Mahtaakohan olla vika vai ilkeä ominaisuus Scenic dti:ssä vm. -00, kun vääntö alakierroksilla on todella huono?
Paikaltaan kun autolla lähtee, niin pitää ihan tietoisesti nostaa kierroksia tonne lähemmäs 2000 r/min, jotta auto lähtisi jotakuinkin sujuvasti. Sitten kyllä ottaa kierroksia normaalisti kunhan liikkeelle pääsee.
En tiedä liittyykö samaan, mutta ihmettelen myös kun auton käynnistää kylmänä, niin hetkeen kone ei reagoi kaasun painamiseen millään lailla. Kone käy tyhjäkäyntikierroksilla useita sekunteja ennen kuin reagoi kaasun painamiseen.
Tämmösiin ihmetyksiin kannanottoja toivoo yhenlainen diisselin omistaja.
vika vai ominaisuus dti koneessa?
senikki
1
858
Vastaukset
- mustasavu
Epäilisin ilmamäärämittaria oli omassa sama vika korjaantu kun vaihdoin ja päivitys kannattaa teettää huolossa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481