Rapumiehen uhrit

Viaton

Kertokaa kokemuksia Rapumiehestä?

6

1881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ravun kulta

      Minun rapuprinssini on ihan eri luokkaa kaikin tavoin kuin muut aikaisemmin tuntemani miehet.

      Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellään ja hän arvostaa minua, luottaa minuun, hellii minua ja on minusta ylpeä. Hän ei karta osoittaa että olen hänen prinessansa, vaan missä liikumme hän pitää minua kainalossaan ja pussaa missä liikummekin. Hän on todella huomaavainen kaikin puolin. Ja näyttää rakkautensa muutenkin kuin sanoin, pitää huolta siivoamisesta, ostoksista, pyykistä mm..Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, ja vaikka "kuherruskuukausi" suhteessamme onkin ohi, olemme todella rakkaita tosillemme, nautimme toistemme seurasta ja yhdessäolosta. Lisättäköön tähän kertomaani, että hänen nouseva merkkinsä on vaaka, ja minä kaksosena jossa on vesimiestä sopii hänen vaaka-osaansa todella hyvin. Minä taas olen aina tullut toimeen hyvin rapujen kanssa, sillä olen itse syntynyt kaksosen ja ravun rajalla.Tapaan kutsua itseäni kolmoseksi, koska olen n 75 % kaksonen ja 25% rapu-omasta mielestäni. Minulla vain synkkaa rapujen kanssa. Itse tiedän että rapu tarvitsee paljon rakkauden ja arvostamisen osoittamista kohdalleen, ja sitä ei pidä unohtaa jos haluaa pitää ravun omanaan loppuelämänsä...

      Hän on joku vuosi vaille 50 ja minä joitakin vuosia yli 40

    • Louhetar

      Enkä yhtään liian aikaisin! Valehtelee, juonitelee, on hel*etin herkkänahkainen, itsekäs, ystävällinen mutta pinnallinen, kömpelö sängyssä (koko ei korreloi taitoa!).

      Toisaalta on kiltti, mutta niin hiton monimutkainen mies, ettei tälläinen suoraviivainen kauris ainakaan moista jaksa katsoa. Tänään sovitaan jotain ja huomenna tunnetaan näin. Järjetöntä tunteiden vuoristorataa. Muutama vuosi liikaa tuli siinäkin kyydissä oltua. Nyt tuntuu pirun hyvältä ja vapaalta.

      • freedome

        Tiedän tunteesi!
        Kun saa saippuapalan käsistään, on kivan rento olo.


      • itse omassa persoonassaan
        freedome kirjoitti:

        Tiedän tunteesi!
        Kun saa saippuapalan käsistään, on kivan rento olo.

        mistä te keksitte noita vertauksia.
        mä nauran itseni tärviölle. Ettekö yhtään pelkää että saippua tarttuu taas vaatteisiin ettekä huomaa ollenkaan.
        Jatkakaa samaan malliin niin ei ainakaan minun elämä käy yksitoikkoiseksi.
        terveisin eräs rapumies


    • Rapumiehen skorpionityttöys...

      Rapumiehiä on ittelläin ollu monia, ystävien ja kavereiden merkeissä ja yks rapu poikaystävän merkeissä tällä hetkellä.

      rapumiehet on omalla kohdalla ollu luotettavia ja lämpimiä ihmisiä. Vähän ailahtelevia ja välillä menee heidän mielialaansa hermot. Ei siis juurikaa moitittavaa. hankala iskeä, sen voin lisätä.

      ja tuo "Rapumiehen uhrit" on aika mauton kuvaus..
      Sama koskee muitakii merkkejä, miksi siis juuri rapumies?

      Yrittäkää jo ymmärtää että jos yhden rapumiehen kanssa menee huonosti nii ei se meinaa sitä et kaikki on sellasia...

      Hyviä jouluja!

      • Aloittaja

        No kyllä täällä niin moni kirjoittaa aivan samoista ongelmista Rapumiehen kanssa joten voi ihan yleistää kuvausta Rapumiehestä.Ainahan löytyy poikkeuksia mutta suurin osa Rapumiehistä on tuollaisia kuin olemme ne täällä kuvanneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe