Alastomuus

ipb20

Joutuuko armeijassa olemaan alasti muutenkin kuin esim. suihkussa käydessä? Lukiokaverini ainakin sanoi joskus, että siellä intissä laitettaisiin takuulla pojat tekemään joku homma alastikin ihan kiusantekomielessä. Onko totta, että armeijassa simputetaan alastomuudella?

24

9452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkokö

      ei oo tietoo

      • szd<h

        Paskapuhetta ja panettelua. ei sielä sellasta tehdä


    • Alik Hyvönen

      You can leave your hat on.

    • jorma-82

      Näin on näreet, homohommiin joutuu intissä, jos ei vapaaehtoisesti, niin sitten pakolla.

      Eli kun luet sitä varusmieheksi kirjasta kohdasta: "Mitä mukaan ensimmäisille viikoille", niin voit siihen listaan kyllä lisätä vaseliinipurkin. Tulet vielä kiittämään tästä ohjeesta, sillä muuten anaalisi huutaa hoosiannaa ensimmäisen viikon jälkeen.

      • H0m0tiainen

        joo muute on totta mua pantiin poterossa siel oli varmaa viis jätkää kaikki pani mua ja ei saanu kertoo kellekkää tai muuten mä en saanu panna niitä.


    • rektaalitarkastuksen aikana

      Meidän aikana 2005 ainakin jouduimme olemaan ainoan kerran alastomana yhteisissä tiloissa rektaalitarkastuksen aikoihin.

      Mutta ei sitä tarvitse hävetä tai pelätä, kaikki sen joutuvat kokemaan. Meidätkin komennettiin jonoon ja etummaiselle kyseinen tarkastus sitten aina suoritettiin.

      • määää777777

        höpö, höpö


    • olemaan

      Nuo pari edellistä kommenttia on ymmärrettävä hiukan huumorilla.

      Armeijassa niinkuin muuallakin normaalissa elämässä on intimiteetti suojattu. Ei sielä alasti olla siksikään, että nykyään monessa yksikössä on myös naisia palveluksessa.

      Suihkut ja saunat ovat paikkoja, jossa ollaan porukassa alasti - toki miehet ja naiset omissa tiloissaan. Jos kovasti ujostuttaa, niin on hyvä käydä harjoittelemassa suihkutiloissa oloa esim. uimahallilla.

    • Janne_Alik_95

      Meidän komppaniassa oli tapana olla alasti saunassa ja suihkussa. Joskus tuvassa iltaisin oli joitain "viuhahtajia" mutta ihan huumorimielessä. =)

    • tuskin nyt sentään simputetaan ihan tarkoituksella alastomuuden kustannuksella kuitenkaan. saattaa toki olla paikkoja joissa pienessä määrin sitä silloin tällöin tehdään, mutta siitä kannataa valittaa koko joukkueen voimin niin loppuu sekin "hupi" hyvin nopeasti. muutoin armeijassa ollaan alasti esim suihkussa ja saunassa kuten esim uimahllissakin. ei se sen kummempi paikka ole.

    • läpälläkö?

      ei varmasti joudu olemaan alasti sen todennäköisemmin kuin missään muuallakaan elämän aikana. jos joku ihmisperse (lue: paska alikersantti tai kokelas) kuitenkin käskee riisua, kieltäydy ja kantele vaikkapa yksikön vääpelille tai päällikölle suoraan. olen puolustusvoimilla ollut kohtuullisen ajan ja en ole törmännyt varusmiehenä tai henkilökuntaan kuuluvana ollessani moiseen. tokihan siellä voi tapahtua samoja asioita kuin siviillissäkin. saattaa joku sinulle tulla helisingin keskustassa sanomaan että housut alas..... et varmaan sielläkään tottelisi.

      onko kaverisi edes inttiä käynyt...?

    • Ken the Guru

      Varuskuntasairaalan potilaaksi ryhtyessä joutuu riisumaan kaikki vaatteensa ja laittamaan ne pussiin lääkintämiehen valvonnassa, jotta pussin sisältö ja kuitti vastaisivat toisiaan. Kerran olin lääkintäaliupseerina valvomassa kyseistä toimenpidettä, kun naispuolinen sairaanhoitaja tuli huoneeseen toimittamaan jotain asiaa. Varusmies oli selvästi hämillään naisen läsnäolosta ja kysyi, riisuuko myös alushousunsa. Ymmärsin huolellisesti väärin hänen kysymyksensä ja sanoin, että hän saa uudet alushousut veksin puolesta. Ei mitään syytä nolostuttaa kaveria vielä lisää sanomalla, että sairaanhoitajat ovat nähneet muitakin nuoria miehiä nakuina.

      Leireillä voi joutua sikäli outoon tilanteeseen, että on itse menossa saunasta uimaan ilkialastomana ja varusmiestoveri seisoskelee vieressä täysissä pukeissa. Hän on palveluksessa huolehtimassa saunasta.

      • TerveisiäKotkasta

        Meillä oli joskus iltavahvari ja kaikki oli alasti :) Paitsi alik, ja kokelaat. Myös naiset.


      • pettyny ..jotain
        TerveisiäKotkasta kirjoitti:

        Meillä oli joskus iltavahvari ja kaikki oli alasti :) Paitsi alik, ja kokelaat. Myös naiset.

        minusta tilanne tulee kun sattuu,eikö se oo sota väen tarkotus?? lähtee vaik tuli perseen alla? kyllä pitää joka suomipojasta sen ver sotilasta löytyy,et suomee puolustaa,vaikkei kukaa enää työnteosta tippaaka välitä..


      • fr42wg4rv4
        pettyny ..jotain kirjoitti:

        minusta tilanne tulee kun sattuu,eikö se oo sota väen tarkotus?? lähtee vaik tuli perseen alla? kyllä pitää joka suomipojasta sen ver sotilasta löytyy,et suomee puolustaa,vaikkei kukaa enää työnteosta tippaaka välitä..

        jos käsketään että kaikki munasilleen, sitä totellaan koska se on sotilaallinen käsky. piste


      • Myös Kotkassa ollut
        TerveisiäKotkasta kirjoitti:

        Meillä oli joskus iltavahvari ja kaikki oli alasti :) Paitsi alik, ja kokelaat. Myös naiset.

        Joo,Kotkan varuskunta on "hieno" paikka.Saa aidosti palella ja lomille päässyt saarista ovat aina laivoista kiinnni.
        Meillä oli RobinHood iltavahvari.Ihan sopivaa huumoria,mielestäni.


    • Ikikersantti

      Minun aikanani oli vaatteet paalla suihkuun vienti "simputusta."
      Sen sai esim. AUKssa reippaasta oppilasjohtajana olosta.
      Se paremminkin liittyi joukkokuriin. Alasti taas oltiin saunassa ja suihkussa ilman veljellista apua.
      Ala nyt mamoile. Siella oli hyvaa porukkaa ja hauskoja tyyppeja.
      Menisin uudelleen jos ika sallisi.

    • Santis10

      Mun tuvassa aamulla yhel kaveril oli aina "teltta pystyssä" Itekkin sitä naureskeli ja vähän esittelikin. Oli meinaan ihan mukavan kokonen "masto" ;D

    • jk

      ei ooo tiettoo

    • intisä

      lääkärintarkastukseen jonotettiin kyllä alkkarisillaan,lääkärin luona joutu oleen sitte ihan alasti,mutta älä huolehi ihan miesten kesken sielläki ollaan,tosin voihan siellä lisäksi olla nais-sairaanhoitaja avustamassa.

      • 14

        niii,joskus menneisyydessä.Nykyään ei enään kopeloida munia joten ihan kaikki vaatteet päällä mennään tarkastukseen.


    • 3rkki

      Ai miten niin "ei siellä sellasta tehdä" ? Kyllä tehdään, siellä on ihan ihme rosvo touhu päällä, ainaki sillon ku minä siellä olin. Ite olin menossa johonki lekurin tarkastukseen ku tämä eräs meidän varusmies alikersantti alko vittuilee jostain ylipainosta tai sukuelimistä. Viestikomaniassa oltiin. Saapumiserä 3/88. Vedän pataan ku tulee vastaan, ja varmaan tulee koska samassa läänissä edelleen asutaan. Nimee en muista ja armeija neitit suojelee rosvoporukkaa ku yritin tiedustella nii ei kerrottu nimiä ketä oli palvellu samaan aikaan. Soittavat neitit supolle ja poistavat kertausharjotus listoilta. Sellasia neitejä ne kapiaiset on. Nii ja se sä'lli teki yhen toisenki tempun mulle, mutta sepä kostetaan sitte ku sälli kohalle sattuu. Mulle ei vittuilla nykyään, vaikka ennen oli tilanne toinen.

      • onanoin

        vedin kerran kyrvällä otsaan!!!


      • onanoin
        onanoin kirjoitti:

        vedin kerran kyrvällä otsaan!!!

        siis kyrv'ä'll'ä'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe