koen uudelleen entisen joulun

fanifani

Käärin kasan lahjoja pakettiin ja kuuntelin samalla Tapsan joululevyä. Hektisen syksyn jälkeen ensimmäisen kerran pääsin joulun tunnelmaan. Olen kerran kuullut konsertissakin hänen esittävän tämän Koen uudelleen entisen joulun -kappaleen. Ihana!

6

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Tapani Kansa kertoi , kertoi yhdessä konsertissa ,että oli kuullut Placido Domingon laulavan tuon laulun ja Tapsa oli tykästynyt siihen niin ,että oli päättänyt sitten laulaa ja suomentaa sen itse. Ja onkin onnistunut siinä hyvin. Hieno ja tunnelmallinen joululaulu.

• Toi on kyllä hieno joululaulu. Siinä on hyvin nätit ja ajattelemisen aiheiset sanatkin.

( Pakko sanoa muuten se, että yks joululaulu johon mä ihastuin tuolla Ypäjän kirkossa, kun taannoin Tapsan joulukonsertissa olin on " Kun maas on hanki" .
      Mä en ole koskaan erityisemmin välittänyt siitä laulusta, mutta Tapsa laulaa sen niin komeesti ja vaikuttavasti. Sitä sovitustahan on muutettu sellaiseksi vähän nopeammaksi. Tosi mahtavasti se Jouni Somerokin just tuonkin laulun soitti. Kuulosti siltä kun sillä olisi ollut neljä kättä.)

• No voe, voe

mitenkä sitä pärjättiin jouluna ennen, kun ei ollut Tapsukkaa??

• tapsa on ollut ilonammejo 40 vuotta. tosin itse en ole saanut koko uraa nauttia ,mutta aika pitkän aikaa kumminkin. joka tapauksessa hyvää joulua kaiklle faneille ja myös ei faneille.

• melina2 kirjoitti:

tapsa on ollut ilonammejo 40 vuotta. tosin itse en ole saanut koko uraa nauttia ,mutta aika pitkän aikaa kumminkin. joka tapauksessa hyvää joulua kaiklle faneille ja myös ei faneille.

Hyvin sanottu Melina ! Hyvää joulua sulle myös ! :)

• sivusta seurannut
        melina2 kirjoitti:

tapsa on ollut ilonammejo 40 vuotta. tosin itse en ole saanut koko uraa nauttia ,mutta aika pitkän aikaa kumminkin. joka tapauksessa hyvää joulua kaiklle faneille ja myös ei faneille.

itse olen ollut vaimoni kanssa FANI jo 40 vuotta
        käyty vuosien mittaan sadoissa tilaisuuksissa ja
        voimme sanoa ettei yhdessäkään ole petytty tapsan esitykseen vaan se on antanut voimia jaksaa eteenpäin,huvittavaa on ollut seurata monien kirjoittajien kommenteja on paljon ollut myönteisiä
        kiitos siitä heille mutta myös tosi luokkaavia pitäisi ehkä ajatella mitä kirjoittaa, vaikkei pitäisikään jostain artistista.
        hyvää joulua kaikille etenkin faneille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe