Ajelen vanhalla Audi satasella vuodelta 1987.
Mittarilukema on 620000 km.
Ei vieläkään koneremonttia. Viisipyttyinen tikittää kuin sveitsiläinen kello!
Ei koskaan ruosteremppoja.
Mikä parasta, autossa ei ole ruostetta oikein missään. Täyssinkitty koppa hyvin suunnitelluilla peltisaumoilla ja valmistuksen yhteydessä tapahtuvine kuumavahaupotuksineen.
Jos ihmiset tekisivät järkeviä autovalintoja, ei tällaista ruostepalstaa tarvittaisi lainkaan.
Audi 100 vm. -87
4
1164
Vastaukset
- Audi 100
mallia -91.Ei ruostepilkkuakaan missään.Mutta tällä onkin ajettu vasta 240 000km. eli on vielä sisäänajossa.
- Jepjepjep
Mutta hieno auto Audi 100 oli/on. Aikanaan 88-89 oli lähellä, ettei tullut hankittua...
- kauko.j
sinun audisi pohjassa on paksu "kuminen" massa joka saa näyttämään pohjan ruosteettomalta mutta sen alla voi olla ihan mitä vaan koska se massa on niin paksu ettei sen läpi näy mikään ruoste. onhan audit toki parempia ku muut mutta jos jostain pääsen sen massan alta ruostuminen alkuun niin sitä ei voi pysäyttää ilman massan irrottamista. muuten ne on olleet aika ruosteettomia!
- ftiolvf
Oma entisemme on vielä ajossa ja taitaa miljoona jo lähestyä. Ei siinä kyllä ruostetta näy ja tuskin onkaan, sillä olisihan se jo tuossa ajassa läpi tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941