Kertokaa jotain edes?Millainen isä Ravusta tulee?
Rapumies ja lapset
3
639
Vastaukset
- rapuisän tyttöystävä
Mieheni on yksi parhaimmista isistä joita itse olen tavannut. Hänen tyttärensä (ainoa lapsi) on hänen silmäteränsä.
Muistelee vielä lähes viisikymppisenä kun tyttö oli vauva ja hän oli syöttänyt pullosta vauvan ja tämä nukahti hänen rinnalleen...ja mitä hellin katse tulee tämän rapuisän kasvoille kun hän kertoo siitä...
Ensi vuonna hänestä tulee sitten vaari... :) - oma rapumieheni on ihanimpia
isähahmoja!
Hän leikkii lasten kanssa, käyttää mielikuvitustaan ja luovia kykyjään.. Hän opetti lapsellemme ukko nooan tuossa yksi päivä. :D
Uskovainen ja suojeleva isä.- masu36487
Siis ihan kamala on meidän pojan rapu isä! Ollaan erottu, muttei mitenkään riidoissa, kaveri ei vaan viitsi soittaa koskaan pojalleen, eikä kiittänyt isänpäivä lahjasta, ei "muistanut" nimipäivää, ei käynyt, eikä soittanut jouluna, eikä uutena vuotena. MILJOONISTA pyynnöistä huolimatta ei edelleenkään pidä poikaansa minkäänlaista yhteyttä, minuun kyllä. Ja koskaan ei ole opikaa hoitoon ottanut. Ja elatusmaksu on jatkuvasti myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692596
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851461
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80863
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739