kertokaahan tämmösestä parista???? ;)
kannattaako,,,,
oinasN+leijonaM
4
1069
Vastaukset
- yhdessä vuodesta -77
Jep, olen se oikku lady ja tapasin ton jellonani v.-77. Olin silloin 16v. Hän 21. Yhdessä tässä ollaan oltu jo 30v. Joista naimisissa 25v. Lapsia 3, kaikki jo omillaan. Koirakin jo 13v ;)
No, onhan tää kestänyt.. (kaksi sisukasta merkkiä?) Erimielisyyksiä on. Mutta myös hyvin paljon yhdistäviäkin tekijöitä.
Meillä ainakin minä olen tunteellisempi.
Mies käytännöllisempi. - O-N&L-M
L-M hallitsee ja ihannoi O-N järjestelmällisyyttä. Tiukkaa ja kireätä yhdessäoloa. Helpomalla varmaan pääsisi esim. Rapu-M kanssa.
Mietteissä pistää parin vuoden suhde katkolle??- rapumiestä
En koskaan ole tullut toimeen rapumiesten kanssa, heissä jotain todella outoa...ei mene jakeluun heidän ajatusmaailmansa...olen oinasnainen.
- OInaS (N)**
itse olen seurustellut leijonan kanssa 4,5 vuotta ja voin kokemuksesta sanoa että kannattaa.. lisäksi kuulin tuttavaltani joka on ennustaja, että tämä onkin yksi parhaimmista yhdistelmistä, omassa suhteessani ei ole ollut erityisempiä valtataisteluita, kannattaa kuitenkin varoa ettei leijona muutu kissanpennuksi sarvia säikähtäessään, sillä niin usein käy vaikka se uskomattomalta kuulostaakin.., silloin oinas naisen kiinnostus alkaa hiipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418