Pikkupullojen kokoelma myytävänä

MirjaA

Olen kerännyt pikkupulloja (alkoholipulloja)vuodesta 1986. Minulla on noin 300 pulloa, kaikki erilaisia ja korkkaamattomia. Nyt en enää jaksa pyyhkiä pölyjä niistä, joten olen ajatellut myydä kokoelmani pois.
Osaako joku kertoa mikä olisi oikea foorumi/paikka myydä nämä? Missä kannattaa mainostaa? Myyn koko satsin kerralla tai vaikka pulloittain, miten kiinnostusta löytyy.
En tiedä saako alkoholipulloja edes myydä. Tosin ne ovat varmaankin niin etikoituneet, että eivät enää juotavaksi kelpaa.

23

4295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla

Huuto-netissä tarjota,jos jollain olisi kiinnostusta

Kerro sit,jos onnistui,mulla olis parisataa plo:a
      lisää :)

• SESU

• collector

Keräilen minipulloja (= tilavuus max. 5 cl, mieluiten avaamattomia). Jos löytyy, kannattaa tarjota! Maksan hyvän hinnan sellaisista, joita minulta ei vielä löydy. Laita lista merkeistä tai valokuvaa koko setti, ja lähetä meiliä osoitteeseen: [email protected] Saat paluupostissa ostotarjouksen.

• SESU

HEI!

LÖYSIN VASTA NYT VIESTISI ,ETTÄ OLIS PULLOJA KAUPAN.
      OLISIN KIINNOSTUNUT JOS NE ON VIELLÄ TARJOLLA.

[email protected]

• heidi1234

Minulla olisi noin 30 kpl erillaisia pikkupulloja avaamattomia. Olisin valmis myymään jos löytyy kiinnostusta vielä.

• collector
        heidi1234 kirjoitti:

Minulla olisi noin 30 kpl erillaisia pikkupulloja avaamattomia. Olisin valmis myymään jos löytyy kiinnostusta vielä.

Hei! Keräilen minipulloja (= tilavuus max. 5 cl, mieluiten avaamattomia). Jos löytyy, kannattaa tarjota! Maksan hyvän hinnan sellaisista, joita minulta ei vielä löydy. Laita lista merkeistä tai valokuvaa koko setti, ja lähetä meiliä osoitteeseen: [email protected] Saat paluupostissa ostotarjouksen.

• sesu1997
        heidi1234 kirjoitti:

Olisin viellä kiinnostunut.Voitko lähettää jotain tietoa niistä nettiin tai parempi olis jos saisit kuvat niistä.orvokki1"gmail.com

• Melle

Olisiko kenelläkään kiinnostusta ostaa pikkupulloja? Niitä löytyy varmaankin lähes 100 kpl ja koko satsin nyt myisin sopivalla hinnalla.
      Ovat suurin osa ulkomailta ostettuja ja hyväkuntoisia. Eivät enää mahdu hyllyyn.
      Jos kiinnostaa niin voi ottaa yhteyttä sposilla melle(a)luukku.com

• Miniputeli

Tänne voi tarjota pikkupulloja max 5cl

ni_po1 at hotmail.com

• kesäkuu 2013

moi huomasin et täällä ois pikkupullojen keräilijä kanssa.
        itse olen keräillyt n.40vuotta ja niitä ois kertynyt noin 1000kpl ja ovat 3 erillisessä lasivitriinissä mitkä olen teettänyt ihan niitä varten.
        harvinaisin varmaan 80 luvulta muukalaislegioonan lääke cognac pullo ja muitakin harvinaisuuksia löytyy
        jos vielä kiinnostaa ota yhteyttä [email protected]

• tsot tsot

Eikös alkomahoolin myynti ole kiellettyä yksityishenkilöltä?

• kyllä kai saa myydä

keräilymielessä... jos niitä ei juo :D

• jale68

kokoelma myynnissä Helsingissä, noin n. 100 erilaista

jos kiinnostaa niin meilaa [email protected]

• AaVeee

Noin 120 kpl Avaamattomien pikkupullojen kokoelma myynnissä Tampereella.
      Lisätietoja [email protected]

• Kuemmerling

Minulla tarjolla 620 pulloa Uudellamaalla.
        emailosmos(at)gmail.com

• Pullottaa

Terve.
      Meillä myös pullo kokoelma myynnissä, kerätty 70-luvulta, tarkkaa lukua ei ole tiedossa kun ei jaksa huvikseen laskea, mutta n.4000 kpl. suurimmaksi osaksi ulkomailta tuotuja ja erilaisia. Tilaa ne vie...

• MariHooo

Minullakin on muutama. 17 kpl, joista jotkut näyttävät vanhoilta. Pari tyhjentynyttä, yhdestä haihtunut kolmannes. [email protected]

• pirrec

Mulla olis iso pikkupullokoelma myytävänä. On pulloja paljon ja 80 luvulta myös muutama. Jos kiinnostaa laita viestiä niin lairan lisäkuvia. [email protected]

• Pullot

Osta pieniä pulloja. Kirjoita jaryk1(at)gmail.com

• Anonyymi

Moikka.
      Nyt olis jollain tilaisuus ostaa minun pullo kokoelmani reilu 1000 pulloa. Kaikki erillaisia. Jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä. Uskon et yhteinen hinta löytyy.

T. Eija
      [email protected]

• Anonyymi

Löytyis varmaan joku pari sataa pikkupullo jos jotain kiinnostais vanhimmat 80luvulta
      [email protected]

• Anonyymi

Minulla olisi myynnissä satoja pikkupulloja 60-luvulta alkaen. Jos löytyy tarpeeksi kiinnostusta niin alan käydä niitä läpi ja luetteloida. Kaikki avaamattomia mutta jotkut haihtuneet.

Jos kiinnostaa niin meilatkaa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe