhan tämä kokemuksena mielenkiintoinen, mutta ihanuus tästä on kyllä kaukana. Jos miehet joutuisivat käymään tämän läpi, niin olisivatko he jo kehittäneet helpomman tavan "valmistaa" lapsia? ;D
- on supistuksia
niin tunnet kyllä, että kohtu menee ihan kivikovaksi, kokeilet kädellä hellästi painellen. Siitä EI voi erehtyä, tuntuu oikeasti kuin olisi kivi mahassa! Minulla alkoi rv 18 kivuttomat supparit ja muuttuivat kivuliaiksi rv 19, saikkua 2 viikkoa. Niiden harjoitussuppareiden ei kuulu olla kipeitä näin aikasin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274