Tammikuussa 08 syntyvälle tytölle nimeä etsitään, Mitä mieltä nimestä Lumi Tuulikki tai Lumi Talvikki?
Ehdotelmia sais laittaa!
Lumi Tuulikki
13
597
Vastaukset
- ellie25
Lumi Tuulikki on parempi...Lumi Talvikki menee vähän liian "talvimaiseksi"...jos näin voi sanoa.
Lumi on kaunis nimi =) - Kukkakimppu I
Lumi Tuulikki on kaunis yhdistelmä. Samoilla linjoilla olisi myös Tuuli Lumikki, mutta Lumi Tuulikki sointuu paremmin.
Lumi Talvikki on tårta på tårta.- nimimerkki...
Talvikki on kasvi, joten ei mielestäni ole lainkaan lumeen liittyvä sana, vaikka sen alkuosa onkin talvi. Minä pidän kaikista kasvietunimistä; tyttö on kuin kukka ja hän voi ottaa kyseisen kukan jonkinlaiseksi "voimakasvikseen" ja symbolikseen.
- Jilla
Lumi Tuulevi olisi vallan ihana nimi. :)
- Täti
Lumi Tuulikin kannalla minäkin :)
- Treenu
...
- parempi...
Ehdottaisin mieluummin nimeksi Lumi Tuulia. Itse en pidä nimistä, joissa on lopussa -kki. Ne sopivat mielestäni paremmin esim. lehmälle, kuten Mansikki.
- Heinä Sirkka
Entä jos tyttärenne avioituu aikanaan vaikka Tuisku tahi Linna -sukunimen omaavan nuorukaisen kanssa, ja perinteisesti miehen sukunimen tahtoopi ottaa hän? Niin on rattoisaa hänellä työskennellä vaikkapa asiakaspalvelutehtävissä; -"Lumi Linna täältä Lapin Iglukylästä päivää, valitettavasti kaikki iglumme ovat varattuja, vain lumilinnaan mahtuu..."
- Ap.
Lumi Tuulikki on yhä ykkösenä. Kiitos vastanneille ja hyvää joulumieltä!
- Lumi-Kukan onnellinen äiti
Minun tyttöni on Lumi-Kukka
- Lumenluoja5
Niinkö
- ?? ?? ??
Minun tyttöni on Lumi-Aura
- Anonyymi
Mun nimi on Lumi-Tuulikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037