Sekasin

Hui

Hei!Onko härät tämmöisiä?Ensin ollaan tosi rakastuneita.Kaikki kun menee pieleen,juostaan ongelmia karkuun.Sit ollaan hukassa kun tulee ero.Sit ollaan ystäviä,sit kuitenkin rakastetaan,sit taas hävitään öö miettimäänkö?Sit ollaan ku ei mitään,ilmeisesti kavereita?Mä rakastan todella tätä härkäihmistä,mut tää alkaa jo himmentää pollaa ku ei ymmärrä.Kertokaa ihmeessä härät näinkö se menee pelataan ja pelätään vai?

25

4198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis olen härkä, tietysti on tilanteita jotka sekoittaa mielen. Haluaa ei halua. Pitää etäisyyttä ja pitää yhteyttä miten sattuu. Noh täytyy kysyy oletko loukannu häntä tai hänet jossain muodossa, pienikin epävarmuus joka on tuonnut teidän suhteelle?

      Silloin Härkä käyttäytyy nimittän noin.
      Epävarma itsestään, sekä mitä toinen ajattelee.
      Kerro oikeesti tuntemuksistasi, rehellisesti hänelle. Koska luulen että hän elää tällähetkellä epävarmudessa..

      • Hui

        Joo,olen loukannut joskus ja hän minua.Olen yrittänyt varovasti puhua,mut ei hän oikein uskalla avautua.Hän tietää kyll et hänen pitäis sanoa mulle jotain,mut en uskalla painostaa.härkähän toimii kun on valmis...kai?Nyt hän keskustelee kanssani vaik säästä.Turvallinen alue.heh..Mä vaan haluaisin tietää ollaanko me ystäviä vai jotain muuta..En jaksais olla ainakaan mikään harhaanjohdettava.


      • iines__35
        Hui kirjoitti:

        Joo,olen loukannut joskus ja hän minua.Olen yrittänyt varovasti puhua,mut ei hän oikein uskalla avautua.Hän tietää kyll et hänen pitäis sanoa mulle jotain,mut en uskalla painostaa.härkähän toimii kun on valmis...kai?Nyt hän keskustelee kanssani vaik säästä.Turvallinen alue.heh..Mä vaan haluaisin tietää ollaanko me ystäviä vai jotain muuta..En jaksais olla ainakaan mikään harhaanjohdettava.

        Härkää sarvista kiinni. Hän odottaa sinun lähestymistä..

        Jos mietit... ajattele miten Härkä oikeesti luonnossa käyttäytyy...

        Aika herkkä.. On aitauksen toisessa päässä, vilkuilee sua muttei lähesty, ellei tiedä että olet vakavissasi.


      • Hui
        iines__35 kirjoitti:

        Härkää sarvista kiinni. Hän odottaa sinun lähestymistä..

        Jos mietit... ajattele miten Härkä oikeesti luonnossa käyttäytyy...

        Aika herkkä.. On aitauksen toisessa päässä, vilkuilee sua muttei lähesty, ellei tiedä että olet vakavissasi.

        Tiedän että härkä on herkkä ja oon yrittänyt ottaa vähän niistä sarvista näppituntumaa..heh,mut tämä härkä sulkeutuu niin etten uskalla enää yrittää,kuitenkin hän usein turvaa muhun.Mä kai odotan et härkä uskaltaa,kai tää on sit jää ystävyydeksi,turvallista kai puhua muusta esim.siitä säästä.Harmi mull on kyll pieni kutina ettei tää ny pelkkää ystävyyttä ole,mut kai se on pidettävä se linja,ellei se härkä rohkene.Kiitos hyvistä vinkeistä.Härkäihmiset ovat kyl hurmaavia,vievät kyll mukanaan.


      • sanomat
        Hui kirjoitti:

        Tiedän että härkä on herkkä ja oon yrittänyt ottaa vähän niistä sarvista näppituntumaa..heh,mut tämä härkä sulkeutuu niin etten uskalla enää yrittää,kuitenkin hän usein turvaa muhun.Mä kai odotan et härkä uskaltaa,kai tää on sit jää ystävyydeksi,turvallista kai puhua muusta esim.siitä säästä.Harmi mull on kyll pieni kutina ettei tää ny pelkkää ystävyyttä ole,mut kai se on pidettävä se linja,ellei se härkä rohkene.Kiitos hyvistä vinkeistä.Härkäihmiset ovat kyl hurmaavia,vievät kyll mukanaan.

        ovat kyllä totta. Varmaan kannattaa pikkuhiljaa johdattaa sitä puhetta syvällisemmille vesille, niin voitte päästä solmujen availuun. Puhumista, puhumista, puhumista.

        Onnea toivottaen, eräs härkänainen


      • mieshärän vaimo
        sanomat kirjoitti:

        ovat kyllä totta. Varmaan kannattaa pikkuhiljaa johdattaa sitä puhetta syvällisemmille vesille, niin voitte päästä solmujen availuun. Puhumista, puhumista, puhumista.

        Onnea toivottaen, eräs härkänainen

        Joopa joo,milläs saat miespuolisen härkäpään puhumaan,kyllä naiset puhuen selvittelee asioita.Mut meillä ainaskaan ukko ei paljon puhu eikä pukahda jos pitäis asioita selvitellä.Mieluummin tuijottaa telkkua tai näpyttelee tietokoneen kimpussa,ja jos joskus saan hänet keittiön pöydän ääreen keskustelemaan,niin kyllä hyvin äkkiä puheen aiheet vaihtuu vaikka mitä ihmeellisimpiin vaikkapa urheiluun,ettei tarttis kyseistä asiaa käsitellä,eikä ole vuosien myötä yhtään tavat muuttuneet,muuten mukava mies,kun vaan oppis keskustelemaan asioista,ne kun usein selviäis puhumalla.


    • Viisaan ääni

      Aina puhutaan härkämiehistä, ja he itse kuinka pitää ottaa heidät huomioon olla alamainen. Hyväksyä heidän erakkohäviämiset, matkat, muut tekemiset ja olla hienotunteinen. Muttta herra härkä on hellunen. Suurimman ajan tuppisuu häviää omaan maailmaan ei saa häiritä, On loukkaantunu jos häiritään väärällä hetkellä. Mutta ironista on se, kun hän päättää että ollaan yhessä sul on 5minsaa aikaa olla valmiina herra härälle vaikka teatteriin ehotta tai jonnekki. Matkalle. Ei kysytä saatko lapset jonnekkin. Mutta herra härkä, ja hänen lapsensa ne ja heidän vaatimukset on ykkönen. Nainen herra härälle on käyttökalu kaikkeen seksistä olemiseen silloon kun herra härkää huvittaa. Siis niin kivikautinen ukko kun olla voi yleensä tai aina vielä ylipainonen huonokuntoinen. Jos pyytää ulos menemme syömään oluelle, ja herra härkä häviää kotiin koska hän sai sen mitä halusi ensin seksiä sitten ruuan, ja oluen siinähän meni hänen kallista aikaa jo 3tuntia, vaikka koti tyhjä ei lapsienhoitoviikonloppu. Ehdotukset alkaa oleen mitä ihmeellisempi kun suhde etenee. Välillä kaikki tai ei mitään. Sitten kun yrittää alkaa sanoo me tapailemme emme seurustele en ole sun mieskaveri. Sitten taas kuukauden päästä kaikki tai ei mitään. Tulee kyllä pöhlö olo. Alkaa miettii onko tuo ollenkaan ihminen vai hyväskikäyttäjä. Elkää edes alatko hyvät naiset tommoseen. Katsokaa pari kuukautta. Takaan että se jatkuu vielä kolmantena vuotenaki samaa jaarittelemista sen takia että herra härkä on laiska haluaa vain omia nautintoja.. Siitä tehty jokin status pitää ymmärtää häntä. Hänessä on paljon hyvää ykkönen rakastelu tekee kunnolla mut harvoin hyvin harvoin. Elä elkää menkö syvälle nauttikaa pitäkää naiset silti vararakastaja. Varsinkin eronneet härät. Valehtelvat heillä lapsiviikonloppu. Kun menet ottaa selvää kuinkas ollakaa voi herra härkä rillutella viikonlopun maan ääris, ja ottaa vasta sunnuntaina yhteyttä kun haluaa rapulapanon. Häneen voi luottaa ettei vieraissa käy mutta häipyy. Vietät monia viikonloppuja yksin jos otat herra härän....Tämä karsea totuus herra härästä. Nauttikaa hänestä mutta älkää roikkuko. Laittakaa oma elämä niin että kuljette nautitte, ja ottakaa herra härkää silloin harvoin, kun hän haluaa, ja vain hyvät naiset elämänne kostukkeeksi.;-)

      • Järjen ääni

        Onneksi älysin tuon kaiken jo kauan sitten!
        Elämä onkin ihanaa juuri siksi ja siitä huolimatta.


      • Tuttuakin tutumpaa

        Hei Viisaan ääni.
        Missä herra härkäsi asuu? Kuulostaa tutulta, aivan kuin minun joskus tuntemani herra härkä. Erakko katoamiset,rakastelu, harvat panot, oudot ehdotukset, huonokuntoinen, ollaan ei olla, lapset...Ihan kuin mun entisestä elämästäni.


      • Härkätär

        Kylläpä osasit hyvin kuvata herra härkää, just tota se on ollut meidänkin suhde jo melkein kolme vuotta ! mutta alan jo oppia eli otan kaiken siitä hetkestä aina irti milloin "herralle" sopii olla kanssani ja muuten elän omaa elämääni.


      • Simart

        Kuullostaa liiankin tutulta!!! Minun ihana täydellinen rakastava härkämieheni teki temppunsa just jouluaaton aattona.... Tutustuimme muutama kuukausi sitten ja se lähti alusta lähtien täysillä,salama rakastuminen...Hän vannoi rakkautta ja sitä,kuinka tärkeä hänelle olinkaan. upeaa seksiä... Reilu kuukausi sitten hänellä oli lastenhoitovuoro (edellisen liiton lapset) kävi selväksi,että ryyppäsi veljiensä kanssa koko vkon lopun... Pyysi anteeksi,kun ei kertonut,halusi mennä vain kavereitten kanssa rentoutumaan,eikä uskaltanut ilmoittaa,etten loukkantuisi. sen jälkeen oli taas taivaallista seksiä ja vain hyviä hetkiä, ei mitään riitoja koskaan. Kunnes koitti Joulu: Karkasi viikonlopuksi taas ryyppyreissulle ja sitä kun erehdyin kysymään,että ei tullut mieleen ilmoitella? Vastauskin oli yllättäen,että tahtoo omaa aikaa,ei halua sitoutua,haluaa olla lastensa kanssa joulun(mikä on ihan ymmärrettävää),Haluaa miettimis aikaa, eikä tiedä mitä haluaa?? Samaan hengenvetoon kerrotaan,että suhteessamme ei ole mitään vikaa, kaikki menee liiankin hyvin,Rakastaa minua,mutta haluaa sitä omaa aikaa... omaa aikaa oli kuitenkin aika paljon,sillä viikot oltiin eri paikkakunnilla. Viikonloppuisin oltiin työaikojen vuoksi vain yöt yhdessä... Sitten lisää vielä siihen,että haluaa seurustella kunnolla (vaikka haluaa omaa aikaa ja ei sitoutumista) OTA TÄSTÄ NYT SELVÄÄ
        Että tälläisen Joululahjan minä sain tänä Jouluna Ihanalta ja rakkaalta härkämieheltäni.
        -itsekkin härkä


      • ITsekin härkä
        Simart kirjoitti:

        Kuullostaa liiankin tutulta!!! Minun ihana täydellinen rakastava härkämieheni teki temppunsa just jouluaaton aattona.... Tutustuimme muutama kuukausi sitten ja se lähti alusta lähtien täysillä,salama rakastuminen...Hän vannoi rakkautta ja sitä,kuinka tärkeä hänelle olinkaan. upeaa seksiä... Reilu kuukausi sitten hänellä oli lastenhoitovuoro (edellisen liiton lapset) kävi selväksi,että ryyppäsi veljiensä kanssa koko vkon lopun... Pyysi anteeksi,kun ei kertonut,halusi mennä vain kavereitten kanssa rentoutumaan,eikä uskaltanut ilmoittaa,etten loukkantuisi. sen jälkeen oli taas taivaallista seksiä ja vain hyviä hetkiä, ei mitään riitoja koskaan. Kunnes koitti Joulu: Karkasi viikonlopuksi taas ryyppyreissulle ja sitä kun erehdyin kysymään,että ei tullut mieleen ilmoitella? Vastauskin oli yllättäen,että tahtoo omaa aikaa,ei halua sitoutua,haluaa olla lastensa kanssa joulun(mikä on ihan ymmärrettävää),Haluaa miettimis aikaa, eikä tiedä mitä haluaa?? Samaan hengenvetoon kerrotaan,että suhteessamme ei ole mitään vikaa, kaikki menee liiankin hyvin,Rakastaa minua,mutta haluaa sitä omaa aikaa... omaa aikaa oli kuitenkin aika paljon,sillä viikot oltiin eri paikkakunnilla. Viikonloppuisin oltiin työaikojen vuoksi vain yöt yhdessä... Sitten lisää vielä siihen,että haluaa seurustella kunnolla (vaikka haluaa omaa aikaa ja ei sitoutumista) OTA TÄSTÄ NYT SELVÄÄ
        Että tälläisen Joululahjan minä sain tänä Jouluna Ihanalta ja rakkaalta härkämieheltäni.
        -itsekkin härkä

        Jopa oli kuin minun suustani tuo kirjoitus,, sillä erolla että minun härkäni ei ota viinaa pisaraakaa, mutta kaikki muu oli aivan samaa. Sanoo että haluaa olla yksin ja onkin jossain muualla?Yhteiset hetket ovat "taivaallisia" kuiteskin meillä.


      • Viisaan ääni
        Tuttuakin tutumpaa kirjoitti:

        Hei Viisaan ääni.
        Missä herra härkäsi asuu? Kuulostaa tutulta, aivan kuin minun joskus tuntemani herra härkä. Erakko katoamiset,rakastelu, harvat panot, oudot ehdotukset, huonokuntoinen, ollaan ei olla, lapset...Ihan kuin mun entisestä elämästäni.

        Alkaa V kirjaimella paikkakunta ja rannikolla. Läpeensä kieroilija. 3vuotta tutkittua salapoliisitytötä. Ihan huvikseni lopuksi tutkin. Mietin kuinka joku ihminen mies 2m ja 130kg voi olla noin raukkis, ja itteensä täynnä. Naamaki kun haloolla tehty. Vyötärö 2m .. itsevarma maailmanmies.


      • tuttuakin tutumpaa
        Viisaan ääni kirjoitti:

        Alkaa V kirjaimella paikkakunta ja rannikolla. Läpeensä kieroilija. 3vuotta tutkittua salapoliisitytötä. Ihan huvikseni lopuksi tutkin. Mietin kuinka joku ihminen mies 2m ja 130kg voi olla noin raukkis, ja itteensä täynnä. Naamaki kun haloolla tehty. Vyötärö 2m .. itsevarma maailmanmies.

        ...No ei sattunut sama härkä...taitaa vaan useilla olla samanlaista omituista käytöstä.Kiva kun vastasit, ei jää vaivaamaan...


      • tuttuakin tutumpaa
        tuttuakin tutumpaa kirjoitti:

        ...No ei sattunut sama härkä...taitaa vaan useilla olla samanlaista omituista käytöstä.Kiva kun vastasit, ei jää vaivaamaan...

        Minä tiedän että sattuu oleen. Onko sattumaa että meitä kolme naista parhaimmat ystävykset olemme, ja kaikilla herra härkä ja noin käyttäytyvät. Ei enää sattumaa vaan todellinen juttu.


      • -oo
        Simart kirjoitti:

        Kuullostaa liiankin tutulta!!! Minun ihana täydellinen rakastava härkämieheni teki temppunsa just jouluaaton aattona.... Tutustuimme muutama kuukausi sitten ja se lähti alusta lähtien täysillä,salama rakastuminen...Hän vannoi rakkautta ja sitä,kuinka tärkeä hänelle olinkaan. upeaa seksiä... Reilu kuukausi sitten hänellä oli lastenhoitovuoro (edellisen liiton lapset) kävi selväksi,että ryyppäsi veljiensä kanssa koko vkon lopun... Pyysi anteeksi,kun ei kertonut,halusi mennä vain kavereitten kanssa rentoutumaan,eikä uskaltanut ilmoittaa,etten loukkantuisi. sen jälkeen oli taas taivaallista seksiä ja vain hyviä hetkiä, ei mitään riitoja koskaan. Kunnes koitti Joulu: Karkasi viikonlopuksi taas ryyppyreissulle ja sitä kun erehdyin kysymään,että ei tullut mieleen ilmoitella? Vastauskin oli yllättäen,että tahtoo omaa aikaa,ei halua sitoutua,haluaa olla lastensa kanssa joulun(mikä on ihan ymmärrettävää),Haluaa miettimis aikaa, eikä tiedä mitä haluaa?? Samaan hengenvetoon kerrotaan,että suhteessamme ei ole mitään vikaa, kaikki menee liiankin hyvin,Rakastaa minua,mutta haluaa sitä omaa aikaa... omaa aikaa oli kuitenkin aika paljon,sillä viikot oltiin eri paikkakunnilla. Viikonloppuisin oltiin työaikojen vuoksi vain yöt yhdessä... Sitten lisää vielä siihen,että haluaa seurustella kunnolla (vaikka haluaa omaa aikaa ja ei sitoutumista) OTA TÄSTÄ NYT SELVÄÄ
        Että tälläisen Joululahjan minä sain tänä Jouluna Ihanalta ja rakkaalta härkämieheltäni.
        -itsekkin härkä

        se on semmonen asia että kun härkä haluaa omaa aikaa niin sillä on sutinat päällä, eli vieraissa käy. Härkänä tämän asian tiedän ja voin vaikka vannoa.


    • Härkätär

      Just joo, se on tuota ! Olen itse härkä ja miesystäväni on myös härkä ja tämä on yhtä vuoristorataa !!!! On herkkiä hetkiä ja sitten on niin hiljaa ja etäinen kuin ei häntä olisikaan?? Tätä on kestänyt jo melkein kolme vuotta, mutta vaihtaisi en sitä miestä !!Miestä kannattaa rakastaa, on se sen väärti !

      • Sekasin

        Joo se on ku härkämies saapuu huoneeseen niin kaikki pysähtyy ja polla himmenee.Se on niin hurmaava,mut ihanuuden jälkeen voikin repiä hiukset päästä kun kylmyys saapuu.Kyll on niin kyyti kylmää ettei käsitä miten jostain ihanasta voi löytyä tollasta henkistä julmuutta.auts!


      • ehkä huomenna

        Härkä miestä ei sitten käskytetä eikä pompoteta sen olen tullut huomaamaan, ollaan aivan hänen ehdoillaan,,hän menee ja tulee, mutta uskollinen hän on, ainaskin sanoo niin ja uskon häntä.Härkä mies on sitoutumis kammoinen, laskee lähelleen ja ottaa sitten etäisyyttä, sellaista sahaus liikettä.


      • monta kokenut
        ehkä huomenna kirjoitti:

        Härkä miestä ei sitten käskytetä eikä pompoteta sen olen tullut huomaamaan, ollaan aivan hänen ehdoillaan,,hän menee ja tulee, mutta uskollinen hän on, ainaskin sanoo niin ja uskon häntä.Härkä mies on sitoutumis kammoinen, laskee lähelleen ja ottaa sitten etäisyyttä, sellaista sahaus liikettä.

        leikitään hyvää miestä mutta monta naista on yhtä aikaa, on sitten aviossa tai ei, osaavat hyvin narrata aviovaimojaan, ei ikinä härkää.


      • Hui
        ehkä huomenna kirjoitti:

        Härkä miestä ei sitten käskytetä eikä pompoteta sen olen tullut huomaamaan, ollaan aivan hänen ehdoillaan,,hän menee ja tulee, mutta uskollinen hän on, ainaskin sanoo niin ja uskon häntä.Härkä mies on sitoutumis kammoinen, laskee lähelleen ja ottaa sitten etäisyyttä, sellaista sahaus liikettä.

        Kykeneeköhän härkämies rakastamaan oikeasti rakastamaan toista ihmistä kun harrastaa tota...öö sahausta.Aikamoinen johtaja.Mä oon vaan törmänny heikkoihin härkiin jotka hakee apua multa ja sit ku on tarpeeks paijattu,voikin olla taas normaali vahva kylmä itsensä..huokaus.


      • jaksanko
        monta kokenut kirjoitti:

        leikitään hyvää miestä mutta monta naista on yhtä aikaa, on sitten aviossa tai ei, osaavat hyvin narrata aviovaimojaan, ei ikinä härkää.

        Tiedän, tiedän, minunkin härällä on ainaskin kolme naista joita hän käy " hoitamassa"Ei voi muuta kuin yhtyä teidän mielipiteisiinne, just tommonen on härkä mies,, ei koskaan enää härkämiestä tämän jälkeen!!


      • härän melkein puoliso
        Hui kirjoitti:

        Kykeneeköhän härkämies rakastamaan oikeasti rakastamaan toista ihmistä kun harrastaa tota...öö sahausta.Aikamoinen johtaja.Mä oon vaan törmänny heikkoihin härkiin jotka hakee apua multa ja sit ku on tarpeeks paijattu,voikin olla taas normaali vahva kylmä itsensä..huokaus.

        Joo, ihmettelen tuota härän tunne tasoa. Kyllä se tykkää kun sitä paijataa ja kehutaan, mutta siltä ei tule sitten lypsämälläkään hyvää sanaa toiselle. Juttu on näin.Joskus on paljonkin sille puhumista ,suorin sanoin, mutta kuinkas siinä taas kävikään,, eihän siinä ollut sellaista tilaisuutta että olis voinut ottaa "sellaiset" asiat esille, oli niin hurmaavaa,,ja kun härkämies on pois näköpiiristä, ei siitä taas kuulu mitään???ja hänen ehdoillaan mennään taas eteenpäin???


      • banaanitoffee
        härän melkein puoliso kirjoitti:

        Joo, ihmettelen tuota härän tunne tasoa. Kyllä se tykkää kun sitä paijataa ja kehutaan, mutta siltä ei tule sitten lypsämälläkään hyvää sanaa toiselle. Juttu on näin.Joskus on paljonkin sille puhumista ,suorin sanoin, mutta kuinkas siinä taas kävikään,, eihän siinä ollut sellaista tilaisuutta että olis voinut ottaa "sellaiset" asiat esille, oli niin hurmaavaa,,ja kun härkämies on pois näköpiiristä, ei siitä taas kuulu mitään???ja hänen ehdoillaan mennään taas eteenpäin???

        Siinä ei sitten härkä taida olla palavasti rakastunut kun ei hyvää sanaa sano. Rakastunut härkä kyllä kertoo mitä miettii mutta jos tunteet kuolleet niin mitä sitä valehtelemaan. Jättää mieluummin sanomatta sellaiset asiat kuin puhuu valheellisesti.


    • kuin todeta

      ... että kaikki mitä tässä on kirjoitettu, on totta. Suorastaan naurattaa.

      Kiitos kaikille kirjoittajille, pelastitte mun päivän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      455
      3313
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      426
      3056
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2839
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2192
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2030
    6. 177
      1399
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      80
      1199
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe