Aina kun olen yötöissä, niin hän luulee minun olevan jonkun misun tykönä.
(Istun just nyt töissä ja naisväkeä ei ole ympärilläni)
Kun istun netissä, niin kuulemma luen sähköpostia jota vieraat naiset ovat minulle lähettäneet.
(Tämä pitää osittain paikkansa, tosin he ovat häiriintyneitä naisia ja en vastaa heille)
Kun käyn kaupungilla autolla (Volvo S80) niin naiset muka tulevat jubailemaan kanssani.
(Ihan kuin olisin joku vitun teini)
Takkini taskut tutkitaan ja kännykkäni on joskus eri paikassa kun olen sen jättänyt.
Puhelimeen pitäisi vastata kuulemma heti kun hän soittaa.
"I am logged up with a fucking mad women"
MarttyyriMallari-TTt
Naiseni ei luota minuun
4
1804
Vastaukset
- Neuvoja.
varsinkin silloin, jos olet mies, joka tuijottaa naisensa läsnäollessakin jokaisen hameenhelman perään.
Luottamus on ansaittava. Toisaalta toisten kännykän tutkiminen ei ole soveliasta. - että.......
Marttyyrilla on jotain ongelmia !!!!
- Sitä ollaan
nyt täällä.
- särkynyt59
Jospa naisesi on joskus pettynyt hyvin raskaasti. Hän ei ole ehkä päässyt sen asian yli ja epäilee kaikkia. Harvoin turhaan, minä en epäillyt mutta pettymys tuli, siltikään en alennu tutkimaan taskuja tai kännyköitä, menköön jos on mennäkseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751990- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691588Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys991372- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56800