Olen syönyt Roaccutanin rinnakkaisvalmistetta kuukauden. Minulla on ollut viikon ajan nivelkipuja sormissa ja ranteissa. Kipuja on ollut hieman muuallakin.
Minulla ei ole ennen ollut tällaista vaivaa. Voisivatko oireet johtua Roasta?
Kokemuksia?
Minulla ei ole ennen ollut tällaista vaivaa. Voisivatko oireet johtua Roasta?
Kokemuksia?
Vastaukset 4
Vanhimmat
suosittelen lukemaan sen lapun joka tuli pakkauksen mukana
Olen toki lukenut pakkauksesta ja netistäkin, että lihas- ja nivelkipuja voi olla.
Soitin lääkärilleni ja hän sanoi, että varoituksiin täytyy laittaa sellaisetkin oireet joita on ollut vaikkapa vain yhdellä ihmisellä. Ilman varoituksia lääkettä ei voitaisi myydä.
Lääkäri sanoi ettei nivelkivut ole Roan sivuvaikutuksena. Hän ei ole kuullut sellaisista. Hän sanoi, että ne johtuvat jostain muusta kuin Roasta ja kehotti jatkamaan normaalisti.
Jostain syystä kuitenkin pelottaa jatkaa lääkettä.
MItäpä jos sittenkin..
Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta?
Itsellä selkä sekä polvien nivel kipuja.
Ei tarvitse huolestua.
Mietin vain, että mitä nivelissä tapahtuu lääkekuurin aikana. Ei kai mitään pysyvää vahinkoa jää. Ei olisi herkkua saada finnien tilalle pysyvät vaivat niveliin.
Vastauksesi kuitenkin rauhoitti minua.
En vain voi ymmärtää miksi lääkäri kieltää oireiden johtuvan Roasta. Voisihan hän sanoa, että oireet johtuvat siitä muttei ole syytä huolestua. Toivoisin rehellisyyttä lääkäreiltä.