dekadekadekade

vaimikä

Viimepäivien viestimäärän perusteella voisi olettaa, että Jaguar on yksi maamme yleisimmistä automerkeistä. Mutta kuten tiedämme, näin ei ole. Ja kun viesteistä lähes kaikki ovat asiattomia, niin kateuttahan sen oikeasti täytyy olla.

Jos minulla olisi Jaguar, olisin ylpeä moisesta viestiryöpystä ja tunnekuohusta - siitäkin huolimatta että yksi ja sama pikkupoika on kirjoittanut yli puolet viesteistä :)

10

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaa

Jos minulla olisi Jaguar, ei kun rahaa, minulla varmaan olisi jaguaari---

tai jotain muuta...

• ja pikkupoika

Kaikki olisi hyvin, jos se pikkupoika olisi kirjoittanut ne asiattomat viestit. Mutta ei.

• hm.....

eli kirjoittaja oli lapsellinen aikuinen? Niin ja kateellinenkin vielä :)

• ei-lapsellinen?
        hm..... kirjoitti:

eli kirjoittaja oli lapsellinen aikuinen? Niin ja kateellinenkin vielä :)

Vai oliko hän kasvatusta ja sivistystä vaille jäänyt, ja siksi moukkamaisesti rehvasteleva aikuinen, joka ajaa - monen mielestä valitettavasti - Jaguarilla?

Ja tämä paikoin asiallisessakin (?) Jaguar-keskustelussa korostuva kateellisuus-hokema on karkaamassa jo itseimartelun puolelle. Kun oletetun kateuden kohde itse arvioi häntä kohtaan tunnetun kateuden syytä, määrää ja laatua, tietolähde ei kenties ole paras mahdollinen. :)

• löytyi lisää
        ei-lapsellinen? kirjoitti:

Vai oliko hän kasvatusta ja sivistystä vaille jäänyt, ja siksi moukkamaisesti rehvasteleva aikuinen, joka ajaa - monen mielestä valitettavasti - Jaguarilla?

Ja tämä paikoin asiallisessakin (?) Jaguar-keskustelussa korostuva kateellisuus-hokema on karkaamassa jo itseimartelun puolelle. Kun oletetun kateuden kohde itse arvioi häntä kohtaan tunnetun kateuden syytä, määrää ja laatua, tietolähde ei kenties ole paras mahdollinen. :)

pikkupoikia

• kommentti!
        löytyi lisää kirjoitti:

pikkupoikia

"Lisää pikkupoikia"?
        Älyllisesti viiltävä, vastaansanomaton ja tyhjentävä kommentti, joka sopii uljaasti tyyliisi!
        Olet sivistyneiden, keskustelevien jaguaristien aatelia. Ilman näitä viihdyttäviä sivalluksiasi tämä keskustelu olisi perin ontto ja sisällötön.
        Kiitos, että ylläpidät täällä ns. aikuisen otteen!

• Sehän osui ja upposi
        kommentti! kirjoitti:

"Lisää pikkupoikia"?
        Älyllisesti viiltävä, vastaansanomaton ja tyhjentävä kommentti, joka sopii uljaasti tyyliisi!
        Olet sivistyneiden, keskustelevien jaguaristien aatelia. Ilman näitä viihdyttäviä sivalluksiasi tämä keskustelu olisi perin ontto ja sisällötön.
        Kiitos, että ylläpidät täällä ns. aikuisen otteen!

Ja lopeta omiin viesteihisi vastailu.

• mitäh?
        Sehän osui ja upposi kirjoitti:

Ja lopeta omiin viesteihisi vastailu.

Sivallukset jatkuvat ja taso pysyy totutun korkeana.
        Siis mikä osui ja upposi? Ja kuka vastailee omiin viesteihinsä?
        Jos katsoisit viestiketjua ajan kanssa uudelleen. Lainausmerkein erotetaan - ja nyt tulee uutta tietoa - lainaus.
        Ollaan näemmä ihan alkeissa menossa...

• tämän palstan
        mitäh? kirjoitti:

Sivallukset jatkuvat ja taso pysyy totutun korkeana.
        Siis mikä osui ja upposi? Ja kuka vastailee omiin viesteihinsä?
        Jos katsoisit viestiketjua ajan kanssa uudelleen. Lainausmerkein erotetaan - ja nyt tulee uutta tietoa - lainaus.
        Ollaan näemmä ihan alkeissa menossa...

kuolettamaan. Jouluja vaan. Toivottavasti pukki tuo edes kuvan Jaggesta.

• sanottu

Olen kyllä itsekin tätä samaa epäillyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe