vesimies nainen

far70

kertokaahan naiset et ku melkeen kaikki teidän merkin naiset on todella ihania ja fiksuja ja teissä on jotain ihmeellista mut kun teihin ei oikeen taho millään lailla saaha kontaktia vaikka kokeilee kaikki temput lepertelyn ja sit haastamalla vakavaan jutusteluun niin näytätte aina välinpitämättömiltä millä keinon teidänki huomion sais käännettyä

12

5220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies nainen.

      Kertomalla ja osoittamalla aidon oikeasti tunteistasi. Tylsimyksiä en huomaa tai sitten kyllästyn heihin nopeasti. sen toisen pitää ns."kolahtaa". ;)

    • kauppaneuvoksetar

      Vesimiesnainen ei pidä korostetusta lepertelystä eikä tungettelusta,ei imartelusta.hän itsekin tietää mitä on ja mitä ei.
      Totta vesimies on poissaolevan näköinen ja onkin
      kenties ihan muualla hyvin usein vaikka on seurassa.
      Mutta jos hän suostuu treffeille kanssasi useamman
      kuin yhden kerran on hän takuulla kiinnostunut.
      Jollet ole päässyt treffeille lepertelemällä niin
      kysy ihmeessä suoraa ja aidosti ,muttä älä vain
      yritäkään heti mitään liian romanttista,hän lähtee karkuun ja peruu treffit.Taputa mieluummin vaikka
      olkapäälle...oli hauska nähdä tai jotain...nähdään.
      Rakkaus on kuin varjo,jos ajat sitä takaa,se pakenee mutta jos pakenet se ajaa sinua takaa.
      Tämä pätee jossainmäärin vesimisnaiseen.
      Kyllä hän myös odottaa miehen tajuavan itsekin,koska voi käydä käsiksi..hän ei sitä tee.
      Vesimiesnainen ei keräile suhteita eikä ole petollinen,mutta suuremassa seurassa häneen on vaikea tutustua.Treffeillä hän on romanttinen,
      tai ainakin romanttisempi.

      Vesimiesnainen - vupsimallia 48

      • kuin, myös.

        Olipa osuvasti sanottu,tuo kaikki oli minusta kirjoitettu.
        Onkai tässä jo uskottava tähtimarkkeihin.
        Jään ihmettelemään......


      • minva1

        Tosi kuin vesi...


    • Isabella

      Teit oikean analyysin. Älä silti menetä toivoasi. Vesimiesnaisena ainakin minä sytyn tilanneherkistä, oivaltavista älymiehistä :) Brittiläinen tilannekomiikka puree. Hellä, mutta päättäväisin ottein etenevä mies saa minut syttymään...

      • Pitää paikkansa

        Näin on.


    • toimii vesimiesnaiseen

      ainakin minuun! Pitää olla herkänoloinen, hiljaisenpuoleinen kaveri. Ei tosiaan saa olla liian tungetteleva, vaan pikkuhiljaa hiipiä lähemmäs naista. Aloittaa vaivihkaa silmäpelillä tms.

    • görl

      Niin totta kuin olla ja voi itse pidän enemmän juuri hiljaisemmist miehistä yleensä jätän yleiset naisten naurattajat suosiolla sivuun.

    • jasukki

      mä en yleensä oo kiinnostunut miehistä jotka on kiinnostunut musta.. haluan itse iskeä semmosen kun haluan eli useimmiten tyttöjen suhteen ujomman puoleisen miehen jolla on joku oikea aate josta paasaa.. liian tunteelliset miehet ei kiinnosta ja vielä pahempi jos yrittää jotakin..

    • Vesis

      Yleinen juttu, missä uskon meidän vesisten narauttavan huolella kiinnostuneita, on vaikuttaa siltä kuin emme huomaisi OLLENKAAN meihin kohdistuvaa huomiota. Mutta kyllä me se vaistotaan ja usein heti, joten pidä varasi, ettet vaan luule voivasi "rauhassa häntä seurailla" ilman miinusmerkkiä. Omasta älystäni en tiedä, mutta jos puhutaan yleisesti, että vesikset on usein älykkäitä, niin tässä tilanteessa ns. vesiksen tilannetajun nopeus on se juttu, miksi voit jäädä ns. kakkoseksi. Vesis on jo ehtinyt huomata ihailevan, yllättyneen, kiinnostuneen tj. vilkaisusi häneen itse vilkaisemattakaan sinuun, ja siitä hetkestä lähtien kello tikittää: Hän tiedostaa, että katselet, joten mitä kauemmin pysyttelet paskanjäykkänä siinä vaistomaisesti häntä huomioimassa, vesiksestä näyttää siltä, että olet ns. hänen tossunsa alla; Ettei omanarvontuntosi ole tarpeeksi korkea itsetietoiselle vesimiehelle, ettet arvosta tarpeeksi itseäsi (ja vesimiestä!), jotta tulisit vaan vierelle rennosti juttelemaan, että jänistät ja pysyt etäällä, käytät kallisarvoista aikaasi aikaansaamattomaan kyyläilyysi, kun voisit esim. ignoorata vesiksen täysin, mistä vesis pitäisi paljon enemmän kuin nolosta "pöydästään kyyläilystä" : Vesis saa niin usein ja paljon humiota tuntemattomilta, että jos joltain huomiota ei heru, sellaisessa ihmisessä on jotain "erilaista", mitä vesis AINA hakee. Tyytyväisyys, selväpäisyys, fiksuus, rentous, "oma maailma", itsessään istuminen, itsetietoisuus, luovuus, ja vielä kerran "oma maailma", itsenäisyys, ehkäpä melkein tietynlainen itseriittoisuus yhdistettynä kuitenkin nöyryyteen ja sydämellisyyteen, "erakkomaisuus", mysteerisyys, ujous, INTOHIMOISUUS, tempperamenttisuus, vahva luontainen ilmaisu, omat mielipiteet, kapinallisuus, omatoimisuus, rajojen rikkominen, normien kyseenalaistaminen, älyllisyys, mielikuvitus, itsekkyys, pohtivuus, kaikki mikä viestii että teet älyllistä tai luovaa työtä eli et ajattele vain - tai ollenkaan, mieluummin -, että "Onpa kaunis nainen" "Onpa kiehtova nainen" "Onpa kiinnostava ja erilainen nainen" (jolloin vesiksestä tuntuu, että häntä esineellistetään, mistä hän voi jopa ahdistua ja mitä hän välttää) vaan "Jahas, semmoinen tyyppi(vesis) siinä, ihan niin kuin kaikki muutkin. Ei erikoinen. Mutta se näyttää surulliselta. Haluaiskohan se puhua? Tai se näyttää iloiselta. Menempä kertomaan kuinka siitä hohkaa hyvä fiilis". Tyylikäs, ei likainen, älyllinen, itsevarma, omanlainen flirtti voi toimia ja synnyttää vesiksessä vetoa mutta se todella täytyy tehdä estoitta tai sitten herkkä poissaolevuus tms. LAY BACK, RELAX, DON'T STARE, jos katselet, sitten mene luokse sitä vesistäsi katselemaan ja kysymään jotain "outoa" (joka ei vesiksestä ole outoa), kuin ilman esittelyjä "Moi (HYMYLLÄ tai VAKAVUUDELLA, kunhan et muuta itseäsi hänen takiaan)." Ja sitten voit aidosti kiinnostuneena kysellä hänen mielipidettään jostain tai neuvoa johonkin ongelmaan ym, jotta hän "saa mietittävää", tuntee olonsa tärkeäksi, tai vastaavasti kertoa omista asioistasi, mikä aiheuttaa myös itsensä tärkeäksi kokemisen vesiksellä. Vesimies nauttii ei turhien/aitojen, hänen olemassaolostaan riippumattomien asioiden póhtimisesta , mutta myös ovelasta seksikkäästä ärsyttämisestä ja provokaatiosta tai sitten jostain sarkastisesta, ironisesta, fiksusta... Haastavasta! Vaikeasta! Kiltti vesimies arvostaa impulsiivisia, vilpittömiä (avoin vilpillisyys ystävällisyyden kera voi olla vetoavaa), käyttäytymis- ja iskurepliikkinormeja rikkovia ihmisiä, Jos vesis ei oo kiltti olet voinut esim. selvästi huomioida vain tai ensisijaisesti hänen ulkonäköään, minkä taas hän on huomannut ja mistä hän ei pidä. ERILAISIA, ERIKOISIA, IHMISIÄ, luottavaisia ihmisiä, jotka voivat puhua asioistaan ilman tutustumista, jotka ovat omia itsejään, aidosti puheliaita tai hiljaisia, aidosti eli AVOIMESTI KUNNOLLA HUOMIOIVIA tai ignooraavia, eivätkä ole "ennakkoluuloisia", ovat vesiksen ihmisiä. IHMISET JOTKA EIVÄT KIUSAANNU HILJAISUUDESTA VAAN KYKENEVÄT LUOVAAN HILJAISUUTEEN TUNTEMATTOMAN KANSSA OVAT VESIKSEN SIELUNVELJIÄ. Aidot, luonnettaan anteeksipyytelemättömät ihmiset. Mutta tosiaan TEE HYVÄ IHMINEN NIIN, että haikaile sellaisten ihmisten perään, jotka kohtelee sua lämpimästi, eikä "vaan ihanien vesisten" perään, jotka tekee tilanteesi epämukavan vaikeaksi. Jos vesis katuu kylmyyttään ja kiinnostuu susta se ettii sut. JOS vesis kiinnostuu, kun menet tekemään tuttavuutta, hän saattaa käyttäytyä todella ystävällisesti vaikka ei olisi lainkaan kiinnostunut, luotaantyöntävästi ja jopa kiukkuisesti tai varautuneesti, koska oikeasti on kiinnostunut tai niukkasanaisesti mutta kohteliaasti koska ei ole kiinnostunut. Eli tota plörinää se on, ei mitään vesiselvää vesimiehen kohalla. Älä laskelmoi tai käytä korneja lauseita tai tapoja aloittaa keskustelu tai muuta oksettavaa massaprotokollaa.

    • Vesimiesnainen89

      Aamen, Vesis. Kiitos. Tuo on just eikä melkein.

    • Raputyttönen

      Mun ihan pakko sanoa et vaikka oon rapu horoskoopiltani mutta tunnepuoleltani olen vesimies niin oon huomannut kyllä itsessäni niitä piirteitä vaikka se onkin melkeinpä täysin erilainen merkki kuin rapu. Kaikki pelimiehet yms. "limanuljaskat" ei kiinnosta pätkääkään, samoin saamattomat nörtit (sori vaan) ja just semmosesta ärsyynnyn tosi paljon jos yrittää lähestyä niin et aattelee oonpas kaunis/äkykäs nainen. Tai en oo kyl oikein kumpaakaan, heh, mut siis just se et jos mies lähestyy niin et ei oo kiinnostunut just musta, millainen mä oon ihmisenä (eli onyleensä lähinnä pilden perään...), yrittää vähänkin jotain kepulikonsteja niin ei onnistu, kammoan semmosta ihan välittömästi. Ja just se on mun mielestä tärkeää et toisen kanssa voi olla hiljaa ilman että on yhtään epämukava fiilis, niin se on hyvä juttu. Semmonen tyyppi kiinnostaa jonka kans voi keskustella oikeesti jostain kumpaakin kiinnostavasta aiheesta ja jossain on jotain erikoista/persoonallista/kiinnostavaa. Ei sen tarvii olla mitään ihmeellistä, mut sen oon kyl huomannut et jotain erikoista miehessä on hyvä olla, et kiinnostuu :). Tavallaan tuntuu vähän tyhmältä sanoa näin (koska tuntuu jotenkin leveilyltä) mut semmonen joka hukkuu massaan, kuuntelee esim. vaan jotain Cheeckiä (hyvä musamaku on mulle tärkeä!) tai on ns. tavis niin ei kiinnosta.
      Muutenkin ärsyttää kaikki miesten pokailu jutut, miksei vaan voi jutella naispuolisten kanssa jostain kiinnostavasta, ei siinä tarvii mitään myyntimieskikkoja. Mut niin, pitää sit kuitenkin olla intohimoa ja vetovoimaa, koska muuten homma on kuin kaverin kans juttelis ja oikeestaan viime aikoina oon tajunnut miten tärkee on se et myös sitä seksuaalista vetovoimaa.
      Mut joo, mies: ole kiinnostava, persoonallinen itsesi ja katso miten käy :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1277
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      317
      1170
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      970
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      958
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe