Uskaltaako kyseistä muistia kellottaa. Onko herkkä hajoamaan? Niitä on 2x1Gb
Voiko kellottaa?
4
559
Vastaukset
- vaan ja viritä...
oikein viimosen päälle, mihin peliin sinä noin hurjia tehoja tarvitset? Hulkinko pelaamiseen, hui :0 Hulk on Bulk.
- vaan...
jos pistät liikaa voltteja, kampavalmistajat antaa yleensä suositusrajat 1.8 voltista alkaen yleensä jonnekin 2.1-2.2
Pelkästään muistia kelloittamalla ainoastaan muistiväylä nousee.Kone ei hirveästi nopeudu.
Itse olen yhdet 250€:n muistit rikkonut nimenomaan Volttien lisäämisellä.kellotaajuuden nosto ei muisteja riko kuten ei myöskään prosessoria.Volttien nostolla voi saada tuhoa aikaan.2,2V on se mikä noita DDR2muisteja rikkoo.Jos Voltit pitää alle 2,2 tuskin hajoavat.- muistin väyläntaajuutta
Eli mistä voin nostaa muistiväylän nopeutta ilman että prossu ylikellottuu. Olen biossistakin yrittänyt etsiä asetuksia muistien ylikellottamiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904