kaunistelematon horoskooppi

kalat xD

KALAT

Kalat ovat yleensä rapajuoppoja, narkkareita ja työttömiä. He esittävät loppuun asti pirteää ja sosiaalista, vaikka mieli on hautonut itsemurhaa jo viimeiset kolmetoista vuotta. Kaloista valitettavasti pidetään, sillä he keksivät aina tekemistä. Usein he keksivät tekemistä, vaikka kukaan ei ole enää edes paikalla. Kalat ymmärtävät vasta kolmen tunnin päästä, että juhlat ovat ohi. Siksi he ajautuvat masennuksissaan juomaan, koska he missasivat hyvät jatkot.

MOTTO: "Meille pääsee!"
TYÖPAIKKA: kiitä onneasi jos on
AUTO: moottoripyörä

19

4627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoja

    • HAH-HAH

      Voi Sinua pikkuista !

    • kalaukkoasi niin

      väärin,kun hänestä juopon olet saanut. Etkö tajuu, että kalaherra tarvii päivittäisen halituokion,koska hellien tunteiden purkautumattomuus aiheuttaa turhautumia ja jatkuessaan pitkään voi aikaansaada vaikka ryyppykierteen tai toisen syliin hakeutumusen. Työttömiä taas nykyään on sosiaalisäätyyn katsomatta joka merkeissä ikärasismistakin johtuen.

      • kalamies onkin

        siitä vekkuli köriläs, että nainen voi kasvattaa hänestä mieluisensa seuralaisen. Jos psykologista silmää tai tahtoa puuttuu, hänestä voi siis saada jopa kännikalan.


      • kkakaakaka

        Toi teksti oli kopioitu yheltä sivustolta, nimeltä "Kaunistelematon horoskooppi", pölvästi.


    • kalanainen 11 v.

      Ihan totta, itse olen Kalat. Feikkaan kavereille ja vanhemmil iloista ja pirteetä vaikka masentaa oikeesti ihan helkutisti. Ja kyllähän minä olen kaveriporukassa se joka keksii tekemistä. Tuon työttömyysjutun allekirjoitan kyllä, opiskelut kun ei liiemmin houkuttele. Mutta olenkos minä muka rapajuoppo ja narkkari? Tai noh, oonhan mä kuitenkin VAIN 11 v. niin mistäs sitä tietää vaikka olisinkin jotain kymmenen vuoden päästä narkkari ja/tai juoppo. Toisaalta olen myös hippiaatteen kannattaja, tuleekohan se vaikuttamaan noitten huumeitten suhteen..?

    • spinaltina

      joo, vekkulisti olet saanut kalat näyttämään.

      mutta ihan inan verran viilaisin tota: minä olen niin perusteellisesti humehia vastaan,senhän sanoo jo raptorikin =}

    • eipä yleistetä.

      Olen kalat(n), mutta kaukana kuvailemastasti tyypistä. Olen hyvin sosiaalinen ja positiivinen persoona. Minulla on hyviä ystäviä ja paljon kavereita, joihin olen aktiivisesti yhteyksissä. Ei, en ole rapajuoppo/kännikala vaikka hauskaa osaankin pitää. Kohtuus kaikessa. Lisäksi minulla on jo suunnitelmat tulevaisuuteni varalle, ja motivaatiota sekä pitkäjänteisyyttä löytyy monivuotiseen opiskeluun. Meitä on moneksi. :)

    • hurja-hilda

      Kattos, meillä kaloilla on aina niin kauheesti tekemistä, ja älyttömän hyvä mielikuvitus....

      Ja kauhee into keksiä aina jotain..

      Ei siinä kerkeiä mitään itsareita hautoo..

      Sitäpaitti, ekaks juhlitaan kunnolla, jatkot alkaa vasta sitten..

      Mikä piru laittaa toiset jatkaan, kesken hyvien juhlien, *Wirnistää*

      Muuten Moottoripyörä ei ole auto, se on kakspyöränen pyörä, josson moottori....

      • että itsaria

        voisi hautoa jopa 13 vuotta. Sehän on usein vaan hetken päähänpisto ja alkaa heti kaduttaa jälkeenpäin. Eikä se olisi omaisillekaan kivaa. Jos joku itsaria alkaa hautomaan, on vika kyllä usein syvemmällä eikä siinä aina ammattiapukaan auta.


    • Kalan lumoissa..

      Täysin totta tuo..! Mieheni horoskooppi merkki on kalat ja täytyy sanoa että tuo kuvaus on täysin totta (ainakin hänen kohdallaan). Aivan ihana, romanttinen ja huumorintajuinen ihminen, mutta itse käytännöllisenä neitsyenä en välillä voi käsittää koko ihmistä.. Kalaherraseni odottaa vieläkin että joku tulisi tarjoamaan hänelle töitä hopeatarjottimella, tai että hän löytäisi sateenkaaren toisesta päästä arkullisen kultaa.. Niin vain ei ole vieläkään käynyt. Olen suhteen alusta asti hoitanut meidän raha-asiat, ja pikku hiljaa alkaa tuntumaan kuin hakkaisin vain päätä seinään... :/

    • kalaN

      Mielestäni tuo viestisi on turhaa yleistämistä!
      Varmasti joka merkistä löytyy juoppoja, narkkareita ja työttömiä. Juoppouteen ja narkkaruuteen voi vaikuttaa paljon itse, mutta työttömäksi voi nykypäivänä joutua kuka vaan.
      Itse opiskelen ja kesät töissä, lomailuun ei ole aikaa.
      Kaikenlisäksi en todellakaan voi sanoa olevani juoppo, sillä alkoholia nautin kohtuudella ehkä 3-5 kertaa vuodessa. Minun ei tarvitse ottaa, jos muut ottavat ja voin mennä baariin selvinpäin pitämään hauskaa. Minä todella osaan pitää hauskaa selvinpäin. Totta, että monet viihtyvät seurassani ja olen erittäin sosiaalinen ihminen. Ventovieraan kanssa voin keskustella pitkäänkin erilaisista asioista maan ja taivaan väliltä. Olen ylpeä omasta sosiaalisuudesta ja iloisuudesta, joka huokuu minusta myös ulospäin. Jos olen masentunut niin sen kyllä huomaa heti ilman sanomattakin. Harvoin vain on niin että joku kuuntelisi minun murheitani, mutta minä kyllä tarjoan olkapäätäni aina ystäville, jos heillä on murheita ja haluavat purkaa tunteitaan.
      Joistakin luin että vain neitsyt osaa pitää järjestystä, mutta minun asuntoni ei ole koskaan sekaisin ja kaapit ovat järjestyksessä. Sisään tullessa ei heti uskoisi että minulla on koira ja pieni lapsi, sillä yleis siisteys pitää aina olla.
      Meitä on moneksi ja turhat yleistykset pitää mielestäni jättää pois!
      Jokainen olkoot oman itsensä herra!

      • kalanainen 96

        Ei tosta nyt kannata vetää hernettä nenää. Ei tota ees kuulu ottaa vakavasti, kuten ei horoskooppeja ylensäkään.


    • tyttötötö

      Hassu! :D

      Kaikki kalat jotka on vastaillu tähän ketjuun.. Löysin itseni teidän monen kuvailuista.. Kala N siis täällä :D

      • N 23v.

        mielenkiintoinen tulkinta :) otitko ton jostain sivustolta olis kiva käydä lukemassa myös ton ukkopahasen "hienostelematon" horoskooppi.. tunnistin tietenkin osittain itseni tuosta =) "linkki"??


    • mirbe

      kuulostaa jotenkin tutulta..
      Kivan vitsimäisesti kerrottu, tuli heti mieleen, kun jostain luin joskus, että miten eri tähtimerkit käyttäytyy humalassa.
      Sana tarkasti en muista, jotenkin näin se meni:
      Rakastaa juomista, juo omat ja kaikkien muittenkin viinat, loppu illasta tulee itku ja naapurin varattu tyyppi.
      Valitettavaa, mutta taitaa pitää paikkaansa.

      • tää oli

        jossain lehdessä tai nettisivulla on kaikista horoskoopeista tällaiset versiot, aika hauskoja :)


    • Jossuheippa

      totta ! vaikka oonkin kalat horoskoopissa, nii ei se musta juoppoa tee :D suruun juo moni muukin :) ja tulevaisuuden työ on kaukana sinisen merenrannalla drinkki kädessä.
      Kun oon surullinen, nii miks sen pitäis muille näyttää ja pilata kavereidenkin päivä :)
      Mun elämä ei oo ikinä järjestyksessä ! mut, mulle se käy tosi hyvin! Kivempaa kinastella kavereidenkans, kun makaa sohvalla, vilkuillen joskus ikkunasta ulos, ja haaveilla palmuista ja auringosta. Keskellä talvea !
      Mä juon harvoin! mut, sillon kun juon, nii siitä tietää koko kylä ! Saa kuulla aina jälkikäteen omia mokailua ja uusista poikaystävistä..

    • jk

      eikä ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2661
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1745
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      82
      1592
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1269
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      96
      1211
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      88
      1053
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      114
      1037
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe