mä menen kajaaniin inttiin 14.7.2003 , ja mulla alkaa tuntua siltä että seisoo aina kun näkee vaikka paidattomankin pojan ulkona .ja kun intissä käydään suihkussa ja muutenkin ollaan alasti ni miten pärjään.onko muita menossa ,oon jkl:stä.opiskelin ammattikoulussa ja siellä oli jo vaikeata.vastailkaa jotain!!!!!!!!!!!kiitos!!!!
miten välttää seisokki intissä
19
8320
Vastaukset
- Alikersantti
...pitäisi mennä naisten kanssa samaan tupaan? ;)Eikös siellä kajaanissa ole niitäkin nykyisin?
- kimmo
Anna seisoa vaan. Siinä sitä sitten on heroille ihmettelemista.
Jos sua kiinnostaa mailata mulle, Voitas vaikka seisotella yhdessä.
Osoite:
[email protected] - KaiPr tykkimies
Ensinnäkin, jos olet sitä mieltä että et pysty suorittamaan asepalvelusta intissä, niin mikset hae sivariksi tai totaaliksi. Intti on muutenkin raskasta niin henkisesti kuin fyysisestikin, heteroillekin, joilla ei ole mitään stondin ongelmia!!!!!! Kannattaa harkita tarkkaan, oletko valmis ottamaan sen riskin että sun homous tulee intissä julki ja siitä seuraa sulle paskaa.
Mutta jos kuitenkin päätät aloittaa intin niin tässä muutama vinkki.
Ite olen 100% hetero.
*Intissä heitetään aika paljon homo vitsejä ja huumori on muutenkin aika alapäävetoista tupakavereiden kesken. Älä missään nimessä paljasta kenellekään että olet homo, muuten sut lynkataan siellä!!! Teet sitäkautta oman palvelusajan paljon hankalammaksi, eikä komppapäälikkökään varmasti homoja mielellään katso, etenkin jos muut varusmiehet valittaa siitä eteenpäin! Saat aika helposti lähtöpassit sieltä sitäkautta!!!
*Intin normaali palveluspuku M62 on onneksi aika peittävä ja löysä, stondis ei näy vaateiden läpi.
*Palveluspuku M91 on sitten jo vähän tiukempi, paita tai mikään ei saa roikkua housujen päällä, joten jos sulla seisoo M91 alla, niin se kyllä näkyy!!!!
*Ja sitten on vielä smurffipuku, joka on intin verryttelypuku. Kannattaa hommata mahdollisimman iso verryttelypuku sielt intin pukuvarastosta, sillä sä pystyt ehkä peittämään sun seisokin jotenkin.
*Ilman paitaa ei ulkona olla, ellei ole liikuntaoppitunti ja pelata katukorista tai jalkapalloa.
*Suihkuun ei itissä ketään pakoteta, mutta sitä suositellaan ihan oman hygienian vuoksi, ei oo kiva haista siel koko ajan hielle. Suihkussa voi käydä hiljaisuuden jälkeen, jolloin muut jo nukkuu ja suihkun puolella on paljon hiljaisempaa, ei ole niin paljon porukkaa suihkussa pesemässä itseään samaan aikaan. Muutenkin kannattaa käydä suihkussa silloin kun muut menee sotkuun tai muuten vaan hiljaiseen aikaan...siinä klo 18:00-19:30 aikana, jolloin on palvelusvapaa ja suurin osa asevelvollisista on viettämässä vapaa-aikaa sotkussa/varusvapaalla/urheiluhallilla/kirjastossa.
Toivottavasti pärjäät siellä. Itse en koskaan törmännyt intissä homoihin, vaikka monesti suihkun puolella aika monella oli veri pakkautunut "väärään päähän".
Aamustondis on sitten jo paljon kiperämpi juttu, sitä sattuu myös heteroille. Kannattaa laittaa kännykällä herätys ennen virallista herätystä ja olla hereillä, jolloin aamustondis häviää, itellä oli muutaman kerran aika ikävä aamuherääminen kun muut oli jo hereillä ja ite heräsin mulkku kovana, siin sit yritin jotenkin peitellä sitä ja pukea äkkiä housut jalkaan, silloin kyllä hävetti :(
~** (TJ 0) **~
=D- koska kävit
Oletko ollut intissä joskus 60- luvulla jolloin homous oli vielä rikollistakin?
Enpä nyt sanois että siellä ihan tuollaista on. Paljon riippuu muista ihmisistä. Ketään siellä varmastikaan ei lynkata sen enempää kuin kouluissa tai työpaikoilla, joten keskustelun avaaja voi olla huoleti.
Ja jos tuota lihastakin löytyy niin itsepuolustuskaan ei pitäis olla mikään ongelma ;)
Moni korkearvoinen päällikkökin on varmasti homo armeijassa. Eikä mitään erottamisia takuulla homouden takia enää nykyään tapahdu, se on sitä mennyttä aikaa jo.
Kun muutenkin armeija ja asepalvelus on nykyään pelkkää harjan kanssa juoksemista metsikössä. - KaiPr tykkimies
koska kävit kirjoitti:
Oletko ollut intissä joskus 60- luvulla jolloin homous oli vielä rikollistakin?
Enpä nyt sanois että siellä ihan tuollaista on. Paljon riippuu muista ihmisistä. Ketään siellä varmastikaan ei lynkata sen enempää kuin kouluissa tai työpaikoilla, joten keskustelun avaaja voi olla huoleti.
Ja jos tuota lihastakin löytyy niin itsepuolustuskaan ei pitäis olla mikään ongelma ;)
Moni korkearvoinen päällikkökin on varmasti homo armeijassa. Eikä mitään erottamisia takuulla homouden takia enää nykyään tapahdu, se on sitä mennyttä aikaa jo.
Kun muutenkin armeija ja asepalvelus on nykyään pelkkää harjan kanssa juoksemista metsikössä.Ihan 90-luvulla palvelin. Silloin prikaatissa tuli muutama homotapaus julki, ja ne homot saivat samantien lähtöpassit. Homous ei ole rikos, mutta se on tabu niissä piireissä. Eihän armeijassa sallita naisten ja miesten majoittuvan samaan tupaan, niin miksi sitten homot ja heterot olis samassa tuvassa? Jos tapaus tulee julki ja siitä joku valittaa niin homo lähtee maitojunalla kotiin, se on fakta! Ja sunko mielestä homoutta pitää puolustaa väkivalloin, ja jopa ehkä ampua joku joka ei hyväksy homoja??? Sä oot aika kipee!
- heh
KaiPr tykkimies kirjoitti:
Ihan 90-luvulla palvelin. Silloin prikaatissa tuli muutama homotapaus julki, ja ne homot saivat samantien lähtöpassit. Homous ei ole rikos, mutta se on tabu niissä piireissä. Eihän armeijassa sallita naisten ja miesten majoittuvan samaan tupaan, niin miksi sitten homot ja heterot olis samassa tuvassa? Jos tapaus tulee julki ja siitä joku valittaa niin homo lähtee maitojunalla kotiin, se on fakta! Ja sunko mielestä homoutta pitää puolustaa väkivalloin, ja jopa ehkä ampua joku joka ei hyväksy homoja??? Sä oot aika kipee!
Ai siis nykyään armeijasta saa vapautuksen kun vain ilmoittaa olevansa homo? Jehovan todistajat kyllä saavat vapautuksen mutta että ihan homouskin riittää syyksi... Pitää pistää korvan taakse, eräs homo tuttavani kun ei sinne haluais mennä ja aikoo anoa vapautusta.
Jos kaksi heteroa, nainen ja mies on samassa tuvassa niin on suuri vaara että ne menee sänkyyn lempimään. Tätä vaaraa ei ole jos kaksi miestä, homo ja hetero on samassa tuvassa.
Sitäpaitsi homoseksuaalisuus ei tarkoita kolmatta sukupuolta. Helvetti kun jollain on sitten yksinkertainen ajatusmaailma.
Ja entäs jos ilmoittaa olevansa biseksuaali? Tai omaavansa vain vähän seksuaalisia tunteita samaa sukupuolta kohtaan?
Sitäpaitsi homouden perusteella ei saa syrjiä ketään, siitä voi saada tuomionkin! Näin lukee laissa.
Jos joku käy päälle vain sen takia että uhri on homo niin kyllä on homollakin silloin oikeus puolustautua!
KaiPr tykkimies on todellakin nimensä veroinen, eihän tykinruualla nyt mitään aivoja olekaan se tulisi liian kalliiksi yhteiskunnalle. :) - huh
heh kirjoitti:
Ai siis nykyään armeijasta saa vapautuksen kun vain ilmoittaa olevansa homo? Jehovan todistajat kyllä saavat vapautuksen mutta että ihan homouskin riittää syyksi... Pitää pistää korvan taakse, eräs homo tuttavani kun ei sinne haluais mennä ja aikoo anoa vapautusta.
Jos kaksi heteroa, nainen ja mies on samassa tuvassa niin on suuri vaara että ne menee sänkyyn lempimään. Tätä vaaraa ei ole jos kaksi miestä, homo ja hetero on samassa tuvassa.
Sitäpaitsi homoseksuaalisuus ei tarkoita kolmatta sukupuolta. Helvetti kun jollain on sitten yksinkertainen ajatusmaailma.
Ja entäs jos ilmoittaa olevansa biseksuaali? Tai omaavansa vain vähän seksuaalisia tunteita samaa sukupuolta kohtaan?
Sitäpaitsi homouden perusteella ei saa syrjiä ketään, siitä voi saada tuomionkin! Näin lukee laissa.
Jos joku käy päälle vain sen takia että uhri on homo niin kyllä on homollakin silloin oikeus puolustautua!
KaiPr tykkimies on todellakin nimensä veroinen, eihän tykinruualla nyt mitään aivoja olekaan se tulisi liian kalliiksi yhteiskunnalle. :)Älä kuuntele tota kaipr tykäriä, se on hetero eikä tiiä näistä hinttarien hommista mitään.
Sun kannattaa sanoa tupakavereille avoimesti että oot hinttari ja tykkäät poikien pepuista. Kyllä sä sieltä kavereita löydät ja ylin sotajohto on varmasti tyytyväinen sinuun!!
Ja jos joku ei tykkää susta sen takia että oot homo niin vedä sitä turpaan tai jos sulla on kovia ampumatarvikkeita lähellä niin ammu se saatanan homojen vihaaja!!!!!!! - hetero
Niin, kuten jo nimimerkistä ja otsikosta huomaa, en ole homo, enkä tunne minkäänlaista vetovoimaa miehiä kohtaan.
Armeijassa en tuntenut yhtään homoa, mutta kyllä siellä varmasti niitäkin oli. Kyllä siellä suurin osa on jo sen verran kasvanutta -henkisesti- porukkaa, että osaa suhtautua homoihinkin. Jos omassa tuvassani olisi ollut homo, en olisi välittänyt yhtään (enhän tunne miehiin vetoa, joten yks hailee). Olisin varmasti tuntenut kaveria kohtaan vähän sääliä..
En vain käsitä miksi, jotkut heteromieht omaavat kammoa homoja kohtaan? Eiväthän homot heteromiehistä ole kiinnostuneita? En ainakaan itse näe mitään mieltä yrittää iskeä naista, joka ilmoittaa olevansa lesbo.
Uskon ihan varmasti suurimman osan ajattelevan näin. Mutta aina riittää joitain poikkeuksia, jotka eivät ole vielä nähneet/eläneet tarpeeksi ymmärtääkseen näitä asioita. Heidän maailman kuvansa on vielä niin rajoitteinen.
Ei muuta ko tsemppiä, ei se aina helppoa ole, mut muistahan, että siellä on paljon fiksuja tyyppejä! - oikein...
huh kirjoitti:
Älä kuuntele tota kaipr tykäriä, se on hetero eikä tiiä näistä hinttarien hommista mitään.
Sun kannattaa sanoa tupakavereille avoimesti että oot hinttari ja tykkäät poikien pepuista. Kyllä sä sieltä kavereita löydät ja ylin sotajohto on varmasti tyytyväinen sinuun!!
Ja jos joku ei tykkää susta sen takia että oot homo niin vedä sitä turpaan tai jos sulla on kovia ampumatarvikkeita lähellä niin ammu se saatanan homojen vihaaja!!!!!!!hyvä!
Tuo on oikeaa tekstiä. - teenmuscle 20v intti edessä
oikein... kirjoitti:
hyvä!
Tuo on oikeaa tekstiä.kiitos kaikista viesteistä !!!!!valaisitte asiaa oikein olan takaa!!!!!!
- jaahas..
en osaa sanoa mutta...
jos sua kiinnostaa meilailla mulle niin...osite olis [email protected]
mutta muuten...aamujen iloa sulle vaan.....=)- I know
Homous on poistettu kansainvälisestä tautiluokituksesta (ICD10) eikä ole yksinään peruste E-/C-/D-luokitukseen. Mikäli homoudesta aiheutuu huomattavaa haittaa varusmiehen palveluksessa, voidaan "homous" luokitella esim. sopeutumishäiriöinä ja varusmies vapauttaa rauhanajan palveluksesta. Monesti homot vapautetaan myös astma- tai muulla vastaavalla diagnoosilla, hieman "oireita" liiotetellen.
Armeijassa ei kannata kertoa sotilaille olevansa homo (-> ongelmia). Lääkärille/psykologille/papille voi kertoa jos tulee ongelmia, sitä kautta asia voidaan yleensä ratkaista myös niin, että varusmiestoverit tai esimiehet eivät saa asiata minkäänlaista tietoa.
;-) Näin muuten on.
- fäget
Jos sul alkaa stondaa suihkussa niin huuda kovaan ääneen että oot hinttari ja kohta joku saa kyrpää perseeseen ellei tajua poistua vähän äkkiä suihkusta, se tepsii aina! Muutenkin kannattaa pitää omasta homoudesta kovaa ääntä armeijassa, se on paras tapa välttää väärinkäsitykset. Homous on hieno asia ja anna sun homouden kukkia niin että jokainen huomaa sut!
- kusipää
painu helvettiin vitun molopää
sut pitäis raiskata ja nylkeä... - molopää
kusipää kirjoitti:
painu helvettiin vitun molopää
sut pitäis raiskata ja nylkeä...Tuu sitten nylkemään ja raiskaamaan mut, senkin homopuppeli! Ei tollanen homorääpäle pysty tappamaan edes itteensä! Sä oot säälittävä tapaus, kuten kaikki muutkin hinttarit!
- jasper
Mä olen homo ja olen käynyt ihan normaalisti intin ilman mitään ongelmia. Kyllä siellä alasti oltiin ja vähissä vaatteissa, mutta ei mulla koskaan seisonut, koska en katsellut muita kundeja "sillä silmällä". (Ajattelin olevani tuvan ainut homo, mutta alle vuosi jälkeenpäin tiesin ainakin 3:n muun olevan "meikäläisiä", eikä se kenestäkään näkynyt siellä.) Hyvällä tsäkällä löydät sieltä ittelles kundikaverin, jos sulla ei vielä ole ;) Tsemppiä!
- vittu!
Milloin suomen armeijasta on tullut hinttarien paratiisi, meillehän nauraa kohta ruottalaisetkin!!! Hyi saatanan hinttarit!
- homo mies
vittu! kirjoitti:
Milloin suomen armeijasta on tullut hinttarien paratiisi, meillehän nauraa kohta ruottalaisetkin!!! Hyi saatanan hinttarit!
Sinun mielestäsi armeijassa ja yleensä kaikessa muussakin pärjää jo pitkälle pelkällä heteruudella.
Olkoot vaikka millainen vellihousu tai hidas läskikasa mutta kunhan on vain hetero.
En kuitenkaan itse pidä armeijaa minään iskemis paikkana ja minusta siellä on parasta keskittyä vain olennaiseen oli sitten hetero tai homo, mutta ärsyttää kuitenkin joidenkin "heteruus on kaikki kaikessa" asenne koska se on yksinkertaisesti päin persettä oleva olettamus.
Heteruus, elämäsi suurin saavutus jonka saavuttamiseen ei itse asiassa edes tarvitse tehdään mitään muuta kuin maata sohvaperunana kotona ja pilkata homoja. - Onkohan ihan näin....
Olen työkseni aika paljon myös sähköposteilla.Ja tulikin mieleeni,onkohan joku teistä tai minusta suuntautuva homouteen!?.Vai onko siinä oman lajin kova huuto,ns;olen mies.Onhan meidän ihmisten ajataltava myös toisten olo/tai,miten kysymyksen esittää.Kannattaa ajatella,miksi minä aina olen iskemässä arimpaan paikkaan.
Tässä lähinnä ajattelen kokonaisuutta.Toivotan kuitenkin meille kaikille,ELÄMÄÄ TÄMÄ ON JA TULEE OLEMAAN.Sehän on hyvä,ettei kaikki ajattele samoin,tarkoitan lähimmäisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793