Mikanna?

Pojukka

Miltä kuulostaa milestänne tämä; ollaan ajateltu lapselle nimeksi - ainakin toiseksi nimeksi - MIKANNA tai Mikalina/Mikaliina?
Entä, mitä mieltä olisitte nimestä Janneli, tytölle? Entä Ramina tai Aleksiina?

12

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No ihan samalta kuulostaa kuin esim. Jarinna, Pekkaliina, Pasinna, Tomiliina, Tapiona, Väinöli jne..

    • Jussiina Perttiina Kaleviina

      jos lapsesi on hermafrodiitti tai transseksuaali.

    • Kyöstiina-tytön äitipuoli

      Ehdottaisin nimeä Jormanne. toiseksi nimeksi sopisi Eskoliina. Miltä kuulostais? =)

    • Liisa-Maria

      feminiinimuoto on Mikaela, Gabrielin Gabriela, Laurentiuksen Laurentia, Petruksen Petra tai Petronella, Pauluksen Paula tai Pauliina jne. Kyllä tällaisia nimiä on paljon, mutta niiden itse keksiminen voi olla vaikeaa. Kehotankin pysymään jo olemassa olevissa.

    • Treenu

      Kauhea nimi, anteeks nyt. :( Kuulostaa just semmoselta nimeltä, jotka Mika ja Anna kaikessa kekseliäisyydettömyydessään antaisivat tytölleen... Mutta JOS itse ehdottomasti nimestä tykkäätte, niin mihinkäs siinä toisten mielipiteitä tarvitaan, just go for it. :)

    • Kukkakimppu I

      kannatan Mikaliinaa.
      Vastaavantapainen Nicolina-nimi on ainakin Ruotsissa suosittu Nicolan rinnalla.
      Raamatussa esiintyy myös naisennimi Mikal.
      Jos haluatte mahduttaa nimeen sekä Mikan että Annan, olisi Anna-Mikaela kaunis vaihtoehto.

    • Totinen kummi

      Pitääkö lapselle antaa sellainen nimi, että se on hänelle taakka hautaan asti?

      Loukkaannutteko lapsellenne, jos hän kärsittyään nimestään tarpeeksi, vaihtaa sen heti 18 täytettyään mieleisekseen nimeksi?

      Miten puolustelette nimen valintaanne kauhistuneille sukulaisille ja sylikummille?
      On se nimi sitten mikä tahansa luettelemistasi nimihirviöistä.

      • -Teenagehorror-

        Pikkulikat noita ehdotelmia laittaa. Jotkut laittaa kauheita nimiehdotelmia just härnätäkseen sinunlaisia tosikkoja!
        Älä anna niiden hämätä! Hauskaa leikkiähän tää vaan on!


      • pojukka
        -Teenagehorror- kirjoitti:

        Pikkulikat noita ehdotelmia laittaa. Jotkut laittaa kauheita nimiehdotelmia just härnätäkseen sinunlaisia tosikkoja!
        Älä anna niiden hämätä! Hauskaa leikkiähän tää vaan on!

        Suomessa on kyllä kastettu 1 Janneli! Onhan se oikeesti aika kauhea nimi - tai paremminin vitsikäs, mutta ajattelin vaan, et jos joku kuitenkin tykkäis;)
        Aleksiina sen sijaan on yllätyksekseni aika suosittu nimi, vrt. väestörekisterin nimitiedot.
        Nuo Ramina ja muut naratti minua itseänikin:)

        Mikannakin oli - no, myönnän-enemmänkin perheemme vitsi. Mutta kyllä joku vois tykätä? En ajatellut provosoida. Kuten joku tänne kirjoittikin - tämähän on iloinen ja hauska palsta, pidetäänhän se myös tälläisenä;)


      • Monen mutsi
        pojukka kirjoitti:

        Suomessa on kyllä kastettu 1 Janneli! Onhan se oikeesti aika kauhea nimi - tai paremminin vitsikäs, mutta ajattelin vaan, et jos joku kuitenkin tykkäis;)
        Aleksiina sen sijaan on yllätyksekseni aika suosittu nimi, vrt. väestörekisterin nimitiedot.
        Nuo Ramina ja muut naratti minua itseänikin:)

        Mikannakin oli - no, myönnän-enemmänkin perheemme vitsi. Mutta kyllä joku vois tykätä? En ajatellut provosoida. Kuten joku tänne kirjoittikin - tämähän on iloinen ja hauska palsta, pidetäänhän se myös tälläisenä;)

        Aleksiina kuulostaa ihan kivalta.Entä Akuliina?!


    • Anonyymi

      Laittakaa nimeksi ehdottomasti Hillevi. Tahi Hjördis. Myöskin olisi hyvä nimi Hilleviina tai Hjördiina. Kenties Kamiina - tai jos haluaa kansainvälisen sävyn, niin Camilla.

      Villi kortti olisi Kuormaliina.

      • Anonyymi

        Saipa nauraa kun tuon luin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe