Koettua

muari

Olen roikkunut täällä kolmisen kuukautta. Kuluneen syksyn ajan olen ollut taas ravun saksissa, muodossa jos toisessa. Taas kerran koska en tajunnut varoa.

Olen ollut muutamien vuosien välein kolmen eri ravun elämässä. Oikeastaan kaikki negatiivinen mitä täällä on rapumiehistä kirjoitettu, pitää paikkansa. Ihan kokemuksella voin sanoa.

Ravut ei kasva aikuisiksi. Hellyyttä kaipaavia ja antavia mammanpoikia. Suhde alkoholiin usein vinoutunut. Roikkuvat itse vahvoissa naisissa, äideissä tai vaimoissa, mutta syyttävät että heitä manipuloidaan tai ohjaillaan tai määräillään näiden naisten toimesta. Hakevat sitoutuneisuudestaan huolimatta aina JOTAIN PAREMPAA. Määräileviä naisia/"äitihahmoja" pakoon lähtevät sitten hakemaan irrallisia seksisuhteita.
Kaikilla on ollut myös potenssiongelmia menneisyydessään, parisuhteissaan.

Kaikilla tuntemillani miesravuilla on ollut huonompi ura/ammatti kuin mihin olisi varmasti kykyjä. Siitä syntyy huonoa itsetuntoa ja sitä he kostavat kaikille itseään koulutetummille, varsinkin jos on nainen kyseessä. Hienot menopelit on olleet alla, kompensoiko se sitä että on heikko itsetunto?

Rapumies täyttää sellaiset tuntomerkit mistä lauletaankin että "rakastuvatko naiset renttuihin". Nää on just niitä renttuja, jotka hurmaa meidät ja jättää meidät ja me vaan itketään perään, tyhmät ja rakastuneet naiset.

Hyvää Joulua kaikille. Mä en koske tänä jouluna muihin kuin katkarapuihin.

11

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamskutti

      Kai munkin täytyy alkaa tosissaan miettimään, että jatkan yksin kun se on kuitenkin jossain vaiheessa varmasti edessä Rapumiehen kanssa.Kaikki täällä mainitut piirteet ovat kuin suoraan omasta Ravustani.Harmi!!!Kiitos hienosta kirjoituksestasi Muari! :)

      • ..ev..,

        oma rapumieheni on todella ihana ja kiltti, mutta työ että hänestä tuntuu että määräilen häntä pitää aivan paikkansa. Vaikka rapuni on ihanan hän on myös todella saamaton toisinaan ja pakko toiselle on sanoa jos ei mitään saa aikaiseksi.


    • ei ikinä..

      ku kerran päässyt ravun koukusta ei enää ikinä.. oon jo monta kertaa antanut olla ja sit menee taas päiviä kun ajattelee vaan toista eikä siinä pysty edes tekemään mitään.. jotenkin ihan lamaantunut olo ku asiat pyörii päässä..ja sit rupee ärsyttää ku kaikki vaan junnaa yhden ihmisen ympärillä! ei enää ikinä rapuja.. munkin rapuun sopii aika paljon mitä tääl kirjoitettu.. ei voi mitään.. ikävä on mut parempi näin.. muista merkeistä löyty sentään ryhtiä!!! en edes kaipaa rapujen selityksiä.. ja niitä ei edes tältä ravulta saa! kohtelee ku halpaa paskaa. ravut on kaikkea muuta kun tunteellisia!! ainoastaan miettii omia tunteita!

      • Koko ajan

        Ihan samalta tuntuu täälläkin silloin kun menee huonosti Ravun kanssa.Olo ihan lamaantunut.Luulin olevani ainoa.Enempi huonoja hetkiä Ravun kanssa kuin hyviä.Ei osaa mennä toisen asemaan yhtään.Vain omia vaivoja ja selityksiä ja todella tyly.Pyysin kuusen ostoon ei todellakaan tarvita kuusta hänen mielestään.Hyvänä hetkenä sitten mukavaa mutta aina tulee jotain mikä kaataa sen.Aina sama vastaus: anna mun olla pää jo täynnä muutenkin muita asioita.Ei koskaan aikaa kuin omille kavereille.Jatkuva huono omatunto ja saa muutkin tuntemaan itsensä epäonnistuneeksi ja epäonniseksi.


      • pitää paikkaansa
        Koko ajan kirjoitti:

        Ihan samalta tuntuu täälläkin silloin kun menee huonosti Ravun kanssa.Olo ihan lamaantunut.Luulin olevani ainoa.Enempi huonoja hetkiä Ravun kanssa kuin hyviä.Ei osaa mennä toisen asemaan yhtään.Vain omia vaivoja ja selityksiä ja todella tyly.Pyysin kuusen ostoon ei todellakaan tarvita kuusta hänen mielestään.Hyvänä hetkenä sitten mukavaa mutta aina tulee jotain mikä kaataa sen.Aina sama vastaus: anna mun olla pää jo täynnä muutenkin muita asioita.Ei koskaan aikaa kuin omille kavereille.Jatkuva huono omatunto ja saa muutkin tuntemaan itsensä epäonnistuneeksi ja epäonniseksi.

        eli heti kun itsellä ei ole tulen palavaa asiaa sanottavana niin haluaa just tuota tilaa ja aikaa omille asioille, eikä pysty yhtään asettumaan toisen tilaan. itse taas halutessaan vaatii kaiken huomion ja yleensä kyllä taitavasti saakin sen. eli vaikka itse ei ole valmis antamaan aikaa on kyllä pokka itse halutessaan vaatia..


      • muari
        Koko ajan kirjoitti:

        Ihan samalta tuntuu täälläkin silloin kun menee huonosti Ravun kanssa.Olo ihan lamaantunut.Luulin olevani ainoa.Enempi huonoja hetkiä Ravun kanssa kuin hyviä.Ei osaa mennä toisen asemaan yhtään.Vain omia vaivoja ja selityksiä ja todella tyly.Pyysin kuusen ostoon ei todellakaan tarvita kuusta hänen mielestään.Hyvänä hetkenä sitten mukavaa mutta aina tulee jotain mikä kaataa sen.Aina sama vastaus: anna mun olla pää jo täynnä muutenkin muita asioita.Ei koskaan aikaa kuin omille kavereille.Jatkuva huono omatunto ja saa muutkin tuntemaan itsensä epäonnistuneeksi ja epäonniseksi.

        Siis kylläpä menee kylmät väreet. Käyttääkö nää samaa kieltäkin, mokomat. Itse olen saanut juuri tuota kuulla että "nyt mun resurssit ei kuule riitä, pää on liian täynnä asioita"
        ja sitten myös vakiolauseita on: tää ei nyt kuule mennyt siten kun mä ajattelin, mulle tuli nyt tästä sellaiset tuntemukset, vanhat muistot palaa mieleen"
        Rapu vetäytyy heti ja välittömästi kun elämässä on yksikin asia yli hänen hallintakykynsä.


      • pittäskö
        muari kirjoitti:

        Siis kylläpä menee kylmät väreet. Käyttääkö nää samaa kieltäkin, mokomat. Itse olen saanut juuri tuota kuulla että "nyt mun resurssit ei kuule riitä, pää on liian täynnä asioita"
        ja sitten myös vakiolauseita on: tää ei nyt kuule mennyt siten kun mä ajattelin, mulle tuli nyt tästä sellaiset tuntemukset, vanhat muistot palaa mieleen"
        Rapu vetäytyy heti ja välittömästi kun elämässä on yksikin asia yli hänen hallintakykynsä.

        hypätä veneestä hyvän sään aikana!!??? Mitä horoskooppimerkkiä itse edustatte?


      • vaakanainen
        pittäskö kirjoitti:

        hypätä veneestä hyvän sään aikana!!??? Mitä horoskooppimerkkiä itse edustatte?

        ja kirjoittanut joo ja juu jutut..mitäs te? tasapainoa on vaikee saada ravun kans..


      • Sakset ristiin jatkuu
        pittäskö kirjoitti:

        hypätä veneestä hyvän sään aikana!!??? Mitä horoskooppimerkkiä itse edustatte?

        Neitsyt.Hänellä kuulemma aina pää sekoamassa tms. kun ehdottaa jotain, silloin harvoin edes.Saa itseni tuntemaan kyllä todella kaameelta ihmiseltä.On sanonut itse suoraan, että tekee mitä haluaa eikä kukaan voi siihen mitenkään vaikuttaa eikä edes haittaa vaikka joku loukkaantuu.Kännissä todella raivostuttava tapaus yleensä.Pitää meteliä muista välittämättä vaikka sitten keskellä yötä muiden nukkuessa.Esittää usein sairasta.Tiedän valehdelleen aikoinaan koska oli nähty ulkona pari minuuttia sen jälkeen kun oli kertonut olevansa sairas.Ei rehti mies kertomaan mitään suoraan.Pitää muiden asioita aivan turhina.Haukkuu kaikkia ja välillä taas nuolee.Olen miettinyt, että onko oma Rapuni vaan tälläinen ja sen takia jaksaisin vielä hänen kanssaan mutta nyt tuli kyllä sellainen tunne teidän muiden tekstejä lukiessa, että tämä alkaa riittämään ja sain ehkä voimia alkaa tekemään eroa mielessäni valmiiksi.Kiitos teille.


      • tästä??
        Sakset ristiin jatkuu kirjoitti:

        Neitsyt.Hänellä kuulemma aina pää sekoamassa tms. kun ehdottaa jotain, silloin harvoin edes.Saa itseni tuntemaan kyllä todella kaameelta ihmiseltä.On sanonut itse suoraan, että tekee mitä haluaa eikä kukaan voi siihen mitenkään vaikuttaa eikä edes haittaa vaikka joku loukkaantuu.Kännissä todella raivostuttava tapaus yleensä.Pitää meteliä muista välittämättä vaikka sitten keskellä yötä muiden nukkuessa.Esittää usein sairasta.Tiedän valehdelleen aikoinaan koska oli nähty ulkona pari minuuttia sen jälkeen kun oli kertonut olevansa sairas.Ei rehti mies kertomaan mitään suoraan.Pitää muiden asioita aivan turhina.Haukkuu kaikkia ja välillä taas nuolee.Olen miettinyt, että onko oma Rapuni vaan tälläinen ja sen takia jaksaisin vielä hänen kanssaan mutta nyt tuli kyllä sellainen tunne teidän muiden tekstejä lukiessa, että tämä alkaa riittämään ja sain ehkä voimia alkaa tekemään eroa mielessäni valmiiksi.Kiitos teille.

        Rapumies on piirittänyt mua parin vuoden ajan.
        Selkeesti ihastunut ja hämillään, kun ei ole saanut mua saksiinsa.

        Ihan kiinnostava mies ja kova puhumaan, aina tilittää tunteitaan ja elämäänsä.

        Mutta.. voitte uskoa kun sen naama venähti, kun kerroin sille, että olen seurustellut jo kolme vuotta. Kaveri ei ollut kato muistanut kysyä, olenko vapaa. Hah!

        Että ei kovin itsekeskeinen :-))


      • pittää
        Sakset ristiin jatkuu kirjoitti:

        Neitsyt.Hänellä kuulemma aina pää sekoamassa tms. kun ehdottaa jotain, silloin harvoin edes.Saa itseni tuntemaan kyllä todella kaameelta ihmiseltä.On sanonut itse suoraan, että tekee mitä haluaa eikä kukaan voi siihen mitenkään vaikuttaa eikä edes haittaa vaikka joku loukkaantuu.Kännissä todella raivostuttava tapaus yleensä.Pitää meteliä muista välittämättä vaikka sitten keskellä yötä muiden nukkuessa.Esittää usein sairasta.Tiedän valehdelleen aikoinaan koska oli nähty ulkona pari minuuttia sen jälkeen kun oli kertonut olevansa sairas.Ei rehti mies kertomaan mitään suoraan.Pitää muiden asioita aivan turhina.Haukkuu kaikkia ja välillä taas nuolee.Olen miettinyt, että onko oma Rapuni vaan tälläinen ja sen takia jaksaisin vielä hänen kanssaan mutta nyt tuli kyllä sellainen tunne teidän muiden tekstejä lukiessa, että tämä alkaa riittämään ja sain ehkä voimia alkaa tekemään eroa mielessäni valmiiksi.Kiitos teille.

        vissin unohta koko tyyppi... Ite olen kanssa neitsyt!!! Yks päivä oikein mietin ja ainut sana mikä siitä tyypistä tuli mieleen oli OUTO!!!

        VOIHAN VIHVILÄ JÄLLEEN KERRAN!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe