Viimepäivien viestimäärän perusteella voisi olettaa, että Jaguar on yksi maamme yleisimmistä automerkeistä. Mutta kuten tiedämme, näin ei ole. Ja kun viesteistä lähes kaikki ovat asiattomia, niin kateuttahan sen oikeasti täytyy olla.
Jos minulla olisi Jaguar, olisin ylpeä moisesta viestiryöpystä ja tunnekuohusta - siitäkin huolimatta että yksi ja sama pikkupoika on kirjoittanut yli puolet viesteistä :)
dekadekadekade
10
962
Vastaukset
- rahaa
Jos minulla olisi Jaguar, ei kun rahaa, minulla varmaan olisi jaguaari---
tai jotain muuta... - ja pikkupoika
Kaikki olisi hyvin, jos se pikkupoika olisi kirjoittanut ne asiattomat viestit. Mutta ei.
- hm.....
eli kirjoittaja oli lapsellinen aikuinen? Niin ja kateellinenkin vielä :)
- ei-lapsellinen?
hm..... kirjoitti:
eli kirjoittaja oli lapsellinen aikuinen? Niin ja kateellinenkin vielä :)
Vai oliko hän kasvatusta ja sivistystä vaille jäänyt, ja siksi moukkamaisesti rehvasteleva aikuinen, joka ajaa - monen mielestä valitettavasti - Jaguarilla?
Ja tämä paikoin asiallisessakin (?) Jaguar-keskustelussa korostuva kateellisuus-hokema on karkaamassa jo itseimartelun puolelle. Kun oletetun kateuden kohde itse arvioi häntä kohtaan tunnetun kateuden syytä, määrää ja laatua, tietolähde ei kenties ole paras mahdollinen. :) - löytyi lisää
ei-lapsellinen? kirjoitti:
Vai oliko hän kasvatusta ja sivistystä vaille jäänyt, ja siksi moukkamaisesti rehvasteleva aikuinen, joka ajaa - monen mielestä valitettavasti - Jaguarilla?
Ja tämä paikoin asiallisessakin (?) Jaguar-keskustelussa korostuva kateellisuus-hokema on karkaamassa jo itseimartelun puolelle. Kun oletetun kateuden kohde itse arvioi häntä kohtaan tunnetun kateuden syytä, määrää ja laatua, tietolähde ei kenties ole paras mahdollinen. :)pikkupoikia
- kommentti!
löytyi lisää kirjoitti:
pikkupoikia
"Lisää pikkupoikia"?
Älyllisesti viiltävä, vastaansanomaton ja tyhjentävä kommentti, joka sopii uljaasti tyyliisi!
Olet sivistyneiden, keskustelevien jaguaristien aatelia. Ilman näitä viihdyttäviä sivalluksiasi tämä keskustelu olisi perin ontto ja sisällötön.
Kiitos, että ylläpidät täällä ns. aikuisen otteen! - Sehän osui ja upposi
kommentti! kirjoitti:
"Lisää pikkupoikia"?
Älyllisesti viiltävä, vastaansanomaton ja tyhjentävä kommentti, joka sopii uljaasti tyyliisi!
Olet sivistyneiden, keskustelevien jaguaristien aatelia. Ilman näitä viihdyttäviä sivalluksiasi tämä keskustelu olisi perin ontto ja sisällötön.
Kiitos, että ylläpidät täällä ns. aikuisen otteen!Ja lopeta omiin viesteihisi vastailu.
- mitäh?
Sehän osui ja upposi kirjoitti:
Ja lopeta omiin viesteihisi vastailu.
Sivallukset jatkuvat ja taso pysyy totutun korkeana.
Siis mikä osui ja upposi? Ja kuka vastailee omiin viesteihinsä?
Jos katsoisit viestiketjua ajan kanssa uudelleen. Lainausmerkein erotetaan - ja nyt tulee uutta tietoa - lainaus.
Ollaan näemmä ihan alkeissa menossa... - tämän palstan
mitäh? kirjoitti:
Sivallukset jatkuvat ja taso pysyy totutun korkeana.
Siis mikä osui ja upposi? Ja kuka vastailee omiin viesteihinsä?
Jos katsoisit viestiketjua ajan kanssa uudelleen. Lainausmerkein erotetaan - ja nyt tulee uutta tietoa - lainaus.
Ollaan näemmä ihan alkeissa menossa...kuolettamaan. Jouluja vaan. Toivottavasti pukki tuo edes kuvan Jaggesta.
- sanottu
Olen kyllä itsekin tätä samaa epäillyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875