Moi,
GS 2005 on ollut ihan pätevä kapistus vaan nyt tuntuu, että kuskin puolen penkki lämpiää liiankin kanssa... Ei tietenkään ajamista haittaava vika, mutta mukavuustekijä kylläkin. Mistä aloittaisin vian etsinnän?
GS penkinlämmitin kuumenee...?
2
1094
Vastaukset
- rellugs16vm05
Välillä meinaa perskarvat palaa. Liekä tehty Sipearian oloihin.
- mja
Scenicin penkinlämmitin on termostaatin ohjaama. Termostaateissa on vähän eroja, esimerkiksi omassa Scenicissä apukuskin paikalla lämppärin voi pitää koko ajan päällä, kun siinä istuu, mutta kuskin puolella se menee usein liian kuumaksi ennenkuin termari sammuttaa. Ei toki aina.
Mutta mikä tässä on ongelma? Itse pistän lämppärin päälle kun tulen kylmään autoon. Muutaman minuutin kuluttua istuin on sopivan lämpöinen ja sammutan sen. Sen jälkeen pysyy loppumatkan ihan sopivana. Tässä on jo neljäs talvi menossa, ei ongelmia.
Mieluummin otan tehokkaan istuinlämppärin "Siperian oloihin tehtynä" kuin Saksan oloihin tehtynä kuten esimerkiksi Skodassa tuntuu olevan. Mitä hyötyä on Skodan 5 tehoasennosta kun viitonenkin on liian heikko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165