Pikkupullojen kokoelma myytävänä

MirjaA

Olen kerännyt pikkupulloja (alkoholipulloja)vuodesta 1986. Minulla on noin 300 pulloa, kaikki erilaisia ja korkkaamattomia. Nyt en enää jaksa pyyhkiä pölyjä niistä, joten olen ajatellut myydä kokoelmani pois.
Osaako joku kertoa mikä olisi oikea foorumi/paikka myydä nämä? Missä kannattaa mainostaa? Myyn koko satsin kerralla tai vaikka pulloittain, miten kiinnostusta löytyy.
En tiedä saako alkoholipulloja edes myydä. Tosin ne ovat varmaankin niin etikoituneet, että eivät enää juotavaksi kelpaa.

23

3957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla

      Huuto-netissä tarjota,jos jollain olisi kiinnostusta

      Kerro sit,jos onnistui,mulla olis parisataa plo:a
      lisää :)

      • SESU

      • collector

        Keräilen minipulloja (= tilavuus max. 5 cl, mieluiten avaamattomia). Jos löytyy, kannattaa tarjota! Maksan hyvän hinnan sellaisista, joita minulta ei vielä löydy. Laita lista merkeistä tai valokuvaa koko setti, ja lähetä meiliä osoitteeseen: [email protected] Saat paluupostissa ostotarjouksen.


    • SESU

      HEI!

      LÖYSIN VASTA NYT VIESTISI ,ETTÄ OLIS PULLOJA KAUPAN.
      OLISIN KIINNOSTUNUT JOS NE ON VIELLÄ TARJOLLA.

      [email protected]

      • heidi1234

        Minulla olisi noin 30 kpl erillaisia pikkupulloja avaamattomia. Olisin valmis myymään jos löytyy kiinnostusta vielä.


      • collector
        heidi1234 kirjoitti:

        Minulla olisi noin 30 kpl erillaisia pikkupulloja avaamattomia. Olisin valmis myymään jos löytyy kiinnostusta vielä.

        Hei! Keräilen minipulloja (= tilavuus max. 5 cl, mieluiten avaamattomia). Jos löytyy, kannattaa tarjota! Maksan hyvän hinnan sellaisista, joita minulta ei vielä löydy. Laita lista merkeistä tai valokuvaa koko setti, ja lähetä meiliä osoitteeseen: [email protected] Saat paluupostissa ostotarjouksen.


      • sesu1997
        heidi1234 kirjoitti:

        Minulla olisi noin 30 kpl erillaisia pikkupulloja avaamattomia. Olisin valmis myymään jos löytyy kiinnostusta vielä.

        Olisin viellä kiinnostunut.Voitko lähettää jotain tietoa niistä nettiin tai parempi olis jos saisit kuvat niistä.orvokki1"gmail.com


    • Melle

      Olisiko kenelläkään kiinnostusta ostaa pikkupulloja? Niitä löytyy varmaankin lähes 100 kpl ja koko satsin nyt myisin sopivalla hinnalla.
      Ovat suurin osa ulkomailta ostettuja ja hyväkuntoisia. Eivät enää mahdu hyllyyn.
      Jos kiinnostaa niin voi ottaa yhteyttä sposilla melle(a)luukku.com

    • Miniputeli

      Tänne voi tarjota pikkupulloja max 5cl

      ni_po1 at hotmail.com

      • kesäkuu 2013

        moi huomasin et täällä ois pikkupullojen keräilijä kanssa.
        itse olen keräillyt n.40vuotta ja niitä ois kertynyt noin 1000kpl ja ovat 3 erillisessä lasivitriinissä mitkä olen teettänyt ihan niitä varten.
        harvinaisin varmaan 80 luvulta muukalaislegioonan lääke cognac pullo ja muitakin harvinaisuuksia löytyy
        jos vielä kiinnostaa ota yhteyttä [email protected]


    • tsot tsot

      Eikös alkomahoolin myynti ole kiellettyä yksityishenkilöltä?

    • kyllä kai saa myydä

      keräilymielessä... jos niitä ei juo :D

    • jale68

      kokoelma myynnissä Helsingissä, noin n. 100 erilaista

      jos kiinnostaa niin meilaa [email protected]

    • AaVeee

      Noin 120 kpl Avaamattomien pikkupullojen kokoelma myynnissä Tampereella.
      Lisätietoja [email protected]

      • Kuemmerling

        Minulla tarjolla 620 pulloa Uudellamaalla.
        emailosmos(at)gmail.com


    • Pullottaa

      Terve.
      Meillä myös pullo kokoelma myynnissä, kerätty 70-luvulta, tarkkaa lukua ei ole tiedossa kun ei jaksa huvikseen laskea, mutta n.4000 kpl. suurimmaksi osaksi ulkomailta tuotuja ja erilaisia. Tilaa ne vie...

    • MariHooo

      Minullakin on muutama. 17 kpl, joista jotkut näyttävät vanhoilta. Pari tyhjentynyttä, yhdestä haihtunut kolmannes. [email protected]

    • pirrec

      Mulla olis iso pikkupullokoelma myytävänä. On pulloja paljon ja 80 luvulta myös muutama. Jos kiinnostaa laita viestiä niin lairan lisäkuvia. [email protected]

    • Pullot

      Osta pieniä pulloja. Kirjoita jaryk1(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Moikka.
      Nyt olis jollain tilaisuus ostaa minun pullo kokoelmani reilu 1000 pulloa. Kaikki erillaisia. Jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä. Uskon et yhteinen hinta löytyy.

      T. Eija
      [email protected]

    • Anonyymi

      Löytyis varmaan joku pari sataa pikkupullo jos jotain kiinnostais vanhimmat 80luvulta
      [email protected]

    • Anonyymi

      Minulla olisi myynnissä satoja pikkupulloja 60-luvulta alkaen. Jos löytyy tarpeeksi kiinnostusta niin alan käydä niitä läpi ja luetteloida. Kaikki avaamattomia mutta jotkut haihtuneet.

      Jos kiinnostaa niin meilatkaa [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe