ihanaa sunnuntaita.
jälleen kerran nähtiin että internet yhteydessä kaapelin kautta on vakavia puutteita ja että niitä puutteita ei saada korjatuksi.
minulla on DNA kaapeli ja zyxelin ikivanha langallinen päätelaite, operaattorilta sanotaan että vika on siinä zyxelissä mutta minä en sitä usko sillä ostin sen juuri markantalon varastosta.
pitääkö toivoa joulupukilta uutta modeemia vai mitä?
kaapeli poikki päivittäin
2
657
Vastaukset
- giga-antti
kannattaa ehdottomasti toivoa uutta modeemia ja toivoa jopa että pukki tulee aikaisemmin kuin vasta aattona ettei sinun tarvitse kärsiä zyxelin ongelmista.
gigantista saat halpoja motorolan modeemeja, eikä niitä oteta mistään varastosta vaan suoraan hyllyltä tosin hyvin pölysiltä hyllyiltä :)- emin
markantalo ja gigantti on samaa tuoteketjua jotenka samallaista tusina rihkamaa niissä myydään. mutta gigantissa on sentään asiantuntevat myyäjät. menin markantalosta ostamaan kertaalleen thomsonin modeemin.
modeemi näytti ulkoapäin ihan toimivalta ja siistiltä, markantalon myyjä sanoi että modeemi seinään ja yhteys toimii.
eipä alkanut thomsoni pelittää ja vein sen takaisin liikkeeseen sanoen että se on rikki.
sain uuden modeemin tilalle ja sama homma ettei se toiminut.........
jälleen takaisin markantaloon valittamaan, mutta tälläkertaa myyjät olivat jopa ihmeissään että miksi ei toimi....
sanoin aika kylmästi että teidän vehkeet ovat paskoja jo luonnostaan...
sitten menin gigantista ostamaan modeemin ja siellä myyjä sanoi että modeemin mac.osoite pitää ilmoittaa operaattorille, siis tälläistä asiaa eivät markantalossa tienneet.
teinpä sitten asiasta selvitys pyynnön markantaloon. katsotaan miten asia edistyy.
tämä tapahtui viime torstaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408